Komunikaty PR

Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”

2024-01-09  |  13:16
Biuro prasowe

Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”

Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.

„Nie tak dawno temu, obok rzeki Wisły, była sobie Elektrownia Powiśle, a w niej tysiące świątecznych prezentów. Każdy, kto pojawił się w jej progach, mógł znaleźć idealny prezent dla najbliższych...” – takimi słowami rozpoczynały się spoty radiowe świątecznej kampanii Elektrowni Powiśle. Jej celem było wprowadzenie bajkowej atmosfery do obiektu mixed-use na warszawskim Powiślu. Pomógł w tym szeroki zakres działań zrealizowanych w ramach kampanii.

W 2023 roku –  po raz pierwszy w historii Elektrowni Powiśle – twórcą koncepcji i realizatorem działań kampanijnych był nasz wewnętrzny zespół marketingu. Prace nad kampanią zaczęliśmy w czerwcu. W kolejnych miesiącach odbyliśmy spotkania warsztatowe, podczas których stworzyliśmy aż 13 pomysłów kreatywnych. W wyniku burzy mózgów z innymi zespołami White Star Real Estate, pracującymi przy projekcie Elektrowni Powiśle, wybraliśmy pomysł „Prezenty jak z bajki”. Muszę przyznać, że nie był to mój ulubiony claim, ale po czasie stwierdzam, że dokonaliśmy świetnego wyboru. Key visual tradycyjnie już zawierał zdjęcie makiety dawnej elektrowni miejskiej – tym razem po sesji zdjęciowej z produktami najemców, zamknęliśmy ją w szklanej kuli, stworzonej w postprodukcji metodą CGI. Dodatkowo na planie przypadkowo znalazła się psia modelka, która nieplanowanie stała się gwiazdą kampanii – Tokio Corgi. Do współpracy zaprosiliśmy 9 influencerów, którzy przygotowali materiały z Elektrowni Powiśle: podzielili się swoimi pomysłami na bajkowe prezenty i pokazali świąteczny klimat tego miejsca – mówi Jagoda Lechowska, Dyrektorka Marketingu w White Star Real Estate, laureatka złotej nagrody PRCH Retail Awards 2023.

W ramach kampanii wykorzystano nośniki OOH & DOOH, takie jak billboardy i citylighty w kluczowych punktach Warszawy, metro M2, którego stacja jest tuż przy Elektrowni Powiśle, a także prasowe tytuły lokalne i ogólnopolskie (m.in. Vogue czy Nasze Miasto), portale online, radio, social media i performance. Niestandardowym działaniem było stworzenie limitowanej bombki choinkowej w kształcie Elektrowni Powiśle, która – w ramach działań z zakresu influencer marketingu – została wysłana do 45 influencerów i dziennikarzy. Specjalnie na potrzeby kampanii powstał też oryginalny papier z wzorem fasady Elektrowni, używany w punkcie pakowania prezentów, z którego chętnie korzystali klienci. Niestandardowych działań w kampanii „Prezenty jak z bajki” było jednak więcej.

W ramach działań PR wokół kampanii świątecznej, we współpracy z najemcą Bakery Elektrownia Powiśle zorganizowaliśmy warsztaty cukiernicze. Wzięło w nich udział 12 dziennikarzy z kluczowych redakcji lokalnych i lifestyle’owych, którzy stworzyli własne świąteczne cornetto. Taka forma działań to nie tylko możliwość poznania nas od kuchni (i to dosłownie), ale też okazja do przedświątecznej integracji. Ważnym aspektem kampanii jest też CSR. W tym roku przekazaliśmy na rzecz 32. Finału WOŚP 3 bombki w kształcie Elektrowni Powiśle, tworzone tradycyjnymi metodami i ręcznie malowane – dodaje Agnieszka Kurczych, PR & Marketing Manager w White Star Real Estate.

Dopełnieniem kampanii „Prezenty jak z bajki” było „Zimowe miasteczko Porsche Centrum Warszawa Okęcie w Elektrowni Powiśle”. Na placu od strony ulicy Dobrej powstała przestrzeń pełna zimowych atrakcji. Każdy mógł skorzystać z bezpłatnego lodowiska i wypożyczalni łyżew, napić się gorącej czekolady, zobaczyć wystawę kultowych modeli Porsche czy zrobić sobie zdjęcie w interaktywnej kuli śnieżnej, nawiązującej do tej z key visuala. Dodatkowo przez cały grudzień najmłodsi brali udział w warsztatach kreatywnych.  

Gdy emocje świąteczne już opadły, z radością mogę powiedzieć, że pierwsza kampania w wykonaniu naszego wewnętrznego zespołu kreatywnego okazała się sukcesem. Nasi klienci nie tylko znaleźli w Elektrowni Powiśle prezenty jak z bajki, ale też poczuli iście bajkową atmosferę. Dopełniły ją dekoracje – nie tylko na pasażu, ale też w sklepach czy restauracjach. A co najważniejsze – odnotowaliśmy znaczne wzrosty we wskaźnikach footfall i turnover w porównaniu do analogicznego czasu w 2022 roku – podsumowuje Jagoda Lechowska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Zdrowie

Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam

Aktorka przyznaje, że był w jej życiu taki moment, kiedy mocno zaniepokoił ją stan jej zdrowia. Najadła się wtedy sporo strachu, ale z tego przykrego doświadczenia wyciągnęła też ważne wnioski na przyszłość. Od tamtego czasu nie zaniedbuje więc regularnych badań kontrolnych.

Sport

Trening siłowy może mieć umiarkowane działanie przeciwdepresyjne. Naukowcy rekomendują jego włączenie do procesu leczenia

Aktywność fizyczna może zwiększać skuteczność leczenia przeciwdepresyjnego. Naukowcy z Uniwersytetu w Santo Amaro wykazali jednak, że szczególnie dobre efekty udaje się osiągnąć, stosując trening siłowy. Jak podkreślają, nie oznacza to, że ćwiczenia powinny zastępować konwencjonalną terapię przeciwdepresyjną. Mogą natomiast ją wspomóc i być wsparciem dla chorych na postać lekooporną choroby, która jest główną przyczyną samobójstw na świecie. Według WHO z depresją zmaga się 350 mln ludzi i 4 mln Polaków. To ponad 10 proc. populacji naszego kraju.