Komunikaty PR

Fundacja Avalon ogłasza konkurs dla dziennikarzy!

2024-02-01  |  01:00

Fundacja Avalon zorganizowała konkurs dla dziennikarzy, w którym zachęca do tworzenia materiałów nawiązujących do idei kampanii „Teraz mnie widzisz?”, zwracających uwagę na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami w życiu codziennym, zawodowym czy medialnym. Do wygrania trzy nagrody w wysokości 4 000 zł każda! Konkurs skierowany jest do dziennikarzy prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych pracujących w redakcjach mediów ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych działających na terytorium Polski oraz do osób współpracujących z tymi redakcjami.

Do konkursu można zgłosić materiały dziennikarskie, które zostały opublikowane w czasie trwania kampanii „Teraz mnie widzisz?” w kategoriach: Pióro (tekst), Mikrofon (audio), Ekran (wideo).

„Poprzez udział w konkursie zachęcamy do wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Avalon oraz promowania idei inkluzywnego, swobodnego społeczeństwa, w którym zauważony powinien być każdy i gdzie każdy może realizować swoje ambicje i plany na równych zasadach.”. – mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.

Zgłoszenia do konkursu wraz z materiałem dziennikarskim należy przesłać do 21 lutego poprzez formularz dostępny na stronie kampanii https://www.fundacjaavalon.pl/teraz-mnie-widzisz/

Dla autorów najlepszych publikacji przewidziane są trzy nagrody, każda w wysokości 4 000 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.