Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”
Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”
Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.
„Nie tak dawno temu, obok rzeki Wisły, była sobie Elektrownia Powiśle, a w niej tysiące świątecznych prezentów. Każdy, kto pojawił się w jej progach, mógł znaleźć idealny prezent dla najbliższych...” – takimi słowami rozpoczynały się spoty radiowe świątecznej kampanii Elektrowni Powiśle. Jej celem było wprowadzenie bajkowej atmosfery do obiektu mixed-use na warszawskim Powiślu. Pomógł w tym szeroki zakres działań zrealizowanych w ramach kampanii.
W 2023 roku – po raz pierwszy w historii Elektrowni Powiśle – twórcą koncepcji i realizatorem działań kampanijnych był nasz wewnętrzny zespół marketingu. Prace nad kampanią zaczęliśmy w czerwcu. W kolejnych miesiącach odbyliśmy spotkania warsztatowe, podczas których stworzyliśmy aż 13 pomysłów kreatywnych. W wyniku burzy mózgów z innymi zespołami White Star Real Estate, pracującymi przy projekcie Elektrowni Powiśle, wybraliśmy pomysł „Prezenty jak z bajki”. Muszę przyznać, że nie był to mój ulubiony claim, ale po czasie stwierdzam, że dokonaliśmy świetnego wyboru. Key visual tradycyjnie już zawierał zdjęcie makiety dawnej elektrowni miejskiej – tym razem po sesji zdjęciowej z produktami najemców, zamknęliśmy ją w szklanej kuli, stworzonej w postprodukcji metodą CGI. Dodatkowo na planie przypadkowo znalazła się psia modelka, która nieplanowanie stała się gwiazdą kampanii – Tokio Corgi. Do współpracy zaprosiliśmy 9 influencerów, którzy przygotowali materiały z Elektrowni Powiśle: podzielili się swoimi pomysłami na bajkowe prezenty i pokazali świąteczny klimat tego miejsca – mówi Jagoda Lechowska, Dyrektorka Marketingu w White Star Real Estate, laureatka złotej nagrody PRCH Retail Awards 2023.
W ramach kampanii wykorzystano nośniki OOH & DOOH, takie jak billboardy i citylighty w kluczowych punktach Warszawy, metro M2, którego stacja jest tuż przy Elektrowni Powiśle, a także prasowe tytuły lokalne i ogólnopolskie (m.in. Vogue czy Nasze Miasto), portale online, radio, social media i performance. Niestandardowym działaniem było stworzenie limitowanej bombki choinkowej w kształcie Elektrowni Powiśle, która – w ramach działań z zakresu influencer marketingu – została wysłana do 45 influencerów i dziennikarzy. Specjalnie na potrzeby kampanii powstał też oryginalny papier z wzorem fasady Elektrowni, używany w punkcie pakowania prezentów, z którego chętnie korzystali klienci. Niestandardowych działań w kampanii „Prezenty jak z bajki” było jednak więcej.
W ramach działań PR wokół kampanii świątecznej, we współpracy z najemcą Bakery Elektrownia Powiśle zorganizowaliśmy warsztaty cukiernicze. Wzięło w nich udział 12 dziennikarzy z kluczowych redakcji lokalnych i lifestyle’owych, którzy stworzyli własne świąteczne cornetto. Taka forma działań to nie tylko możliwość poznania nas od kuchni (i to dosłownie), ale też okazja do przedświątecznej integracji. Ważnym aspektem kampanii jest też CSR. W tym roku przekazaliśmy na rzecz 32. Finału WOŚP 3 bombki w kształcie Elektrowni Powiśle, tworzone tradycyjnymi metodami i ręcznie malowane – dodaje Agnieszka Kurczych, PR & Marketing Manager w White Star Real Estate.
Dopełnieniem kampanii „Prezenty jak z bajki” było „Zimowe miasteczko Porsche Centrum Warszawa Okęcie w Elektrowni Powiśle”. Na placu od strony ulicy Dobrej powstała przestrzeń pełna zimowych atrakcji. Każdy mógł skorzystać z bezpłatnego lodowiska i wypożyczalni łyżew, napić się gorącej czekolady, zobaczyć wystawę kultowych modeli Porsche czy zrobić sobie zdjęcie w interaktywnej kuli śnieżnej, nawiązującej do tej z key visuala. Dodatkowo przez cały grudzień najmłodsi brali udział w warsztatach kreatywnych.
Gdy emocje świąteczne już opadły, z radością mogę powiedzieć, że pierwsza kampania w wykonaniu naszego wewnętrznego zespołu kreatywnego okazała się sukcesem. Nasi klienci nie tylko znaleźli w Elektrowni Powiśle prezenty jak z bajki, ale też poczuli iście bajkową atmosferę. Dopełniły ją dekoracje – nie tylko na pasażu, ale też w sklepach czy restauracjach. A co najważniejsze – odnotowaliśmy znaczne wzrosty we wskaźnikach footfall i turnover w porównaniu do analogicznego czasu w 2022 roku – podsumowuje Jagoda Lechowska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.