Komunikaty PR

Drugi sezon MądrzeJEMY niedługo na antenie!

2021-09-14  |  14:30
Biuro prasowe

Nie mogło być inaczej! Po sukcesie pierwszej edycji, widzowie już niebawem zobaczyć będą mogli nowe odcinki, budzącego duże zainteresowanie, programu MądrzeJEMY. Jak pokazały wyniki oglądalności pierwszego sezonu, edukacja Polaków w zakresie żywienia jest stale niezwykle potrzebna. Dlatego Carrefour, wspólnie z Katarzyną Bosacką zdecydował się kontynuować tworzenie programu, dotyczącego zdrowego odżywiania i dokonywania mądrych wyborów żywieniowych.

Podobnie, jak w pierwszej edycji na widzów czeka 10 odcinków, w których Katarzyna Bosacka podejmie próbę zmiany codziennych nawyków żywieniowych Polaków. Edukatorka i propagatorka świadomych wyborów, ponownie spotka się w pracowni MądrzeJEMY z uczestnikami, którzy przejdą przez serię eksperymentów dotyczących ich codziennego odżywania. Na nową, ciekawą i niezwykle różnorodną grupę uczestników czekają nie lada wyzwania. A wszystko zgodnie z myślą: jak jeść, by lepiej i zdrowiej żyć.

W drugim sezonie nie zabraknie niespodzianek! Formuła programu uległa zmianie, a nowością w MądrzeJEMY2 jest współprowadzący. Katarzynie Bosackiej towarzyszyć będzie ulubieniec widzów, zdobywca Telekamery – Bartek Jędrzejak. Przeprowadzi on reporterskie śledztwa w kwestii pochodzenia produktów, ale też zdradzi ciekawostki, którymi wzbogaci edukacyjny wątek prowadzony przez Katarzynę Bosacką.

Katarzyna Bosacka ponownie prześwietli etykiety produktów, podpowiadając które składniki należy wyeliminować z diety. Sprawdzając sklepowe półki, doradzi które produkty warto mieć w swojej kuchni, a których lepiej unikać, a także jakie zamienniki wybrać. Bartek Jędrzejak oraz uczestnicy odwiedzą tych, od których najlepiej kupować, chcąc jeść i żyć zdrowo – lokalnych producentów i ich gospodarstwa oraz fermy.

W drugim sezonie prowadzący odpowiedzą na pytania i sprawdzą m.in. czym właściwie jest BIO, jak ograniczyć ilość spożywanego mięsa, jak budować dietę dziecka tak, aby zapobiegać otyłości, czy tłuszcze, sól i cukier to wrogowie zdrowia. Katarzyna Bosacka podpowie, jak sprawdzić świeżość jedzenia, czego możemy dowiedzieć się z etykiety, ale też jak jeść, by nie zabijać planety. A Bartek Jędrzejak uzupełni tę wiedzę o przydatne ciekawostki.

Premiera pierwszego odcinka II sezonu zaplanowana jest na 18 września w TVN godz. 17.25. Program emitowany będzie także na antenie  TTV, oraz w serwisie Player.. Za koncepcję programu, konkursu dla widzów na obu antenach oraz za działania strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Samolot RWD-13 wyląduje na Placu Defilad w Warszawie! Biuro prasowe
2021-08-31 | 14:00

Samolot RWD-13 wyląduje na Placu Defilad w Warszawie!

  W najbliższą sobotę, 4 września, w centrum Warszawy będzie można zobaczyć replikę samolotu RWD-13. Wielbiciele słodyczy, lotnictwa oraz historii będą mogli sprawdzić, jak
Media MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach
2021-08-02 | 12:10

MADOGZ z obsługą Kompanii Piwowarskiej w social mediach

Agencja MADOGZ wygrała przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych
Media 10 najpopularniejszych miast na Facebooku
2021-07-13 | 01:00

10 najpopularniejszych miast na Facebooku

Niemal każde miasto w Polsce ma swoje oficjalne konto na Facebooku. Ale które z nich ma najwięcej fanów i obserwatorów? Nie zawsze wiąże się to wprost z liczbą

