Komunikaty PR

Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Marka klapków, skarpet i odzieży po raz kolejny wystartowała z kampanią w ramach tegorocznego Pride Month. Tym razem zaprasza do siania kolorowych łąk kwietnych i startuje z wielokanałową kampanią “Tęczniej z dumy”.

To już czwarty rok z rzędu, gdy marka Kubota w czerwcu przybiera tęczowe barwy. Tegoroczny Pride Month ozdobiła jednak nie tylko tęcza, ale i kolorowe kwiaty, do których zasadzenia Kubota zachęciła swoich pracowników. 

We współpracy z fundacją Kwietna będziemy siać łąki kwietne, które rozkwitną w naszym biurze i na balkonach członków zespołu Kuboty. Pride Month chcemy świętować radośnie, a nasiona kwiatów symbolicznie oddają cel prowadzonej przez nas kampanii. Siejemy akceptację, szacunek i radość, by te pęczniały i kiełkowały na odpowiednim gruncie, a docelowo – byśmy mogli podziwiać kolorowe efekty tych działań  –  opowiada Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.  

Kampania “Tęczniej z dumy” to nie pierwsza tego rodzaju inicjatywa, zrealizowana przez Kubotę. Od reaktywacji w 2018 roku, Kubota konsekwentnie komunikuje wsparcie mniejszości i prowadzi szeroko zakrojone działania w ramach zaangażowania społecznego, zaznaczając, że to jeden z filarów jej aktywności. Patronat nad tegoroczną akcją po raz kolejny objęła Kampania Przeciw Homofobii, jedna z największych polskich organizacji, walczących o prawa osób LGBTQ+. 

W tym roku Pride Month świętujemy pod hasłem “Tęczniej z dumy”, podkreślając, że owa duma jest częścią naszej tożsamości, wpisanej w kulturę organizacyjną marki. Jesteśmy dumni, z tego, kim jesteśmy, bez względu na orientację seksualną i sposób patrzenia na świat. Marka Kubota kultywuje różnorodność i czerpie z jej bogactwa, zachęcając do tego samego swoich odbiorców. Odrzucamy tym samym moralizatorski ton, sugerując raczej otwartość i wzajemny szacunek. Dlatego w czerwcu zachęcamy: tęcznijmy z dumy razem, kierując się przede wszystkim zrozumieniem i empatią. To właśnie te wartości są fundamentem wszystkich działań marki, naszym wewnętrznym kompasem, po który sięgamy każdorazowo zarówno w realizacji projektów marketingowych, jak i w codziennej pracy – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Kubota jest jednym z nielicznych polskich brandów, który już od kilku lat konsekwentnie i otwarcie komunikuje wsparcie osób LGBTQ+. W ofercie marki na stałe zagościły produkty z tęczowej kolekcji, która zadebiutowała w 2020 roku. 

Część dochodu z ich sprzedaży przez cały rok trafia do Kampanii Przeciw Homofobii, wspierając działania organizacji. Wcześniej Kubota współpracowała w podobnej formule z Grupą Stonewall.

Wspieranie osób LGBT+ od początku reaktywacji marki zaowocowało dwukrotną nominacją Kuboty do nagrody: Pracodawca roku wspierający pracowników LGBT+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.