Komunikaty PR

Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Marka klapków, skarpet i odzieży po raz kolejny wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i startuje z wielokanałową kampanią “Tęczniej z dumy”.

To już czwarty rok z rzędu, gdy marka Kubota w czerwcu przybiera tęczowe barwy. Tegoroczny Pride Month ozdobiła jednak nie tylko tęcza, ale i kolorowe kwiaty, do których zasadzenia Kubota zachęciła swoich pracowników. 

We współpracy z fundacją Kwietna będziemy siać łąki kwietne, które rozkwitną w naszym biurze i na balkonach członków zespołu Kuboty. Pride Month chcemy świętować radośnie, a nasiona kwiatów symbolicznie oddają cel prowadzonej przez nas kampanii. Siejemy akceptację, szacunek i radość, by te pęczniały i kiełkowały na odpowiednim gruncie, a docelowo – byśmy mogli podziwiać kolorowe efekty tych działań  –  opowiada Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.  

Kampania “Tęczniej z dumy” to nie pierwsza tego rodzaju inicjatywa, zrealizowana przez Kubotę. Od reaktywacji w 2018 roku, Kubota konsekwentnie komunikuje wsparcie mniejszości i prowadzi szeroko zakrojone działania w ramach zaangażowania społecznego, zaznaczając, że to jeden z filarów jej aktywności. Patronat nad tegoroczną akcją po raz kolejny objęła Kampania Przeciw Homofobii, jedna z największych polskich organizacji, walczących o prawa osób LGBTQ+. 

W tym roku Pride Month świętujemy pod hasłem “Tęczniej z dumy”, podkreślając, że owa duma jest częścią naszej tożsamości, wpisanej w kulturę organizacyjną marki. Jesteśmy dumni, z tego, kim jesteśmy, bez względu na orientację seksualną i sposób patrzenia na świat. Marka Kubota kultywuje różnorodność i czerpie z jej bogactwa, zachęcając do tego samego swoich odbiorców. Odrzucamy tym samym moralizatorski ton, sugerując raczej otwartość i wzajemny szacunek. Dlatego w czerwcu zachęcamy: tęcznijmy z dumy razem, kierując się przede wszystkim zrozumieniem i empatią. To właśnie te wartości są fundamentem wszystkich działań marki, naszym wewnętrznym kompasem, po który sięgamy każdorazowo zarówno w realizacji projektów marketingowych, jak i w codziennej pracy – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Kubota jest jednym z nielicznych polskich brandów, który już od kilku lat konsekwentnie i otwarcie komunikuje wsparcie osób LGBTQ+. W ofercie marki na stałe zagościły produkty z tęczowej kolekcji, która zadebiutowała w 2020 roku. 

Część dochodu z ich sprzedaży przez cały rok trafia do Kampanii Przeciw Homofobii, wspierając działania organizacji. Wcześniej Kubota współpracowała w podobnej formule z Grupą Stonewall.

Wspieranie osób LGBT+ od początku reaktywacji marki zaowocowało dwukrotną nominacją Kuboty do nagrody: Pracodawca roku wspierający pracowników LGBT+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.