Więcej ważnych informacji

Kampania „Masz Wybór”

Gwiazdy

Gwiazdy

Olga Borys i Magda Bereda: jesteśmy ekologiczne i chodzimy kilka razy w tym samym na imprezę. Warto dawać ubraniom drugie życie

Artystki w pierwszej kolejności zachęcają do tego, by zrobić gruntowny przegląd swojej szafy. Wtedy może się okazać, że mamy w niej unikatowe i ponadczasowe ubrania sprzed lat, które dziś ponownie będą zachwycać. Z kolei niepotrzebne już nam rzeczy warto oddać komuś innemu, sprzedać lub wymienić. Olga Borys i Magda Bereda polecają też zakupy w second handach. Za niewielkie pieniądze można tam bowiem upolować ubrania znanych i dobrych marek, a nawet zupełnie nowe towary z metkami. Obie panie mają nadzieję, że trend na bycie eko nie wyjdzie z mody, a  konsumenci będą coraz chętniej za nim podążać.

Energetyka

Wody geotermalne napędzają rozwój jednej z łódzkich gmin. Przyciągają tu turystów i inwestorów

Gmina Poddębice, leżąca 40 km na północny zachód od Łodzi, ma bardzo szerokie plany w zakresie wykorzystania źródeł geotermalnych. Już dziś wyprodukowane dzięki geotermii ciepło dociera do 70 proc. mieszkańców, a w przyszłości ma być ono produkowane w kogeneracji z energią elektryczną. Miasto rozwija także ofertę rekreacyjną, inwestując w rewitalizację Term Poddębickich i sektor balneologii. To pociąga za sobą zainteresowanie inwestorów rynku nieruchomości, którzy chcą w Poddębicach stawiać pensjonaty i hotele. Poddębickie źródło i nowe miejsca pracy związane z medycyną balneologiczną mają być antidotum na jeszcze jedną bolączkę samorządu – brak wielorodzinnego budownictwa mieszkaniowego.

Farmacja

Polki chore na raka piersi nie uczestniczą w swoim procesie leczenia. Często nie mają informacji o dostępnych możliwościach terapii

Rak piersi jest najczęstszym nowotworem wśród Polek. U prawie połowy kobiet, które co roku słyszą tę diagnozę, występuje hormonozależny, HER2-ujemny rak piersi. Od dwóch lat jest dla nich dostępne refundowane leczenie, uznawane za skuteczniejsze, mniej toksyczne i zapewniające lepszą jakość życia. Mimo to w Polsce większość pacjentek nadal jest leczonych klasyczną chemioterapią, nie mając nawet świadomości, że istnieje możliwość zastosowania innej terapii. Dlatego właśnie rusza kampania Masz Wybór, która ma zmotywować kobiety chore na raka piersi do aktywnego uczestniczenia w swoim procesie leczenia.

Edukacja

Muzeum Auschwitz-Birkenau chce zwiększyć wirtualny zasięg. Inwestycje w infrastrukturę umożliwią zwiedzanie na odległość z każdego miejsca na świecie

Cały teren Muzeum Auschwitz-Birkenau zostanie objęty nowoczesną infrastrukturą światłowodową i mobilną, zapewniającą szybki internet. Zyska także łączność bezprzewodową. Dzięki inwestycjom realizowanym wspólnie z Orange Polska już wkrótce każda osoba na świecie będzie mogła uczestniczyć w wirtualnym zwiedzaniu Miejsca Pamięci. Ponadto materiały archiwalne, które są w dyspozycji muzeum, np. nagrania relacji świadków, będą dostępne dzięki aplikacji mobilnej. Miejsce Pamięci Auschwitz-Birkenau to najczęściej odwiedzane muzeum tego typu na świecie. Przed wybuchem pandemii tereny byłego obozu koncentracyjnego odwiedzało ponad 2 mln osób rocznie, a w 2020 roku z powodu pandemii było ich pięć razy mniej.