Komunikaty PR

Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”

2024-01-09  |  13:16
Biuro prasowe

Elektrownia Powiśle podsumowuje świąteczną kampanię „Prezenty jak z bajki”

Przez cały grudzień Elektrownia Powiśle prowadziła kampanię świąteczną „Prezenty jak z bajki”. Obejmowała ona działania z zakresu OHH & DOOH, digital, public relations, events, social media, performance i influencer marketingu. To pierwsza kampania świąteczna dla Elektrowni Powiśle, w pełni przeprowadzona w formule 360 stopni przez wewnętrzny zespół marketingu White Star Real Estate, właściciela i zarządcy dawnej elektrowni miejskiej pod skrzydłami Jagody Lechowskiej, Dyrektorki Marketingu.

„Nie tak dawno temu, obok rzeki Wisły, była sobie Elektrownia Powiśle, a w niej tysiące świątecznych prezentów. Każdy, kto pojawił się w jej progach, mógł znaleźć idealny prezent dla najbliższych...” – takimi słowami rozpoczynały się spoty radiowe świątecznej kampanii Elektrowni Powiśle. Jej celem było wprowadzenie bajkowej atmosfery do obiektu mixed-use na warszawskim Powiślu. Pomógł w tym szeroki zakres działań zrealizowanych w ramach kampanii.

W 2023 roku –  po raz pierwszy w historii Elektrowni Powiśle – twórcą koncepcji i realizatorem działań kampanijnych był nasz wewnętrzny zespół marketingu. Prace nad kampanią zaczęliśmy w czerwcu. W kolejnych miesiącach odbyliśmy spotkania warsztatowe, podczas których stworzyliśmy aż 13 pomysłów kreatywnych. W wyniku burzy mózgów z innymi zespołami White Star Real Estate, pracującymi przy projekcie Elektrowni Powiśle, wybraliśmy pomysł „Prezenty jak z bajki”. Muszę przyznać, że nie był to mój ulubiony claim, ale po czasie stwierdzam, że dokonaliśmy świetnego wyboru. Key visual tradycyjnie już zawierał zdjęcie makiety dawnej elektrowni miejskiej – tym razem po sesji zdjęciowej z produktami najemców, zamknęliśmy ją w szklanej kuli, stworzonej w postprodukcji metodą CGI. Dodatkowo na planie przypadkowo znalazła się psia modelka, która nieplanowanie stała się gwiazdą kampanii – Tokio Corgi. Do współpracy zaprosiliśmy 9 influencerów, którzy przygotowali materiały z Elektrowni Powiśle: podzielili się swoimi pomysłami na bajkowe prezenty i pokazali świąteczny klimat tego miejsca – mówi Jagoda Lechowska, Dyrektorka Marketingu w White Star Real Estate, laureatka złotej nagrody PRCH Retail Awards 2023.

W ramach kampanii wykorzystano nośniki OOH & DOOH, takie jak billboardy i citylighty w kluczowych punktach Warszawy, metro M2, którego stacja jest tuż przy Elektrowni Powiśle, a także prasowe tytuły lokalne i ogólnopolskie (m.in. Vogue czy Nasze Miasto), portale online, radio, social media i performance. Niestandardowym działaniem było stworzenie limitowanej bombki choinkowej w kształcie Elektrowni Powiśle, która – w ramach działań z zakresu influencer marketingu – została wysłana do 45 influencerów i dziennikarzy. Specjalnie na potrzeby kampanii powstał też oryginalny papier z wzorem fasady Elektrowni, używany w punkcie pakowania prezentów, z którego chętnie korzystali klienci. Niestandardowych działań w kampanii „Prezenty jak z bajki” było jednak więcej.

W ramach działań PR wokół kampanii świątecznej, we współpracy z najemcą Bakery Elektrownia Powiśle zorganizowaliśmy warsztaty cukiernicze. Wzięło w nich udział 12 dziennikarzy z kluczowych redakcji lokalnych i lifestyle’owych, którzy stworzyli własne świąteczne cornetto. Taka forma działań to nie tylko możliwość poznania nas od kuchni (i to dosłownie), ale też okazja do przedświątecznej integracji. Ważnym aspektem kampanii jest też CSR. W tym roku przekazaliśmy na rzecz 32. Finału WOŚP 3 bombki w kształcie Elektrowni Powiśle, tworzone tradycyjnymi metodami i ręcznie malowane – dodaje Agnieszka Kurczych, PR & Marketing Manager w White Star Real Estate.

Dopełnieniem kampanii „Prezenty jak z bajki” było „Zimowe miasteczko Porsche Centrum Warszawa Okęcie w Elektrowni Powiśle”. Na placu od strony ulicy Dobrej powstała przestrzeń pełna zimowych atrakcji. Każdy mógł skorzystać z bezpłatnego lodowiska i wypożyczalni łyżew, napić się gorącej czekolady, zobaczyć wystawę kultowych modeli Porsche czy zrobić sobie zdjęcie w interaktywnej kuli śnieżnej, nawiązującej do tej z key visuala. Dodatkowo przez cały grudzień najmłodsi brali udział w warsztatach kreatywnych.  

Gdy emocje świąteczne już opadły, z radością mogę powiedzieć, że pierwsza kampania w wykonaniu naszego wewnętrznego zespołu kreatywnego okazała się sukcesem. Nasi klienci nie tylko znaleźli w Elektrowni Powiśle prezenty jak z bajki, ale też poczuli iście bajkową atmosferę. Dopełniły ją dekoracje – nie tylko na pasażu, ale też w sklepach czy restauracjach. A co najważniejsze – odnotowaliśmy znaczne wzrosty we wskaźnikach footfall i turnover w porównaniu do analogicznego czasu w 2022 roku – podsumowuje Jagoda Lechowska

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.