Komunikaty PR

Grupa Tubądzin z premierowymi kolekcjami na Targach Cersaie

2022-09-22  |  16:00
Biuro prasowe

Najnowsze kolekcje Grupy Tubądzin zostaną zaprezentowane na Międzynarodowych Targach Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji Grupa Tubądzin chce ponownie zachwycić uczestników wydarzenia zjawiskowymi kolekcjami.

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie przyciągają nie tylko wiodących producentów, ale także projektantów i znawców designu z najdalszych zakątków świata. Największe, renomowane firmy mają szansę przedstawić swoje premierowe produkty oraz najpiękniejsze kolekcje w nietuzinkowej odsłonie. W event na stałe wpisała się także marka Tubądzin. Czołowy polski producent płyt ceramicznych od wielu lat pojawia się w Bolonii z premierowymi produktami stworzonymi przez utalentowanych projektantów. Już w dniach 26-30 września wystawi się ponownie, aby inspirować najnowszymi pomysłami i kreacjami.

Podczas tegorocznej edycji Targów Cersaie Grupa Tubądzin zaprezentuje nowe kolekcje stworzone przez znanych i cenionych projektantów. To doskonałe wzornictwo, które odzwierciedla aktualne trendy wnętrzarskie. Odwiedzający będą mogli zobaczyć ponad 50 nowych wzorów płyt wielkoformatowych marki MONOLITH. Pozwalają one na tworzenie jednolitych kompozycji ściennych oraz podłogowych w dowolnych pomieszczeniach. Pojawią się także nowe kolekcje 30x75. Tubądzin zaprezentuje też prototypy i zupełnie nowe formaty.

Stoisko Grupy Tubądzin znajduje się w hali nr 16, miejsce C-18D-19. Zostało zaprojektowane specjalnie na Targi Cersaie. Bryła została oparta o proste linie. Design nawiązuje do natury i podkreśla charakter prezentowanych kolekcji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć