Dla każdego coś wymarzonego. Nowa kampania Carrefour realizowana przez BrandTime
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
BrandTime, czyli Dom Kreatywnego Contentu, którego dyrektorem zarządzającym jest Jarosław Czujak realizuje kolejne działania na rzecz popularnej sieci marketów Carrefour. Po programie „MądrzeJEMY” prowadzonym przez Katarzynę Bosacką na antenie stacji TVN, przyszedł czas na kampanię świąteczną. To zupełnie nowy obszar, w jaki wchodzi BrandTime wraz z klientem – Carrefour. Do współpracy wybrano popularną stację RMF FM.
– Prowadzenie obszernych działań contentowych wymaga zmian i sprawdzania oraz analizowania potrzeb współczesnych konsumentów – wyjaśnia Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający BrandTime. – Realizując program MądrzeJEMY podjęliśmy próbę zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń kulinarnych konsumentów. Obecnie wchodzimy w nowy obszar działania, prowadząc kampanię świąteczną w formie dedykowanego klientowi serialu. Powstał on przy współpracy z RMF FM. Kampania obejmuje też sponsoring audycji skierowanej do rodzin i kampanię digital.
Sponsoring audycji ma charakter zasięgowy, zaś dedykowany serial, umożliwia odwzorowanie wizyty i interakcji w sklepie. Serial jest śledztwem dziecka, które sprawdza czy Mikołaj istnieje. Szukając odpowiedzi na to pytanie, tropi go w Carrefourze, gdzie przemierza różne działy. Tam spotyka konsumentów, którzy wybierają prezenty dla najbliższych, tym samym głośno komentując i przedstawiając ofertę upominków bożonarodzeniowych, które można kupić w markecie.
Celem kampanii jest przedstawienie konsumentom bogatego asortymentu sieci sklepów Carrefour, a tym samym zachęcenie do realizowania bożonarodzeniowych zakupów właśnie tam, w szczególności prezentów dla najbliższych. Nazwa kampanii: „Dla każdego coś wymarzonego” jest potwierdzeniem tego, że konsumenci znajdą tam prezenty dla najmłodszych, a także pozostałych członków rodziny.
Akcja rozpoczęła się 8 listopada i potrwa do 28 listopada br. W sumie zaplanowano 7 odcinków premierowych i 13 emisji serialu.
O BrandTime:
Dom Kreatywnego Contentu realizujący kampanie contentowe dla klientów m.in. Carrefour czy BNP Paribas. Zajmuje się postprodukcją oraz zakupem praw i licencji, realizowaniem wielokanałowej kampanii mediowej, produkcją contentu dla mediów nowoczesnych i tradycyjnych. BrandTime należy do 38Group. W najnowszym rankingu agencji public relations PR Check 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.