BrandTime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Pomysłów na to jak perfekcyjnie przygotować się do Świąt, nigdy za wiele. Dlatego BrandTime, wraz z marką Dr.Oetker, postanowił przekazać je w specjalnym, świątecznym odcinku.
Wspólnie z Anią Nowak-Ibisz pokaże jak pięknie ozdobić dom, za pomocą wieńca i girlandy z piernikowych ludzików. Magda Socha-Włodarska, specjalistka od planowania imprez, upiecze domowe pierniki, które następnie udekoruje. Podpowie też jak stworzyć jadalny upominek np. dla babci lub dziadka. Z kolei Agnieszka Winnicka pokaże prosty sposób na przygotowanie stołu w świątecznej, piernikowej wersji. Wszystkim tym patentom towarzyszyć będą produkty marki Dr.Oetker, które polecają się na nadchodzące święta.
„Cieszymy się, że wspólnie z naszym nowym klientem – marką Dr.Oetker, możemy zabrać widzów TVN, TVN Style oraz TLC i Food Network do pięknego świata, pachnącego piernikami i lukrem. Dzięki współpracy z ekspertkami, świetnie odnajdującymi się w tym magicznym klimacie, stworzyliśmy wyjątkowe i naturalne lokowania świątecznych produktów Dr.Oetker, które z pewnością podpowiedzą widzom, w jaki sposób mogą podobną atmosferę wprowadzić do swoich własnych domów” – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime.
W programie, obok patentów kulinarnych, znalazły się także inne, świąteczne porady. Stylistka i prowadząca program „Czas na zmianę" Karolina Limbach podpowie, jak ubrać się na Wigilię w różnych stylach i pokaże kilka patentów na efekt wow przy wigilijnym stole. Z kolei Kasia Jaroszyńska, prowadząca „Nieoczywiste miejsca", przygotuje domową, naturalną dekorację z gałęzi i szyszek, która będzie niebanalnym miejscem na listy do świętego Mikołaja.
Emisja odcinka specjalnego w stacji TVN zaplanowana jest na niedzielę 19.12.2021, o godzinie 13:50. Z kolei w pozostałych stacjach: TVN Style, TLC i Food Network odcinek emitowany będzie aż do 23.12.2021.
W ramach współpracy z marką Dr.Oetker powstały także dwa dedykowane materiały wideo, poświęcone dekorowaniu pierników. Filmy dostępne są na stronie marki w serwisie YouTube.pl: https://youtu.be/bKkHxItnmcw oraz https://youtu.be/chLgukT9YVI.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.