Komunikaty PR

Kolor i multifunkcjonalność. Lena Lighting na targach Light 23 w Londynie

2023-11-23  |  12:30
Biuro prasowe

Light 23 to niecodzienna okazja do zaprezentowania innowacyjnych produktów oświetleniowych, które kreują trendy w świecie designu. W tegorocznej edycji wzięła udział również Lena Lighting, stawiając na kolor i indywidualizm. Wśród zaprezentowanych produktów pojawiła się kolekcja Messaggio by Dorota Koziara, oraz laureaci RED DOT Design Award 2022 i 2023 - lampy akustyczne Colline x Terrano i lampy Sizzano.

Light to jedno z najważniejszych europejskich wydarzeń, które przyciąga największe marki oświetleniowe, projektantów i architektów. Jest też wyjątkową platformą dla przedstawicieli branży do dzielenia się własnymi doświadczeniami. Do tegorocznej edycji dołączyła Lena Lighting, prezentując swoje innowacyjne lampy architektoniczne.

Wielkopolska marka postawiła na kolor oraz multifunkcyjność, które odgrywają kluczową rolę w procesie projektowania i produkcji oświetlenia. Wpisując się w koncepcję Human Centric Lighting, indywidualny dobór barw oraz szerokie funkcjonalności produktów pozwalają na tworzenie przestrzeni odzwierciedlających charakter użytkowników. I właśnie z myślą o człowieku oraz jego codzienności powstały kolekcje Sizzano, Messaggio, a także Colline x Terrano, wyeksponowane podczas Light 23.

- Niezmiernie cieszy nas, że mogliśmy w tym roku stać się częścią wielkiego wydarzenia Light 23. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze nowoczesne produkty oświetleniowe, a także podzielić się doświadczeniami towarzyszącymi podczas pracy. Lampy Lena Lighting to kwintesencja dzisiejszego podejścia do świata, w którym liczy się indywidualizm oraz szerokie możliwości kreacji własnej przestrzeni. Tworzone w myśl koncepcji Human Centric Lighting, zapewniają możliwość personalizacji oraz dostosowywania światła do indywidualnych potrzeb. – mówi Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu.

Obecność Lena Lighting na Light 23 okazała się dla marki ogromnym sukcesem. Stoisko, na którym pojawiły się zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety, przyciągało uwagę bogatą kolorystyką produktów i oryginalnym designem. Współtworzone z projektantami Dorotą Koziarą, Jakubem Zarzyńskim oraz warszawską marką Acustio, zaskakiwały gości możliwością sterowania oświetleniem i dopasowywania do indywidualnych preferencji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.