Komunikaty PR

Lech Polish Hip-Hop Music Awards za nami! Nowe materiały na Youtube

2021-10-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Za nami pierwsza edycja gali rozdania nagród Lech Polish Hip-Hop Music Awards połączona z koncertami topowych artystów polskiego hip-hopu. Największym jej wygranym został Quebonafide, który zdobył cztery statuetki. Jak przebiegało wydarzenie i co działo się wewnątrz legendarnej Hali Stulecia? Zobacz aftermovie z imprezy!

 

I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards w liczbach

Niespotykany dotąd format w świecie polskiego hip-hopu przyciągnął do stolicy Dolnego Śląska ponad 4 tysiące widzów. Organizatorom gali LPHHMA udało się połączyć występy artystów z wręczeniem statuetek w 18 kategoriach m.in. za Debiut, Płytę i Kooperację Roku.

 

Przed wydarzeniem w sieci pojawiły się materiały promocyjne m.in. mini-serial pt. „Czarna Wołga. Cichy&Mały” oraz teledysk „Nagroda”, które obejrzało łącznie ponad 3 miliony osób. Dodatkowo w ostatnich dniach na kanale Polish Hip-Hop Music Awards opublikowany został oficjalny aftermovie z wydarzenia.

 

To jeszcze nie koniec!

Oprócz wspomnianego aftermovie do sieci trafią koncertowe wersje utworów wykonawców, nagrane w dniu wydarzenia. O muzyczną oprawę dla raperów zadbała Płocka Orkiestra Symfoniczna im. Witolda Lutosławskiego pod batutą Jacka Piskorza. Emisja pierwszego teledysku już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia kanału w serwisie YouTube.

 

Co za rok?

– Za nami pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards, która niewątpliwie okazała się sukcesem i wielkim świętem całej branży. Deklarując cykliczność tego wydarzenia, zabieramy się do pracy nad następną edycją. Chcemy, żeby była ona jeszcze bardziej spektakularna i atrakcyjna dla odbiorców, występujących artystów oraz laureatów. Cieszę się, że razem z marką Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej – partnerem tytularnym wydarzenia – udało się nam stworzyć jakościową, wartościową i bardzo potrzebną imprezę na rynku muzycznym – mówi Marcin Siwek, organizator LPHHMA.

 

Druga edycja muzycznego widowiska planowana jest na lato 2022 r. Aktualne informacje związane z wydarzeniem można śledzić na stronie internetowej plhhma.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.