Bukmacher: WOŚP z rekordem, a Wiadomości z Tuskiem
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Według analityków BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w tym roku zagra 30 stycznia, pobije kolejny rekord zebranych środków. Bukmacher prognozuje, że WOŚP łącznie zbierze co najmniej 220 mln zł. Zdaniem BETFAN relacja z finału pojawi się w Wiadomościach TVP, ale poprzedzi ją materiał dotyczący Donalda Tuska.
Zbliża się jubileuszowy, 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrane podczas niego pieniądze pójdą na diagnostykę i leczenie wzroku u dzieci. Rok temu WOŚP zebrał blisko 211 mln zł. Zdaniem BETFAN tegoroczna zbiórka przebije ten wynik – kurs u bukmachera na taki scenariusz wynosi 1.20, co oznacza niemal pewne zdarzenie. BETFAN uważa też, że pęknie granica 220 mln zł. Kurs na taki rozwój sytuacji wynosi 1.50. To wedle analiz bukmacherskich opcja najbardziej prawdopodobna. Zebranie kwoty wyższej o kolejne 10 mln zł, tj. 230 mln zł, ma już nieco mniejsze szanse, ale wciąż jest całkiem realne - kurs na to w BETFAN wynosi 1.83. Natomiast zebranie co najmniej 240 mln zł to już w BETFAN kurs 2.50, oznaczający znacznie mniej prawdopodobne zdarzenie.
Jak co roku WOŚP z pewnością będzie ważnym tematem w programach informacyjnych. Zdaniem BETFAN 30 stycznia relacji z wydarzenia nie zabraknie również w głównym wydaniu Wiadomości TVP (kurs 1.40). Z racji tego, że program skrupulatnie śledzi działalność przewodniczącego PO, można się zastanawiać, co pojawi się jako pierwsze tego dnia w Wiadomościach: materiał na temat Donalda Tuska czy WOŚP? Z analiz BETFAN wynika, że większe szanse ma ten pierwszy scenariusz – kurs w tym wypadku wynosi 1.35, wobec 2.85 na to, że jako pierwsza będzie wyemitowana relacja z WOŚP. Te kursy oznaczają, że każde postawione 100 zł, w razie spełnienia się którejś z tych opcji, przyniosłoby odpowiednio: 135 zł lub 285 zł wygranej.
BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.
Betfan to legalny polski bukmacher. Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicenjonowanych podmiotów jest nielegalna.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.