Komunikaty PR

Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

2020-01-17  |  17:26
Biuro prasowe

Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich, 
a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”. 

W ramach długofalowej akcji wystartował właśnie ogólnopolski konkurs konsumencki w sieci sklepów Biedronka. Na miłośników narciarskich rozgrywek i czekoladowych słodkości czekają liczne atrakcyjne nagrody, w tym bilety na zawody w Zakopanem!

 

Tegoroczny konkurs konsumencki w Biedronce

W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka przygotowała moc atrakcji kierowanych do konsumentów w tym szereg konkursów. Pierwszy z nich właśnie wystartował!

Między 16 a 18 stycznia 2020 roku w sieci sklepów Biedronka do wygrania będzie 10 pakietów obejmujących voucher o równowartości 2000 złotych na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu i dwa bilety na odbywające się 25 stycznia zawody w skokach narciarskich w Zakopanem!

 

Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • zakupić w okresie trwania promocji dowolne produkty Milka 
    (z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł i zachować dowód zakupu (oryginalny paragon fiskalny),
  • dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl,
  • wykonać zadanie konkursowe wskazane w regulaminie, gdzie można znaleźć wszystkie szczegóły i zasady dotyczące konkursu. 

 

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Konkurs konsumencki jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milkaw zakładce sponsoring.

Zaoperacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO Biuro prasowe
2024-03-06 | 12:00

BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO

Już 12 marca 2024 r. Pepsi zaprasza wszystkich fanów “spragnionych więcej” na taras wieżowca Varso Tower, gdzie na tle spektakularnej panoramy Warszawy marka oficjalnie
Media Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
2024-03-06 | 09:50

Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze
Media Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?
2024-02-13 | 13:00

Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?

To święto uwielbiane przez miliony na całym świecie, jednak przeprowadzone badania sugerują, że dla niektórych może to być wyjątkowo trudny i stresujący czas[1]. Marka Orbit®

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Gwiazdy

Gwiazdy

Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać

Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.