Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się! Specjalne wydanie magazynu "Czas na Wnętrze"
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Magazyn „Czas na Wnętrze” od przeszło 10 lat inspiruje pasjonatów wnętrzarstwa i dobrego designu. Przy urządzaniu domu zawsze warto korzystać z dobrych rad, dlatego redakcja miesięcznika przygotowała wydanie specjalne „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!”, dostępne na rynku do końca stycznia 2021 roku.
- Każdy miłośnik urządzania wie, że czasem w kreowaniu przestrzeni przydają się dobre rady. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy ich szukają, przygotowaliśmy w ostatnim czasie wydanie specjalne naszego magazynu „Kuchnie i Łazienki. Zainspiruj się!” – mówi redaktor naczelna „Czasu na Wnętrze” Anna Grużewska.
To absolutna nowość! Premierowe wydanie jest w całości dziełem redakcji „Czasu na Wnętrze” i jej autorskim pomysłem. - Odważyliśmy się, żeby korzystając z naszego doświadczenia i wiedzy, udzielić czytelnikom wskazówek związanych z urządzaniem kuchni i łazienek – dodaje Anna Grużewska. Do współpracy przy tworzeniu magazynu redakcja zaprosiła także ekspertów – najlepszych polskich projektantów, architektów i specjalistów, którzy wsparli dziennikarzy swoimi kompetencjami.
W efekcie powstało 140-stronicowe kompendium, w którym obok nowości ze świata kuchni i łazienek, zaprezentowano również starannie wyselekcjonowane, najpiękniejsze rozwiązania stylistyczne oraz praktyczne porady dotyczące urządzania tych najważniejszych pomieszczeń w naszych domach.
Sukces reklamowy numeru specjalnego „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!” pozwolił redakcji śmiało myśleć o kontynuowaniu publikacji. Do kalendarza wydawniczego magazynu „Czas na Wnętrze” zostanie wpisana także kolejna pozycja: „Domy i ogrody. Zainspiruj się!”. Ukaże się ona wiosną 2021 roku.
Dziś „Czas na Wnętrze” to największe polskie pismo wnętrzarskie klasy premium. W ręce czytelników co miesiąc trafia około 150 stron, poświęconych najnowszym trendom w designie, sztuce i wyposażeniu wnętrz z Polski i ze świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się inspirujące artykuły, tworzone przez najlepszych redaktorów i grafików w swojej branży, wyrafinowana matowa okładka z lśniącym logo oraz publikowany cyklicznie luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn dostępny jest także w wersji online na urządzenia mobilne, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników magazynu „Czas na Wnętrze” stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.