BOŻENA STASIAK LAUREATKĄ KONKURSU DZIENNIKARZ MEDYCZNY ROKU

2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Z przyjemnością informujemy, że Bożena Stasiak, autorka książek Wydawnictwa Harde, została laureatką ogólnopolskiego konkursu Dziennikarz Medyczny 2020 r., organizowanego przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia.
Celem tego prestiżowego konkursu jest docenienie edukacyjnej roli dziennikarzy w promowaniu zagadnień prozdrowotnych w mediach oraz zwiększania świadomości społecznej w zakresie chorób cywilizacyjnych. Publikacje są oceniane w czterech kategoriach (Prasa, Radio, Telewizja i Internet) przez jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele Stowarzyszenia Dziennikarze dla Zdrowia oraz służby zdrowia, w tym m.in. dr n. med. Elżbieta Rusiecka, dr n. med. Monika Madalińska i prof. Mariusz Wyleżoł.
W najnowszej edycji konkursu Dziennikarz Medyczny, w której oceniano 700 prac nadesłanych przez 80 dziennikarzy, Bożena Stasiak zajęła I miejsce w kategorii Prasa za publikacje w „Super Expressie” i „Świecie Lekarza”. Bożena Stasiak od wielu lat podejmuje w mediach tematy medyczne. Otrzymała wiele nagród i wyróżnień w konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia, jak też Nagrodę Zaufania Złoty Otis 2019, „Kryształowe Pióro" w 2016 i 2018 roku. Jest też autorką książek wydanych nakładem Wydawnictwo Harde, m.in. „Pandemia. Dzieje zarazy”. „Bitwa z rakiem. Terapie i antyterapie.”, „Zwierzenia Polaków. Listy intymne”.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.