„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal
Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia się tym, jak i z kim celebrują swoje sukcesy. Nagrodą główną jest udział w warsztacie z improwizacji oraz występ w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą!
Kampania „Jak w górę to z Wami” marki Chivas mówi, by doceniać tych, którzy zawsze są obok, wspierają nas i inspirują do kolejnych wyzwań. Warto o tym pamiętać również wtedy, gdy dotrzemy na szczyt.bo sukces smakuje lepiej, kiedy możemy się nim dzielić. Właśnie startuje trzecia odsłona kampanii, w której marka zachęca do celebrowania osiągnięć z bliskimi. Ambasadorem jest znany dziennikarz i stand-uper, Michał Kempa. Co więcej, Chivas Regal chcąc inspirować do rozwijania swoich pasji, ciągłego rozwoju i dążenia do celu, przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
„Bardzo nie lubię słowa „sukces”. Peszy mnie. Powoduje, że człowiek czuje się zbyt wyjątkowy. Potem zostaje już tylko „samotność na szczycie”. Dlatego jak iść w życiu w górę, to tylko z Wami. Z ludźmi. Z Różnymi. Byle nie samemu.” – mówi Michał Kempa, ambasador kampanii Chivas Regal.
Konkurs organizowany jest na stronie: chivaswgore.pl. Zadaniem konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytanie – „jak i z kim celebrujesz sukcesy”. Autor najbardziej kreatywnej odpowiedzi weźmie udział w warsztacie z improwizacji oraz wystąpi w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą w Klubie Komediowym. Pozostałymi nagrodami w konkursie są min. vouchery do sklepów sieci Moliera2, vouchery do wykorzystania na stronie ebilet.pl. Konkurs trwa od 8 marca do 16 kwietnia. Regulamin oraz szczegóły akcji znajdują się na stronie chivaswgore.pl.
To już kolejna odsłona naszej kilkuetapowej kampanii, w której podkreślamy, jak ważne jest to, by wzajemnie inspirować się do kolejnych działań i wspólnie cieszyć się z osiągnięć. Jesteśmy pewni, że podobnie jak poprzednia edycja, ta też będzie cieszyć się ogromnym zainteresowaniem, a laureat nagrody głównej, rozwinie dzięki Michałowi swoją pasję lub realizuje jedno ze swoich marzeń – mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard.
Kampania „Jak w górę, to z Wami!” jest polską adaptacją globalnego projektu „I Rise, We Rise!”. Jej pierwszy etap odbył się w sierpniu zeszłego roku. Wtedy Chivas Regal poinformował o współpracy z ambasadorami – Anją Rubik, Ten Typ Mes, Michałem Kempa oraz Olgą Kordys Kozierowską. Do tej pory marka zrealizowała dwie odsłony kampanii, a w grudniu w warszawskiej restauracji Baila Show & Dining odbyło się niezwykłe show, które idealnie wpisywało się w hasło przewodnie projektu. Podczas wydarzenia wspólnie wzniesiono toast z ambasadorami marki Chivas oraz podziwiano wyjątkowe występy artystyczne. Więcej informacji znaleźć można na stronie Jak w górę to z Wami - Chivas Regal Whisky - Chivas Regal PL oraz na social media marki Chivas Regal.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.