Komunikaty PR

Gala 2. edycji konkursu Paradyż Designers za nami

2023-04-28  |  10:55
Biuro prasowe

We wtorek, 25 kwietnia w historycznym wnętrzu Reduty Banku Polskiego w Warszawie, Ceramika Paradyż podsumowała drugą edycję prestiżowego konkursu Paradyż Designers. Podczas wydarzenia w gronie architektów, przedstawicieli mediów, partnerów biznesowych oraz zaproszonych gości uroczyście nagrodzono laureatów i wręczono pamiątkowe statuetki. Galę uświetnił występ Reni Jusis.

Uczestnicy drugiej edycji Paradyż Designers mieli za zadanie stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek z kolekcji Neve Creative by Maja Ganszyniec. Poza kreatywnością i oryginalnością liczyło się świadome oraz zrównoważone projektowanie. Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a uczestnicy zaprezentowali wysoki poziom swoich twórczych umiejętności.

- Przede wszystkim serdecznie gratulujemy laureatom i dziękujemy za udział w konkursie wszystkim, którzy podjęli wyzwanie Paradyż Designers – mówi Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. – Organizując nasz konkurs mieliśmy ambicję stworzenia wyjątkowej przestrzeni dla architektów i projektantów do rozwijania ich twórczego potencjału. Widząc ilość i jakość przesłanych projektów dziś wiemy, że to się nam z pewnością udało.

Podczas wydarzenia zorganizowanego w samym sercu stolicy, nagrody odebrali laureaci konkursu. Miejsce I oraz nagrodę główną o wartości 55 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 30 tys. zł) zdobył Alek Pluta z pracowni Nomadd za projekt „Pottery Workshop”. Drugie miejsce i nagrodę o wartości 25 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 20 tys. zł) otrzymali Jakub Bałanda i Wioletta Chmielewska z Asymetric Studio za projekt „Modern Post Modern”. Miejsce III i nagrodę o wartości 15 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 10 tys. zł) jury przyznało Joannie Dolot z ONY-X STUDIO za projekt „Blush Cafe”. W kategorii Debiut Roku zwyciężyła Karolina Piotrowska, studentka Politechniki Śląskiej, zdobywając nagrodę o wartości 10 tys. zł (w tym nagrodę pieniężną 5 tys. zł) za projekt „Sage Green Dream”. Wyróżnienia w kategorii Debiut Roku (o wartości 2,5 tys. zł każde) otrzymali: Kacper Ćwir z Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi za projekt „Modern Study” oraz Marta Zwarycz, studentka Politechniki Śląskiej za pracę „Cut Cube”.

W drugiej edycji Paradyż Designers konkursowe prace oceniało jury pod przewodnictwem projektantki Mai Ganszyniec, w składzie: Anna Tępińska-Marcinek (współwłaścicielka i członkini zarządu Ceramiki Paradyż), Marcin Tyszka (fotograf, który wykona wizerunkową sesję zdjęciową dla zwycięzcy konkursu), Agnieszka Kalinowska-Sołtys (architekt, prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich), Paweł Sokół (architekt wnętrz, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), Ina Lekiewicz (redaktor naczelna magazynu Vogue), Marcin Szczelina (krytyk architektury, redaktor naczelny Architecture Snob), Aldona Chudzicka (dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż) oraz Paweł Szczygieł (architekt, zwycięzca I edycji). Podczas wieczoru członkowie Jury, których łączy kreatywne i nietuzinkowe podejście do procesu tworzenia, przybliżyli kulisy samego konkursu oraz podzielili się swoimi opiniami odnośnie do poziomu nadesłanych projektów, a także przebiegu obrad i dokonanych przez siebie wyborów.

- Już od samego startu konkursu byłam niezwykle ciekawa rozmów nad pracami i różnych perspektyw jakże różnorodnego jury – mówi Maja Ganszyniec, przewodnicza jury. - Możliwość dyskusji oraz skonfrontowania różnych punktów widzenia na ten sam projekt jest niezwykle cennym doświadczeniem. Oddając w ręce twórczych osób kolekcję Neve Creative, jako narzędzie do dalszej pracy, byłam pewna, że zobaczę zaskakujące rozwiązania, odpowiadające wrażliwości i osobistemu spojrzeniu uczestników i z satysfakcją przyznaję, że się nie zawiodłam.

Uroczystą galę z laureatami poprowadziła Dorota Gardias. Na koniec części oficjalnej organizatorzy zapowiedzieli trzecią edycję konkursu Paradyż Designers - i co bardzo istotne - o międzynarodowym zasięgu, która wystartuje w drugiej połowie roku. Jej motywem przewodnim będzie najnowsza kategoria produktów w ofercie Ceramiki Paradyż – spieki wielkoformatowe TRI-D, których funkcjonalność i wyjątkowy design z pewnością staną się kanwą wielu oryginalnych projektów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.