Komunikaty PR

BOŻENA STASIAK LAUREATKĄ KONKURSU DZIENNIKARZ MEDYCZNY ROKU

2021-01-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Do pobrania news ( 0.32 MB )

Z przyjemnością informujemy, że Bożena Stasiak, autorka książek Wydawnictwa Harde, została laureatką ogólnopolskiego konkursu Dziennikarz Medyczny 2020 r., organizowanego przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia.

Celem tego prestiżowego konkursu jest docenienie edukacyjnej roli dziennikarzy w promowaniu zagadnień prozdrowotnych w mediach oraz zwiększania świadomości społecznej w zakresie chorób  cywilizacyjnych. Publikacje są oceniane w czterech kategoriach (Prasa, Radio, Telewizja i Internet) przez jury,  w skład którego wchodzą przedstawiciele Stowarzyszenia Dziennikarze dla Zdrowia oraz służby zdrowia, w tym m.in. dr n. med. Elżbieta Rusiecka, dr n. med. Monika Madalińska  i  prof. Mariusz Wyleżoł.

W najnowszej edycji konkursu Dziennikarz Medyczny,  w której oceniano 700 prac nadesłanych przez 80 dziennikarzy,   Bożena Stasiak zajęła I miejsce w kategorii Prasa za publikacje w „Super Expressie” i „Świecie Lekarza”. Bożena Stasiak od wielu lat podejmuje w mediach tematy medyczne. Otrzymała wiele nagród i wyróżnień w konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia,  jak  też Nagrodę Zaufania Złoty Otis 2019, „Kryształowe Pióro" w 2016 i 2018 roku.  Jest też autorką książek wydanych nakładem Wydawnictwo Harde, m.in. „Pandemia. Dzieje zarazy”. „Bitwa z rakiem. Terapie i antyterapie.”, „Zwierzenia Polaków. Listy intymne”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.