Komunikaty PR

Lech Polish Hip-Hop Music Awards za nami! Nowe materiały na Youtube

2021-10-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Za nami pierwsza edycja gali rozdania nagród Lech Polish Hip-Hop Music Awards połączona z koncertami topowych artystów polskiego hip-hopu. Największym jej wygranym został Quebonafide, który zdobył cztery statuetki. Jak przebiegało wydarzenie i co działo się wewnątrz legendarnej Hali Stulecia? Zobacz aftermovie z imprezy!

 

I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards w liczbach

Niespotykany dotąd format w świecie polskiego hip-hopu przyciągnął do stolicy Dolnego Śląska ponad 4 tysiące widzów. Organizatorom gali LPHHMA udało się połączyć występy artystów z wręczeniem statuetek w 18 kategoriach m.in. za Debiut, Płytę i Kooperację Roku.

 

Przed wydarzeniem w sieci pojawiły się materiały promocyjne m.in. mini-serial pt. „Czarna Wołga. Cichy&Mały” oraz teledysk „Nagroda”, które obejrzało łącznie ponad 3 miliony osób. Dodatkowo w ostatnich dniach na kanale Polish Hip-Hop Music Awards opublikowany został oficjalny aftermovie z wydarzenia.

 

To jeszcze nie koniec!

Oprócz wspomnianego aftermovie do sieci trafią koncertowe wersje utworów wykonawców, nagrane w dniu wydarzenia. O muzyczną oprawę dla raperów zadbała Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego pod batutą Jacka Piskorza. Emisja pierwszego teledysku już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia kanału w serwisie YouTube.

 

Co za rok?

– Za nami pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards, która niewątpliwie okazała się sukcesem i wielkim świętem całej branży. Deklarując cykliczność tego wydarzenia, zabieramy się do pracy nad następną edycją. Chcemy, żeby była ona jeszcze bardziej spektakularna i atrakcyjna dla odbiorców, występujących artystów oraz laureatów. Cieszę się, że razem z marką Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej – partnerem tytularnym wydarzenia – udało się nam stworzyć jakościową, wartościową i bardzo potrzebną imprezę na rynku muzycznym – mówi Marcin Siwek, organizator LPHHMA.

 

Druga edycja muzycznego widowiska planowana jest na lato 2022 r. Aktualne informacje związane z wydarzeniem można śledzić na stronie internetowej plhhma.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.