Komunikaty PR

Grupa Tubądzin z premierowymi kolekcjami na Targach Cersaie

2022-09-22  |  16:00
Biuro prasowe

Najnowsze kolekcje Grupy Tubądzin zostaną zaprezentowane na Międzynarodowych Targach Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji Grupa Tubądzin chce ponownie zachwycić uczestników wydarzenia zjawiskowymi kolekcjami.

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie przyciągają nie tylko wiodących producentów, ale także projektantów i znawców designu z najdalszych zakątków świata. Największe, renomowane firmy mają szansę przedstawić swoje premierowe produkty oraz najpiękniejsze kolekcje w nietuzinkowej odsłonie. W event na stałe wpisała się także marka Tubądzin. Czołowy polski producent płyt ceramicznych od wielu lat pojawia się w Bolonii z premierowymi produktami stworzonymi przez utalentowanych projektantów. Już w dniach 26-30 września wystawi się ponownie, aby inspirować najnowszymi pomysłami i kreacjami.

Podczas tegorocznej edycji Targów Cersaie Grupa Tubądzin zaprezentuje nowe kolekcje stworzone przez znanych i cenionych projektantów. To doskonałe wzornictwo, które odzwierciedla aktualne trendy wnętrzarskie. Odwiedzający będą mogli zobaczyć ponad 50 nowych wzorów płyt wielkoformatowych marki MONOLITH. Pozwalają one na tworzenie jednolitych kompozycji ściennych oraz podłogowych w dowolnych pomieszczeniach. Pojawią się także nowe kolekcje 30x75. Tubądzin zaprezentuje też prototypy i zupełnie nowe formaty.

Stoisko Grupy Tubądzin znajduje się w hali nr 16, miejsce C-18D-19. Zostało zaprojektowane specjalnie na Targi Cersaie. Bryła została oparta o proste linie. Design nawiązuje do natury i podkreśla charakter prezentowanych kolekcji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.