Komunikaty PR

„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal

2023-03-10  |  10:00
Biuro prasowe

Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia się tym, jak i z kim celebrują swoje sukcesy. Nagrodą główną jest udział w warsztacie z improwizacji oraz występ w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą!

Kampania „Jak w górę to z Wami” marki Chivas mówi, by doceniać tych, którzy zawsze są obok, wspierają nas i inspirują do kolejnych wyzwań. Warto o tym pamiętać również wtedy, gdy dotrzemy na szczyt.bo sukces smakuje lepiej, kiedy możemy się nim dzielić. Właśnie startuje trzecia odsłona kampanii, w której marka zachęca do celebrowania osiągnięć z bliskimi. Ambasadorem jest znany dziennikarz i stand-uper, Michał Kempa. Co więcej, Chivas Regal chcąc inspirować do rozwijania swoich pasji, ciągłego rozwoju i dążenia do celu, przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

„Bardzo nie lubię słowa „sukces”. Peszy mnie. Powoduje, że człowiek czuje się zbyt wyjątkowy. Potem zostaje już tylko „samotność na szczycie”. Dlatego jak iść w życiu w górę, to tylko z Wami. Z ludźmi. Z Różnymi. Byle nie samemu.” – mówi Michał Kempa, ambasador kampanii Chivas Regal. 

Konkurs organizowany jest na stronie: chivaswgore.pl. Zadaniem konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytanie – „jak i z kim celebrujesz sukcesy”. Autor najbardziej kreatywnej odpowiedzi weźmie udział w warsztacie z improwizacji oraz wystąpi w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą w Klubie Komediowym. Pozostałymi nagrodami w konkursie są min. vouchery do sklepów sieci Moliera2, vouchery do wykorzystania na stronie ebilet.pl. Konkurs trwa od 8 marca do 16 kwietnia. Regulamin oraz szczegóły akcji znajdują się na stronie chivaswgore.pl.

To już kolejna odsłona naszej kilkuetapowej kampanii, w której podkreślamy, jak ważne jest to, by wzajemnie inspirować się do kolejnych działań i wspólnie cieszyć się z osiągnięć. Jesteśmy pewni, że podobnie jak poprzednia edycja, ta też będzie cieszyć się ogromnym zainteresowaniem, a laureat nagrody głównej, rozwinie dzięki Michałowi swoją pasję lub realizuje jedno ze swoich marzeń – mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard.

Kampania „Jak w górę, to z Wami!” jest polską adaptacją globalnego projektu „I Rise, We Rise!”. Jej pierwszy etap odbył się w sierpniu zeszłego roku. Wtedy Chivas Regal poinformował o współpracy z ambasadorami – Anją RubikTen Typ MesMichałem Kempa oraz Olgą Kordys Kozierowską. Do tej pory marka zrealizowała dwie odsłony kampanii, a w grudniu w warszawskiej restauracji Baila Show & Dining odbyło się niezwykłe show, które idealnie wpisywało się w hasło przewodnie projektu. Podczas wydarzenia wspólnie wzniesiono toast z ambasadorami marki Chivas oraz podziwiano wyjątkowe występy artystyczne. Więcej informacji znaleźć można na stronie Jak w górę to z Wami - Chivas Regal Whisky - Chivas Regal PL oraz na social media marki Chivas Regal. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.