Komunikaty PR

Lech Polish Hip-Hop Music Awards za nami! Nowe materiały na Youtube

2021-10-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Za nami pierwsza edycja gali rozdania nagród Lech Polish Hip-Hop Music Awards połączona z koncertami topowych artystów polskiego hip-hopu. Największym jej wygranym został Quebonafide, który zdobył cztery statuetki. Jak przebiegało wydarzenie i co działo się wewnątrz legendarnej Hali Stulecia? Zobacz aftermovie z imprezy!

 

I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards w liczbach

Niespotykany dotąd format w świecie polskiego hip-hopu przyciągnął do stolicy Dolnego Śląska ponad 4 tysiące widzów. Organizatorom gali LPHHMA udało się połączyć występy artystów z wręczeniem statuetek w 18 kategoriach m.in. za Debiut, Płytę i Kooperację Roku.

 

Przed wydarzeniem w sieci pojawiły się materiały promocyjne m.in. mini-serial pt. „Czarna Wołga. Cichy&Mały” oraz teledysk „Nagroda”, które obejrzało łącznie ponad 3 miliony osób. Dodatkowo w ostatnich dniach na kanale Polish Hip-Hop Music Awards opublikowany został oficjalny aftermovie z wydarzenia.

 

To jeszcze nie koniec!

Oprócz wspomnianego aftermovie do sieci trafią koncertowe wersje utworów wykonawców, nagrane w dniu wydarzenia. O muzyczną oprawę dla raperów zadbała Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego pod batutą Jacka Piskorza. Emisja pierwszego teledysku już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia kanału w serwisie YouTube.

 

Co za rok?

– Za nami pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards, która niewątpliwie okazała się sukcesem i wielkim świętem całej branży. Deklarując cykliczność tego wydarzenia, zabieramy się do pracy nad następną edycją. Chcemy, żeby była ona jeszcze bardziej spektakularna i atrakcyjna dla odbiorców, występujących artystów oraz laureatów. Cieszę się, że razem z marką Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej – partnerem tytularnym wydarzenia – udało się nam stworzyć jakościową, wartościową i bardzo potrzebną imprezę na rynku muzycznym – mówi Marcin Siwek, organizator LPHHMA.

 

Druga edycja muzycznego widowiska planowana jest na lato 2022 r. Aktualne informacje związane z wydarzeniem można śledzić na stronie internetowej plhhma.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.