Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich,
a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.
W ramach długofalowej akcji wystartował właśnie ogólnopolski konkurs konsumencki w sieci sklepów Biedronka. Na miłośników narciarskich rozgrywek i czekoladowych słodkości czekają liczne atrakcyjne nagrody, w tym bilety na zawody w Zakopanem!
Tegoroczny konkurs konsumencki w Biedronce
W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka przygotowała moc atrakcji kierowanych do konsumentów w tym szereg konkursów. Pierwszy z nich właśnie wystartował!
Między 16 a 18 stycznia 2020 roku w sieci sklepów Biedronka do wygrania będzie 10 pakietów obejmujących voucher o równowartości 2000 złotych na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu i dwa bilety na odbywające się 25 stycznia zawody w skokach narciarskich w Zakopanem!
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- zakupić w okresie trwania promocji dowolne produkty Milka
(z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł i zachować dowód zakupu (oryginalny paragon fiskalny), - dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl,
- wykonać zadanie konkursowe wskazane w regulaminie, gdzie można znaleźć wszystkie szczegóły i zasady dotyczące konkursu.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Konkurs konsumencki jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milkaw zakładce sponsoring.
Zaoperacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.