Komunikaty PR

„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal

2023-03-10  |  10:00
Biuro prasowe

Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia się tym, jak i z kim celebrują swoje sukcesy. Nagrodą główną jest udział w warsztacie z improwizacji oraz występ w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą!

Kampania „Jak w górę to z Wami” marki Chivas mówi, by doceniać tych, którzy zawsze są obok, wspierają nas i inspirują do kolejnych wyzwań. Warto o tym pamiętać również wtedy, gdy dotrzemy na szczyt.bo sukces smakuje lepiej, kiedy możemy się nim dzielić. Właśnie startuje trzecia odsłona kampanii, w której marka zachęca do celebrowania osiągnięć z bliskimi. Ambasadorem jest znany dziennikarz i stand-uper, Michał Kempa. Co więcej, Chivas Regal chcąc inspirować do rozwijania swoich pasji, ciągłego rozwoju i dążenia do celu, przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

„Bardzo nie lubię słowa „sukces”. Peszy mnie. Powoduje, że człowiek czuje się zbyt wyjątkowy. Potem zostaje już tylko „samotność na szczycie”. Dlatego jak iść w życiu w górę, to tylko z Wami. Z ludźmi. Z Różnymi. Byle nie samemu.” – mówi Michał Kempa, ambasador kampanii Chivas Regal. 

Konkurs organizowany jest na stronie: chivaswgore.pl. Zadaniem konkursowym jest udzielenie odpowiedzi na pytanie – „jak i z kim celebrujesz sukcesy”. Autor najbardziej kreatywnej odpowiedzi weźmie udział w warsztacie z improwizacji oraz wystąpi w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą w Klubie Komediowym. Pozostałymi nagrodami w konkursie są min. vouchery do sklepów sieci Moliera2, vouchery do wykorzystania na stronie ebilet.pl. Konkurs trwa od 8 marca do 16 kwietnia. Regulamin oraz szczegóły akcji znajdują się na stronie chivaswgore.pl.

To już kolejna odsłona naszej kilkuetapowej kampanii, w której podkreślamy, jak ważne jest to, by wzajemnie inspirować się do kolejnych działań i wspólnie cieszyć się z osiągnięć. Jesteśmy pewni, że podobnie jak poprzednia edycja, ta też będzie cieszyć się ogromnym zainteresowaniem, a laureat nagrody głównej, rozwinie dzięki Michałowi swoją pasję lub realizuje jedno ze swoich marzeń – mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard.

Kampania „Jak w górę, to z Wami!” jest polską adaptacją globalnego projektu „I Rise, We Rise!”. Jej pierwszy etap odbył się w sierpniu zeszłego roku. Wtedy Chivas Regal poinformował o współpracy z ambasadorami – Anją RubikTen Typ MesMichałem Kempa oraz Olgą Kordys Kozierowską. Do tej pory marka zrealizowała dwie odsłony kampanii, a w grudniu w warszawskiej restauracji Baila Show & Dining odbyło się niezwykłe show, które idealnie wpisywało się w hasło przewodnie projektu. Podczas wydarzenia wspólnie wzniesiono toast z ambasadorami marki Chivas oraz podziwiano wyjątkowe występy artystyczne. Więcej informacji znaleźć można na stronie Jak w górę to z Wami - Chivas Regal Whisky - Chivas Regal PL oraz na social media marki Chivas Regal. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Gwiazdy

Krzysztof Skórzyński: Spełniłem swoje marzenie i uczę młodzież w szkole. To zawód niedoceniany na bardzo wielu płaszczyznach

Gospodarz „Dzień Dobry TVN” spełnia się także w zawodzie nauczyciela. W jednym z warszawskich liceów prowadzi lekcje wiedzy o społeczeństwie, ale nie w tradycyjnej odsłonie. W jego autorskim programie jest bowiem sporo elementów dziennikarskich. Krzysztof Skórzyński zauważa, że pedagodzy nie są odpowiednio wynagradzani. Dodatkowo prestiż zawodu nauczyciela jest teraz przerażająco niski, a tym samym spada satysfakcja z jego wykonywania.

Problemy społeczne

W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Zdrowiu reprodukcyjnemu wciąż poświęca się za mało uwagi w debacie o dzietności i polityce rodzinnej

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci, czyli najmniej od II wojny światowej. Tegoroczne dane są jeszcze gorsze. W pierwszej połowie 2024 roku zarejestrowano ok. 126,5 tys. urodzeń, czyli o blisko 12,5 tys. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych GUS. W kwestii zastępowalności pokoleń na znaczeniu zyskuje problematyka zdrowia reprodukcyjnego. WHO uważa problemy z płodnością kobiet i mężczyzn za istotny problem zdrowotny. – To temat, który w ogóle nie jest podejmowany – ocenia prof. dr hab. Elżbieta Gołata, przewodnicząca Komitetu Nauk Demograficznych PAN. – Nie tylko zdrowie reprodukcyjne, ale w ogóle stan zdrowia ludności to jedno z najważniejszych wyzwań demograficznych i społecznych.