Komunikaty PR

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

2024-04-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych trendów w produkcji mediów społecznościowych. 

Fundacja Avalon, pragnąc wszechstronnie docierać do większej grupy odbiorców postanowiła zrealizować marzenie o autorskim podcaście, który wesprze ją w misji zmieniania postrzegania niepełnosprawności. Już od maja, podcast dostępny będzie na platformie medialnej Anywhere.pl! 

Wystarczy zacząć... tworzyć wartościowy podcast 

Start podcastu #WystarczyZacząć odbędzie się w maju – jako jeden z silnych elementów obchodów drugiej edycji Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami, Fundacji Avalon.  Ma być to szczególne miejsce, gdzie spotykać się będą osoby z niepełnosprawnościami i osoby pełnosprawne, które będą rozmawiać bez tabu, bez ograniczeń i bez cenzury. Każdy odcinek poświęcony będzie innemu tematowi.   

Premierowy odcinek, “Jak nas widzą? A jacy jesteśmy?”, będzie rozmową, między innymi o wizerunku, o tym w jaki sposób język nas determinuje i o stereotypach związanych z postrzeganiem niepełnosprawności. Już wkrótce Fundacja Avalon będzie mogła zdradzić tajemnicę, o pierwszych, wspaniałych gościach, którzy zasiądą na kanapie w studiu Anywhere.pl. 
 

„Od dawna w naszych rozmowach w Fundacji, przewijał się temat realizacji podcastu, w którym moglibyśmy rozmawiać o ważnych sprawach na własnych zasadach. Zazwyczaj jesteśmy zapraszani do mediów by rozmawiać o niepełnosprawności. Oczywiście, bardzo nas to cieszy. Czujemy natomiast potrzebę by rozmawiać po prostu o życiu, relacjach, pasjach, tym wszystkim co nas porusza i co nas interesuje, gdzie niepełnosprawność staje się dopełnieniem a nie tematem samym w sobie. Cieszymy się, że udało się nam nawiązać współpracę z platformą medialną Anywhere.pl, która daje nam możliwość szerokiego dotarcia do ludzi ciekawych świata za pomocą nowoczesnych form komunikacji. Wierzymy, że wspólnie stworzymy treści, w których absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie. W naszym podcaście będziemy gościć znanych i lubianych, a także osoby, które świat dopiero szerzej pozna. Będziemy poruszać ważne, kontrowersyjne, ciekawe, wzruszające, zabawne tematy”- Helena Szczuka, kierowniczka Komunikacji i Promocji, Fundacja Avalon.  

  

Kilka słów o Anywhere.pl 

Anywhere.pl to platforma medialna, która swoją pasję na rynku mediów, marketingu i komunikacji rozwija od kilkunastu lat z ogromnym naciskiem na tworzenie publikacji opartych o świetny obraz, słowo i ciekawego człowieka. Codziennie trafiają do nietuzinkowego odbiorcy ze swoimi materiałami, zrealizowanymi we własnym studiu TV, które w połączeniu z portalem głównym, social mediami oraz magazynami lotniskowym tworzą rzetelną i jakościową płaszczyznę komunikacji. Platforma zajmuje się również produkcją audiowizualną.  

„Cieszymy się z podjęcia wspólnych działań z Fundacją Avalon. Dzięki cyklicznemu programowi będziemy mogli przedstawić szeroki zakres działań Fundacji Avalon i tym samym przybliżyć społeczeństwu rzeczywistość osób z niepełnosprawnościami.”- Marcin Ranuszkiewicz ,  wydawca, producent Anywhere.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.