Komunikaty PR

BrandTime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”

2021-12-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Pomysłów na to jak perfekcyjnie przygotować się do Świąt, nigdy za wiele. Dlatego BrandTime, wraz z marką Dr.Oetker, postanowił przekazać je w specjalnym, świątecznym odcinku.

Wspólnie z Anią Nowak-Ibisz pokaże jak pięknie ozdobić dom, za pomocą wieńca i girlandy z piernikowych ludzików. Magda Socha-Włodarska, specjalistka od planowania imprez, upiecze domowe pierniki, które następnie udekoruje. Podpowie też jak stworzyć jadalny upominek np. dla babci lub dziadka. Z kolei Agnieszka Winnicka pokaże prosty sposób na przygotowanie stołu w świątecznej, piernikowej wersji. Wszystkim tym patentom towarzyszyć będą produkty marki Dr.Oetker, które polecają się na nadchodzące święta.

„Cieszymy się, że wspólnie z naszym nowym klientem – marką Dr.Oetker, możemy zabrać widzów TVN, TVN Style oraz TLC i Food Network do pięknego świata, pachnącego piernikami i lukrem. Dzięki współpracy z ekspertkami, świetnie odnajdującymi się w tym magicznym klimacie, stworzyliśmy wyjątkowe i naturalne lokowania świątecznych produktów Dr.Oetker, które z pewnością podpowiedzą widzom, w jaki sposób mogą podobną atmosferę wprowadzić do swoich własnych domów” – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime.

W programie, obok patentów kulinarnych, znalazły się także inne, świąteczne porady. Stylistka i prowadząca program „Czas na zmianę" Karolina Limbach podpowie, jak ubrać się na Wigilię w różnych stylach i pokaże kilka patentów na efekt wow przy wigilijnym stole. Z kolei Kasia Jaroszyńska, prowadząca „Nieoczywiste miejsca", przygotuje domową, naturalną dekorację z gałęzi i szyszek, która będzie niebanalnym miejscem na listy do świętego Mikołaja.

Emisja odcinka specjalnego w stacji TVN zaplanowana jest na niedzielę 19.12.2021, o godzinie 13:50. Z kolei w pozostałych stacjach: TVN Style, TLC i Food Network odcinek emitowany będzie aż do 23.12.2021.

W ramach współpracy z marką Dr.Oetker powstały także dwa dedykowane materiały wideo, poświęcone dekorowaniu pierników. Filmy dostępne są na stronie marki w serwisie YouTube.pl: https://youtu.be/bKkHxItnmcw oraz https://youtu.be/chLgukT9YVI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.