Komunikaty PR

Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!

2020-07-27  |  13:00

Jest ikoną popkultury, otrzymał Oscara i od lat niezmiennie bawi pokolenia. Dokładnie 80 lat temu Królik Bugs debiutował na ekranie. W tym czasie wiele osiągnął, stając się międzynarodową gwiazdą i ulubionym bohaterem dzieci na całym świecie!

„Co jest, doktorku?” – pyta Królik Bugs w pierwszej produkcji z jego udziałem, która została wyemitowana 27 lipca 1940. Jego pojawienie się w „Gonić króliczka” było prawdziwą rewolucją, a ten sprytny futrzak poprzez swoje nieoczywiste żarty i słowne zaczepki zmienił wzorce kreskówkowych postaci. Jako ikona popkultury jest ponadczasowy i uwielbiany przez pokolenia, dzięki czemu stał się bohaterem wielu filmów, gier, seriali i komiksów.

Uwielbiający marchewkę i wesołe przygody Bugs pochodzi ze wschodniej części Nowego Jorku i mówi charakterystycznym akcentem z Brooklynu. Dostąpił wielu zaszczytów - w roku 1997 został pierwszą postacią z kreskówki, która została umieszczona na znaczku pocztowym w Stanach Zjednoczonych. Ma również swoją własną gwiazdę na Hollywood Walk of Fame.

Oficjalnym głosem rezolutnego królika przez prawie 50 lat był Mel Blanc. Jego dzieło kontynuowała bardzo mała grupa aktorów, w tym: Jeff Bergman, Billy West, Joe Alaskey. Obecnie jest to Eric Bauza.

Nowe Zwariowane Melodie i malutcy bohaterowie

Przygody Królika Bugsa i jego przyjaciół można oglądać w produkcji: „Nowe Zwariowane Melodie” na antenie Boomeranga. Serial przedstawia nowe losy zabawnych postaci: Bugsa, Daffy’ego, Tweety’ego, Sylwestra, Loli i Taza. Gratką dla fanów jest serial „Zwariowane melodie: Maluchy w pieluchach", który opowiada o tej samej grupie kumpli. Jednak akcja kreskówki rozgrywa się w czasie, gdy ich bohaterowie byli małymi i uroczymi berbeciami!

Emisja odcinków „Nowe Zwariowane Melodie” i „Zwariowane Melodie: Maluchy w pieluchach” od września na antenie Boomeranga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.