Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych trendów w produkcji mediów społecznościowych.
Fundacja Avalon, pragnąc wszechstronnie docierać do większej grupy odbiorców postanowiła zrealizować marzenie o autorskim podcaście, który wesprze ją w misji zmieniania postrzegania niepełnosprawności. Już od maja, podcast dostępny będzie na platformie medialnej Anywhere.pl!
Wystarczy zacząć... tworzyć wartościowy podcast
Start podcastu #WystarczyZacząć odbędzie się w maju – jako jeden z silnych elementów obchodów drugiej edycji Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami, Fundacji Avalon. Ma być to szczególne miejsce, gdzie spotykać się będą osoby z niepełnosprawnościami i osoby pełnosprawne, które będą rozmawiać bez tabu, bez ograniczeń i bez cenzury. Każdy odcinek poświęcony będzie innemu tematowi.
Premierowy odcinek, “Jak nas widzą? A jacy jesteśmy?”, będzie rozmową, między innymi o wizerunku, o tym w jaki sposób język nas determinuje i o stereotypach związanych z postrzeganiem niepełnosprawności. Już wkrótce Fundacja Avalon będzie mogła zdradzić tajemnicę, o pierwszych, wspaniałych gościach, którzy zasiądą na kanapie w studiu Anywhere.pl.
„Od dawna w naszych rozmowach w Fundacji, przewijał się temat realizacji podcastu, w którym moglibyśmy rozmawiać o ważnych sprawach na własnych zasadach. Zazwyczaj jesteśmy zapraszani do mediów by rozmawiać o niepełnosprawności. Oczywiście, bardzo nas to cieszy. Czujemy natomiast potrzebę by rozmawiać po prostu o życiu, relacjach, pasjach, tym wszystkim co nas porusza i co nas interesuje, gdzie niepełnosprawność staje się dopełnieniem a nie tematem samym w sobie. Cieszymy się, że udało się nam nawiązać współpracę z platformą medialną Anywhere.pl, która daje nam możliwość szerokiego dotarcia do ludzi ciekawych świata za pomocą nowoczesnych form komunikacji. Wierzymy, że wspólnie stworzymy treści, w których absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie. W naszym podcaście będziemy gościć znanych i lubianych, a także osoby, które świat dopiero szerzej pozna. Będziemy poruszać ważne, kontrowersyjne, ciekawe, wzruszające, zabawne tematy”- Helena Szczuka, kierowniczka Komunikacji i Promocji, Fundacja Avalon.
Kilka słów o Anywhere.pl
Anywhere.pl to platforma medialna, która swoją pasję na rynku mediów, marketingu i komunikacji rozwija od kilkunastu lat z ogromnym naciskiem na tworzenie publikacji opartych o świetny obraz, słowo i ciekawego człowieka. Codziennie trafiają do nietuzinkowego odbiorcy ze swoimi materiałami, zrealizowanymi we własnym studiu TV, które w połączeniu z portalem głównym, social mediami oraz magazynami lotniskowym tworzą rzetelną i jakościową płaszczyznę komunikacji. Platforma zajmuje się również produkcją audiowizualną.
„Cieszymy się z podjęcia wspólnych działań z Fundacją Avalon. Dzięki cyklicznemu programowi będziemy mogli przedstawić szeroki zakres działań Fundacji Avalon i tym samym przybliżyć społeczeństwu rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami.”- Marcin Ranuszkiewicz , wydawca, producent Anywhere.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.