Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się! Specjalne wydanie magazynu "Czas na Wnętrze"
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Magazyn „Czas na Wnętrze” od przeszło 10 lat inspiruje pasjonatów wnętrzarstwa i dobrego designu. Przy urządzaniu domu zawsze warto korzystać z dobrych rad, dlatego redakcja miesięcznika przygotowała wydanie specjalne „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!”, dostępne na rynku do końca stycznia 2021 roku.
- Każdy miłośnik urządzania wie, że czasem w kreowaniu przestrzeni przydają się dobre rady. Dlatego z myślą o wszystkich, którzy ich szukają, przygotowaliśmy w ostatnim czasie wydanie specjalne naszego magazynu „Kuchnie i Łazienki. Zainspiruj się!” – mówi redaktor naczelna „Czasu na Wnętrze” Anna Grużewska.
To absolutna nowość! Premierowe wydanie jest w całości dziełem redakcji „Czasu na Wnętrze” i jej autorskim pomysłem. - Odważyliśmy się, żeby korzystając z naszego doświadczenia i wiedzy, udzielić czytelnikom wskazówek związanych z urządzaniem kuchni i łazienek – dodaje Anna Grużewska. Do współpracy przy tworzeniu magazynu redakcja zaprosiła także ekspertów – najlepszych polskich projektantów, architektów i specjalistów, którzy wsparli dziennikarzy swoimi kompetencjami.
W efekcie powstało 140-stronicowe kompendium, w którym obok nowości ze świata kuchni i łazienek, zaprezentowano również starannie wyselekcjonowane, najpiękniejsze rozwiązania stylistyczne oraz praktyczne porady dotyczące urządzania tych najważniejszych pomieszczeń w naszych domach.
Sukces reklamowy numeru specjalnego „Kuchnie i łazienki. Zainspiruj się!” pozwolił redakcji śmiało myśleć o kontynuowaniu publikacji. Do kalendarza wydawniczego magazynu „Czas na Wnętrze” zostanie wpisana także kolejna pozycja: „Domy i ogrody. Zainspiruj się!”. Ukaże się ona wiosną 2021 roku.
Dziś „Czas na Wnętrze” to największe polskie pismo wnętrzarskie klasy premium. W ręce czytelników co miesiąc trafia około 150 stron, poświęconych najnowszym trendom w designie, sztuce i wyposażeniu wnętrz z Polski i ze świata. Na ekskluzywny charakter magazynu składają się inspirujące artykuły, tworzone przez najlepszych redaktorów i grafików w swojej branży, wyrafinowana matowa okładka z lśniącym logo oraz publikowany cyklicznie luksusowy dodatek na kredowym papierze. Magazyn dostępny jest także w wersji online na urządzenia mobilne, a całości dopełnia nowoczesny portal internetowy www.czasnawnetrze.pl. Zdecydowaną większość czytelników magazynu „Czas na Wnętrze” stanowią młode kobiety z wyższym wykształceniem, co owocuje rekordową liczbą ponad 100 000 fanów na Facebooku i jednym z lepszych wyników w segmencie polskich pism wnętrzarskich na Instagramie.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.