Komunikaty PR

KINDER Niespodzianka wraz z Cinema City zapraszają na musical dla całej rodziny!

2022-12-06  |  10:00

Firma Ferrero, właściciel marki KINDER Niespodzianka, we współpracy z Domem Mediowym iProspect (dentsu Polska), siecią kin Cinema City oraz domem sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, realizują projekt specjalny, dedykowany dla całych rodzin. W weekendy w wybranych 20 lokalizacjach Cinema City organizowane są pokazy familijnego musicalu pod tytułem „Świat pełen Niespodzianek”. Prezentacjom towarzyszą również dodatkowe atrakcje dla najmłodszych jak możliwość spotkania maskotek filmowych postaci. Akcja potrwa do 11 grudnia br.

„Świat pełen Niespodzianek” to wzruszająca, momentami zabawna opowieść dla całej rodziny. Czwórka młodych bohaterów – Lila, Kamil, Aleks i Wiki muszą przejść długą drogę ze zwykłego szkolnego korytarza do baśniowego lasu i groźnej krainy lodu, by odkryć wyjątkową moc przyjaźni!

Musical został wyprodukowany w Polsce. Reżyserami są Bolesław Pawica i Paweł Podgórski. Warstwę wokalną filmu współtworzą znani aktorzy, wykonawcy i celebryci, m.in. Katarzyna Moś, Stanisław Karpiel-Bułecka, Krzysztof Ibisz, Antoni Królikowski, Rafał Maserak, Adam Zdrójkowski, Klaudia Halejcio, Magdalena „Kajra” Kajrowicz i Wiktoria Gąsiewska. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.