Komunikaty PR

Gala 2. edycji konkursu Paradyż Designers za nami

2023-04-28  |  10:55
Biuro prasowe

We wtorek, 25 kwietnia w historycznym wnętrzu Reduty Banku Polskiego w Warszawie, Ceramika Paradyż podsumowała drugą edycję prestiżowego konkursu Paradyż Designers. Podczas wydarzenia w gronie architektów, przedstawicieli mediów, partnerów biznesowych oraz zaproszonych gości uroczyście nagrodzono laureatów i wręczono pamiątkowe statuetki. Galę uświetnił występ Reni Jusis.

Uczestnicy drugiej edycji Paradyż Designers mieli za zadanie stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek z kolekcji Neve Creative by Maja Ganszyniec. Poza kreatywnością i oryginalnością liczyło się świadome oraz zrównoważone projektowanie. Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a uczestnicy zaprezentowali wysoki poziom swoich twórczych umiejętności.

- Przede wszystkim serdecznie gratulujemy laureatom i dziękujemy za udział w konkursie wszystkim, którzy podjęli wyzwanie Paradyż Designers – mówi Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. – Organizując nasz konkurs mieliśmy ambicję stworzenia wyjątkowej przestrzeni dla architektów i projektantów do rozwijania ich twórczego potencjału. Widząc ilość i jakość przesłanych projektów dziś wiemy, że to się nam z pewnością udało.

Podczas wydarzenia zorganizowanego w samym sercu stolicy, nagrody odebrali laureaci konkursu. Miejsce I oraz nagrodę główną o wartości 55 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 30 tys. zł) zdobył Alek Pluta z pracowni Nomadd za projekt „Pottery Workshop”. Drugie miejsce i nagrodę o wartości 25 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 20 tys. zł) otrzymali Jakub Bałanda i Wioletta Chmielewska z Asymetric Studio za projekt „Modern Post Modern”. Miejsce III i nagrodę o wartości 15 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 10 tys. zł) jury przyznało Joannie Dolot z ONY-X STUDIO za projekt „Blush Cafe”. W kategorii Debiut Roku zwyciężyła Karolina Piotrowska, studentka Politechniki Śląskiej, zdobywając nagrodę o wartości 10 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 5 tys. zł) za projekt „Sage Green Dream”. Wyróżnienia w kategorii Debiut Roku (o wartości 2,5 tys. zł każde) otrzymali: Kacper Ćwir z Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi za projekt „Modern Study” oraz Marta Zwarycz, studentka Politechniki Śląskiej za pracę „Cut Cube”.

W drugiej edycji Paradyż Designers konkursowe prace oceniało jury pod przewodnictwem projektantki Mai Ganszyniec, w składzie: Anna Tępińska-Marcinek (współwłaścicielka i członkini zarządu Ceramiki Paradyż), Marcin Tyszka (fotograf, który wykona wizerunkową sesję zdjęciową dla zwycięzcy konkursu), Agnieszka Kalinowska-Sołtys (architekt, prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich), Paweł Sokół (architekt wnętrz, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), Ina Lekiewicz (redaktor naczelna magazynu Vogue), Marcin Szczelina (krytyk architektury, redaktor naczelny Architecture Snob), Aldona Chudzicka (dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż) oraz Paweł Szczygieł (architekt, zwycięzca I edycji). Podczas wieczoru członkowie Jury, których łączy kreatywne i nietuzinkowe podejście do procesu tworzenia, przybliżyli kulisy samego konkursu oraz podzielili się swoimi opiniami odnośnie do poziomu nadesłanych projektów, a także przebiegu obrad i dokonanych przez siebie wyborów.

- Już od samego startu konkursu byłam niezwykle ciekawa rozmów nad pracami i różnych perspektyw jakże różnorodnego jury – mówi Maja Ganszyniec, przewodnicza jury. - Możliwość dyskusji oraz skonfrontowania różnych punktów widzenia na ten sam projekt jest niezwykle cennym doświadczeniem. Oddając w ręce twórczych osób kolekcję Neve Creative, jako narzędzie do dalszej pracy, byłam pewna, że zobaczę zaskakujące rozwiązania, odpowiadające wrażliwości i osobistemu spojrzeniu uczestników i z satysfakcją przyznaję, że się nie zawiodłam.

Uroczystą galę z laureatami poprowadziła Dorota Gardias. Na koniec części oficjalnej organizatorzy zapowiedzieli trzecią edycję konkursu Paradyż Designers - i co bardzo istotne - o międzynarodowym zasięgu, która wystartuje w drugiej połowie roku. Jej motywem przewodnim będzie najnowsza kategoria produktów w ofercie Ceramiki Paradyż – spieki wielkoformatowe TRI-D, których funkcjonalność i wyjątkowy design z pewnością staną się kanwą wielu oryginalnych projektów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.