Komunikaty PR

Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!

2020-07-27  |  13:00

Jest ikoną popkultury, otrzymał Oscara i od lat niezmiennie bawi pokolenia. Dokładnie 80 lat temu Królik Bugs debiutował na ekranie. W tym czasie wiele osiągnął, stając się międzynarodową gwiazdą i ulubionym bohaterem dzieci na całym świecie!

„Co jest, doktorku?” – pyta Królik Bugs w pierwszej produkcji z jego udziałem, która została wyemitowana 27 lipca 1940. Jego pojawienie się w „Gonić króliczka” było prawdziwą rewolucją, a ten sprytny futrzak poprzez swoje nieoczywiste żarty i słowne zaczepki zmienił wzorce kreskówkowych postaci. Jako ikona popkultury jest ponadczasowy i uwielbiany przez pokolenia, dzięki czemu stał się bohaterem wielu filmów, gier, seriali i komiksów.

Uwielbiający marchewkę i wesołe przygody Bugs pochodzi ze wschodniej części Nowego Jorku i mówi charakterystycznym akcentem z Brooklynu. Dostąpił wielu zaszczytów - w roku 1997 został pierwszą postacią z kreskówki, która została umieszczona na znaczku pocztowym w Stanach Zjednoczonych. Ma również swoją własną gwiazdę na Hollywood Walk of Fame.

Oficjalnym głosem rezolutnego królika przez prawie 50 lat był Mel Blanc. Jego dzieło kontynuowała bardzo mała grupa aktorów, w tym: Jeff Bergman, Billy West, Joe Alaskey. Obecnie jest to Eric Bauza.

Nowe Zwariowane Melodie i malutcy bohaterowie

Przygody Królika Bugsa i jego przyjaciół można oglądać w produkcji: „Nowe Zwariowane Melodie” na antenie Boomeranga. Serial przedstawia nowe losy zabawnych postaci: Bugsa, Daffy’ego, Tweety’ego, Sylwestra, Loli i Taza. Gratką dla fanów jest serial „Zwariowane melodie: Maluchy w pieluchach", który opowiada o tej samej grupie kumpli. Jednak akcja kreskówki rozgrywa się w czasie, gdy ich bohaterowie byli małymi i uroczymi berbeciami!

Emisja odcinków „Nowe Zwariowane Melodie” i „Zwariowane Melodie: Maluchy w pieluchach” od września na antenie Boomeranga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.