Komunikaty PR

BOŻENA STASIAK LAUREATKĄ KONKURSU DZIENNIKARZ MEDYCZNY ROKU

2021-01-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Do pobrania news ( 0.32 MB )

Z przyjemnością informujemy, że Bożena Stasiak, autorka książek Wydawnictwa Harde, została laureatką ogólnopolskiego konkursu Dziennikarz Medyczny 2020 r., organizowanego przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia.

Celem tego prestiżowego konkursu jest docenienie edukacyjnej roli dziennikarzy w promowaniu zagadnień prozdrowotnych w mediach oraz zwiększania świadomości społecznej w zakresie chorób  cywilizacyjnych. Publikacje są oceniane w czterech kategoriach (Prasa, Radio, Telewizja i Internet) przez jury,  w skład którego wchodzą przedstawiciele Stowarzyszenia Dziennikarze dla Zdrowia oraz służby zdrowia, w tym m.in. dr n. med. Elżbieta Rusiecka, dr n. med. Monika Madalińska  i  prof. Mariusz Wyleżoł.

W najnowszej edycji konkursu Dziennikarz Medyczny,  w której oceniano 700 prac nadesłanych przez 80 dziennikarzy,   Bożena Stasiak zajęła I miejsce w kategorii Prasa za publikacje w „Super Expressie” i „Świecie Lekarza”. Bożena Stasiak od wielu lat podejmuje w mediach tematy medyczne. Otrzymała wiele nagród i wyróżnień w konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia,  jak  też Nagrodę Zaufania Złoty Otis 2019, „Kryształowe Pióro" w 2016 i 2018 roku.  Jest też autorką książek wydanych nakładem Wydawnictwo Harde, m.in. „Pandemia. Dzieje zarazy”. „Bitwa z rakiem. Terapie i antyterapie.”, „Zwierzenia Polaków. Listy intymne”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.