Komunikaty PR

Kolor i multifunkcjonalność. Lena Lighting na targach Light 23 w Londynie

2023-11-23  |  12:30
Biuro prasowe

Light 23 to niecodzienna okazja do zaprezentowania innowacyjnych produktów oświetleniowych, które kreują trendy w świecie designu. W tegorocznej edycji wzięła udział również Lena Lighting, stawiając na kolor i indywidualizm. Wśród zaprezentowanych produktów pojawiła się kolekcja Messaggio by Dorota Koziara, oraz laureaci RED DOT Design Award 2022 i 2023 - lampy akustyczne Colline x Terrano i lampy Sizzano.

Light to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, które przyciąga największe marki oświetleniowe, projektantów i architektów. Jest też wyjątkową platformą dla przedstawicieli branży do dzielenia się własnymi doświadczeniami. Do tegorocznej edycji dołączyła Lena Lighting, prezentując swoje innowacyjne lampy architektoniczne.

Wielkopolska marka postawiła na kolor oraz multifunkcyjność, które odgrywają kluczową rolę w procesie projektowania i produkcji oświetlenia. Wpisując się w koncepcję Human Centric Lighting, indywidualny dobór barw oraz szerokie funkcjonalności produktów pozwalają na tworzenie przestrzeni odzwierciedlających charakter użytkowników. I właśnie z myślą o człowieku oraz jego codzienności powstały kolekcje Sizzano, Messaggio, a także Colline x Terrano, wyeksponowane podczas Light 23.

- Niezmiernie cieszy nas, że mogliśmy w tym roku stać się częścią wielkiego wydarzenia Light 23. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze nowoczesne produkty oświetleniowe, a także podzielić się doświadczeniami towarzyszącymi podczas pracy. Lampy Lena Lighting to kwintesencja dzisiejszego podejścia do świata, w którym liczy się indywidualizm oraz szerokie możliwości kreacji własnej przestrzeni. Tworzone w myśl koncepcji Human Centric Lighting, zapewniają możliwość personalizacji oraz dostosowywania światła do indywidualnych potrzeb. – mówi Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu.

Obecność Lena Lighting na Light 23 okazała się dla marki ogromnym sukcesem. Stoisko, na którym pojawiły się zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety, przyciągało uwagę bogatą kolorystyką produktów i oryginalnym designem. Współtworzone z projektantami Dorotą Koziarą, Jakubem Zarzyńskim oraz warszawską marką Acustio, zaskakiwały gości możliwością sterowania oświetleniem i dopasowywania do indywidualnych preferencji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.