Komunikaty PR

Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się! Specjalne wydanie magazynu "Czas na Wnętrze"

2020-12-02  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Magazyn „Czas na Wnętrze” od przeszło 10 lat inspiruje pasjonatów wnętrzarstwa i dobrego designu. Przy urządzaniu domu zawsze warto korzystać z dobrych rad, dlatego redakcja miesięcznika przygotowała wydanie specjalne „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!”, dostępne na rynku do końca stycznia 2021 roku.

- Każdy miłośnik urządzania wie, że czasem w kreowaniu przestrzeni przydają się dobre rady. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy ich szukają, przygotowaliśmy w ostatnim czasie wydanie specjalne naszego magazynu „Kuchnie i Łazienki. Zainspiruj się!” – mówi redaktor naczelna „Czasu na Wnętrze” Anna Grużewska.

To absolutna nowość! Premierowe wydanie jest w całości dziełem redakcji „Czasu na Wnętrze” i jej autorskim pomysłem. - Odważyliśmy się, żeby korzystając z naszego doświadczenia i wiedzy, udzielić czytelnikom wskazówek związanych z urządzaniem kuchni i łazienek – dodaje Anna Grużewska. Do współpracy przy tworzeniu magazynu redakcja zaprosiła także ekspertów – najlepszych polskich projektantów, architektów i specjalistów, którzy wsparli dziennikarzy swoimi kompetencjami.

W efekcie powstało 140-stronicowe kompendium, w którym obok nowości ze świata kuchni i łazienek, zaprezentowano również starannie wyselekcjonowane, najpiękniejsze rozwiązania stylistyczne oraz praktyczne porady dotyczące urządzania tych najważniejszych pomieszczeń w naszych domach.

Sukces reklamowy numeru specjalnego „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!” pozwolił redakcji śmiało myśleć o kontynuowaniu publikacji. Do kalendarza wydawniczego magazynu „Czas na Wnętrze” zostanie wpisana także kolejna pozycja: „Domy i ogrody. Zainspiruj się!”. Ukaże się ona wiosną 2021 roku.

Dziś „Czas na Wnętrze” to największe polskie pismo wnętrzarskie klasy premium. W ręce czytelników co miesiąc trafia około 150 stron, poświęconych najnowszym trendom w designie, sztuce i wyposażeniu wnętrz z Polski i ze świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się inspirujące artykuły, tworzone przez najlepszych redaktorów i grafików w swojej branży, wyrafinowana matowa okładka z lśniącym logo oraz publikowany cyklicznie luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn dostępny jest także w wersji online na urządzenia mobilne, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników magazynu „Czas na Wnętrze” stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.