Komunikaty PR

Lech Polish Hip-Hop Music Awards za nami! Nowe materiały na Youtube

2021-10-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Za nami pierwsza edycja gali rozdania nagród Lech Polish Hip-Hop Music Awards połączona z koncertami topowych artystów polskiego hip-hopu. Największym jej wygranym został Quebonafide, który zdobył cztery statuetki. Jak przebiegało wydarzenie i co działo się wewnątrz legendarnej Hali Stulecia? Zobacz aftermovie z imprezy!

 

I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards w liczbach

Niespotykany dotąd format w świecie polskiego hip-hopu przyciągnął do stolicy Dolnego Śląska ponad 4 tysiące widzów. Organizatorom gali LPHHMA udało się połączyć występy artystów z wręczeniem statuetek w 18 kategoriach m.in. za Debiut, Płytę i Kooperację Roku.

 

Przed wydarzeniem w sieci pojawiły się materiały promocyjne m.in. mini-serial pt. „Czarna Wołga. Cichy&Mały” oraz teledysk „Nagroda”, które obejrzało łącznie ponad 3 miliony osób. Dodatkowo w ostatnich dniach na kanale Polish Hip-Hop Music Awards opublikowany został oficjalny aftermovie z wydarzenia.

 

To jeszcze nie koniec!

Oprócz wspomnianego aftermovie do sieci trafią koncertowe wersje utworów wykonawców, nagrane w dniu wydarzenia. O muzyczną oprawę dla raperów zadbała Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego pod batutą Jacka Piskorza. Emisja pierwszego teledysku już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia kanału w serwisie YouTube.

 

Co za rok?

– Za nami pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards, która niewątpliwie okazała się sukcesem i wielkim świętem całej branży. Deklarując cykliczność tego wydarzenia, zabieramy się do pracy nad następną edycją. Chcemy, żeby była ona jeszcze bardziej spektakularna i atrakcyjna dla odbiorców, występujących artystów oraz laureatów. Cieszę się, że razem z marką Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej – partnerem tytularnym wydarzenia – udało się nam stworzyć jakościową, wartościową i bardzo potrzebną imprezę na rynku muzycznym – mówi Marcin Siwek, organizator LPHHMA.

 

Druga edycja muzycznego widowiska planowana jest na lato 2022 r. Aktualne informacje związane z wydarzeniem można śledzić na stronie internetowej plhhma.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.