Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”
Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”
Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.
„Nie tak dawno temu, obok rzeki Wisły, była sobie Elektrownia Powiśle, a w niej tysiące świątecznych prezentów. Każdy, kto pojawił się w jej progach, mógł znaleźć idealny prezent dla najbliższych...” – takimi słowami rozpoczynały się spoty radiowe świątecznej kampanii Elektrowni Powiśle. Jej celem było wprowadzenie bajkowej atmosfery do obiektu mixed-use na warszawskim Powiślu. Pomógł w tym szeroki zakres działań zrealizowanych w ramach kampanii.
W 2023 roku – po raz pierwszy w historii Elektrowni Powiśle – twórcą koncepcji i realizatorem działań kampanijnych był nasz wewnętrzny zespół marketingu. Prace nad kampanią zaczęliśmy w czerwcu. W kolejnych miesiącach odbyliśmy spotkania warsztatowe, podczas których stworzyliśmy aż 13 pomysłów kreatywnych. W wyniku burzy mózgów z innymi zespołami White Star Real Estate, pracującymi przy projekcie Elektrowni Powiśle, wybraliśmy pomysł „Prezenty jak z bajki”. Muszę przyznać, że nie był to mój ulubiony claim, ale po czasie stwierdzam, że dokonaliśmy świetnego wyboru. Key visual tradycyjnie już zawierał zdjęcie makiety dawnej elektrowni miejskiej – tym razem po sesji zdjęciowej z produktami najemców, zamknęliśmy ją w szklanej kuli, stworzonej w postprodukcji metodą CGI. Dodatkowo na planie przypadkowo znalazła się psia modelka, która nieplanowanie stała się gwiazdą kampanii – Tokio Corgi. Do współpracy zaprosiliśmy 9 influencerów, którzy przygotowali materiały z Elektrowni Powiśle: podzielili się swoimi pomysłami na bajkowe prezenty i pokazali świąteczny klimat tego miejsca – mówi Jagoda Lechowska, Dyrektorka Marketingu w White Star Real Estate, laureatka złotej nagrody PRCH Retail Awards 2023.
W ramach kampanii wykorzystano nośniki OOH & DOOH, takie jak billboardy i citylighty w kluczowych punktach Warszawy, metro M2, którego stacja jest tuż przy Elektrowni Powiśle, a także prasowe tytuły lokalne i ogólnopolskie (m.in. Vogue czy Nasze Miasto), portale online, radio, social media i performance. Niestandardowym działaniem było stworzenie limitowanej bombki choinkowej w kształcie Elektrowni Powiśle, która – w ramach działań z zakresu influencer marketingu – została wysłana do 45 influencerów i dziennikarzy. Specjalnie na potrzeby kampanii powstał też oryginalny papier z wzorem fasady Elektrowni, używany w punkcie pakowania prezentów, z którego chętnie korzystali klienci. Niestandardowych działań w kampanii „Prezenty jak z bajki” było jednak więcej.
W ramach działań PR wokół kampanii świątecznej, we współpracy z najemcą Bakery Elektrownia Powiśle zorganizowaliśmy warsztaty cukiernicze. Wzięło w nich udział 12 dziennikarzy z kluczowych redakcji lokalnych i lifestyle’owych, którzy stworzyli własne świąteczne cornetto. Taka forma działań to nie tylko możliwość poznania nas od kuchni (i to dosłownie), ale też okazja do przedświątecznej integracji. Ważnym aspektem kampanii jest też CSR. W tym roku przekazaliśmy na rzecz 32. Finału WOŚP 3 bombki w kształcie Elektrowni Powiśle, tworzone tradycyjnymi metodami i ręcznie malowane – dodaje Agnieszka Kurczych, PR & Marketing Manager w White Star Real Estate.
Dopełnieniem kampanii „Prezenty jak z bajki” było „Zimowe miasteczko Porsche Centrum Warszawa Okęcie w Elektrowni Powiśle”. Na placu od strony ulicy Dobrej powstała przestrzeń pełna zimowych atrakcji. Każdy mógł skorzystać z bezpłatnego lodowiska i wypożyczalni łyżew, napić się gorącej czekolady, zobaczyć wystawę kultowych modeli Porsche czy zrobić sobie zdjęcie w interaktywnej kuli śnieżnej, nawiązującej do tej z key visuala. Dodatkowo przez cały grudzień najmłodsi brali udział w warsztatach kreatywnych.
Gdy emocje świąteczne już opadły, z radością mogę powiedzieć, że pierwsza kampania w wykonaniu naszego wewnętrznego zespołu kreatywnego okazała się sukcesem. Nasi klienci nie tylko znaleźli w Elektrowni Powiśle prezenty jak z bajki, ale też poczuli iście bajkową atmosferę. Dopełniły ją dekoracje – nie tylko na pasażu, ale też w sklepach czy restauracjach. A co najważniejsze – odnotowaliśmy znaczne wzrosty we wskaźnikach footfall i turnover w porównaniu do analogicznego czasu w 2022 roku – podsumowuje Jagoda Lechowska.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.