Komunikaty PR

Drugi sezon MądrzeJEMY niedługo na antenie!

2021-09-14  |  14:30
Biuro prasowe

Nie mogło być inaczej! Po sukcesie pierwszej edycji, widzowie już niebawem zobaczyć będą mogli nowe odcinki, budzącego duże zainteresowanie, programu MądrzeJEMY. Jak pokazały wyniki oglądalności pierwszego sezonu, edukacja Polaków w zakresie żywienia jest stale niezwykle potrzebna. Dlatego Carrefour, wspólnie z Katarzyną Bosacką zdecydował się kontynuować tworzenie programu, dotyczącego zdrowego odżywiania i dokonywania mądrych wyborów żywieniowych.

Podobnie, jak w pierwszej edycji na widzów czeka 10 odcinków, w których Katarzyna Bosacka podejmie próbę zmiany codziennych nawyków żywieniowych Polaków. Edukatorka i propagatorka świadomych wyborów, ponownie spotka się w pracowni MądrzeJEMY z uczestnikami, którzy przejdą przez serię eksperymentów dotyczących ich codziennego odżywania. Na nową, ciekawą i niezwykle różnorodną grupę uczestników czekają nie lada wyzwania. A wszystko zgodnie z myślą: jak jeść, by lepiej i zdrowiej żyć.

W drugim sezonie nie zabraknie niespodzianek! Formuła programu uległa zmianie, a nowością w MądrzeJEMY2 jest współprowadzący. Katarzynie Bosackiej towarzyszyć będzie ulubieniec widzów, zdobywca Telekamery – Bartek Jędrzejak. Przeprowadzi on reporterskie śledztwa w kwestii pochodzenia produktów, ale też zdradzi ciekawostki, którymi wzbogaci edukacyjny wątek prowadzony przez Katarzynę Bosacką.

Katarzyna Bosacka ponownie prześwietli etykiety produktów, podpowiadając które składniki należy wyeliminować z diety. Sprawdzając sklepowe półki, doradzi które produkty warto mieć w swojej kuchni, a których lepiej unikać, a także jakie zamienniki wybrać. Bartek Jędrzejak oraz uczestnicy odwiedzą tych, od których najlepiej kupować, chcąc jeść i żyć zdrowo – lokalnych producentów i ich gospodarstwa oraz fermy.

W drugim sezonie prowadzący odpowiedzą na pytania i sprawdzą m.in. czym właściwie jest BIO, jak ograniczyć ilość spożywanego mięsa, jak budować dietę dziecka tak, aby zapobiegać otyłości, czy tłuszcze, sól i cukier to wrogowie zdrowia. Katarzyna Bosacka podpowie, jak sprawdzić świeżość jedzenia, czego możemy dowiedzieć się z etykiety, ale też jak jeść, by nie zabijać planety. A Bartek Jędrzejak uzupełni tę wiedzę o przydatne ciekawostki.

Premiera pierwszego odcinka II sezonu zaplanowana jest na 18 września w TVN godz. 17.25. Program emitowany będzie także na antenie  TTV, oraz w serwisie Player.. Za koncepcję programu, konkursu dla widzów na obu antenach oraz za działania strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.