Komunikaty PR

Drugi sezon MądrzeJEMY niedługo na antenie!

2021-09-14  |  14:30
Biuro prasowe

Nie mogło być inaczej! Po sukcesie pierwszej edycji, widzowie już niebawem zobaczyć będą mogli nowe odcinki, budzącego duże zainteresowanie, programu MądrzeJEMY. Jak pokazały wyniki oglądalności pierwszego sezonu, edukacja Polaków w zakresie żywienia jest stale niezwykle potrzebna. Dlatego Carrefour, wspólnie z Katarzyną Bosacką zdecydował się kontynuować tworzenie programu, dotyczącego zdrowego odżywiania i dokonywania mądrych wyborów żywieniowych.

Podobnie, jak w pierwszej edycji na widzów czeka 10 odcinków, w których Katarzyna Bosacka podejmie próbę zmiany codziennych nawyków żywieniowych Polaków. Edukatorka i propagatorka świadomych wyborów, ponownie spotka się w pracowni MądrzeJEMY z uczestnikami, którzy przejdą przez serię eksperymentów dotyczących ich codziennego odżywania. Na nową, ciekawą i niezwykle różnorodną grupę uczestników czekają nie lada wyzwania. A wszystko zgodnie z myślą: jak jeść, by lepiej i zdrowiej żyć.

W drugim sezonie nie zabraknie niespodzianek! Formuła programu uległa zmianie, a nowością w MądrzeJEMY2 jest współprowadzący. Katarzynie Bosackiej towarzyszyć będzie ulubieniec widzów, zdobywca Telekamery – Bartek Jędrzejak. Przeprowadzi on reporterskie śledztwa w kwestii pochodzenia produktów, ale też zdradzi ciekawostki, którymi wzbogaci edukacyjny wątek prowadzony przez Katarzynę Bosacką.

Katarzyna Bosacka ponownie prześwietli etykiety produktów, podpowiadając które składniki należy wyeliminować z diety. Sprawdzając sklepowe półki, doradzi które produkty warto mieć w swojej kuchni, a których lepiej unikać, a także jakie zamienniki wybrać. Bartek Jędrzejak oraz uczestnicy odwiedzą tych, od których najlepiej kupować, chcąc jeść i żyć zdrowo – lokalnych producentów i ich gospodarstwa oraz fermy.

W drugim sezonie prowadzący odpowiedzą na pytania i sprawdzą m.in. czym właściwie jest BIO, jak ograniczyć ilość spożywanego mięsa, jak budować dietę dziecka tak, aby zapobiegać otyłości, czy tłuszcze, sól i cukier to wrogowie zdrowia. Katarzyna Bosacka podpowie, jak sprawdzić świeżość jedzenia, czego możemy dowiedzieć się z etykiety, ale też jak jeść, by nie zabijać planety. A Bartek Jędrzejak uzupełni tę wiedzę o przydatne ciekawostki.

Premiera pierwszego odcinka II sezonu zaplanowana jest na 18 września w TVN godz. 17.25. Program emitowany będzie także na antenie  TTV, oraz w serwisie Player.. Za koncepcję programu, konkursu dla widzów na obu antenach oraz za działania strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.