Lechendom z muzyką do twarzy! Rusza kolejna edycja muzycznego quizu Lecha
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest aż 18 000 koszulek z wyjątkowymi grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów.
Lech Premium Kompanii Piwowarskiej jest silnie związany ze środowiskiem muzycznym. W ubiegłych latach patronował takim wydarzeniom jak Pol’and’Rock, OFF Festival, Audioriver czy Polish Hip-Hop Festival. W tym roku jest także partnerem tytularnym wielkiej gali rozdania nagród hip-hopowych – Lech Polish Hip-Hop Music Awards. To nie koniec muzycznych atrakcji. 1 czerwca, na stronie marki, wystartował lubiany przez konsumentów quiz, w którym każdy może sprawdzić swoją wiedzę muzyczną i zagrać o EKOkoszulki.
W konkursie do zdobycia jest 18 000 T-shirtów z grafikami młodych polskich artystów. Marka przygotowała aż 10 unikatowych wzorów autorstwa Michała SEPE Wręgi, Barta Sucharskiego, Tomassa Pienczaka, Anny COXIE Szejdewik, Klaudiusza RETOU Kędziory, Igora AQUALOOPA Chołdy, Izy Turskiej i Marcina TYBER Tubusia. Projekt nawiązujący do 27. edycji Pol’and’Rock Festival tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak. W tym roku powstała także koszulka dedykowana I edycji Lech Polish Hip-Hop Music Awards.
Aby zagrać o nagrody należy wejść na stronę www.lech.pl, wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem piwa Lech i wziąć udział w muzycznym quizie. Szczęśliwcy, którzy w danym dniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, wygrają T-shirty wykonane z ekobawełny posiadającej wysokie certyfikaty jakości. Aktywacja konsumencka trwa od 01.06 do 29.08.2021. Każdego dnia do wygrania jest 200 koszulek. W promocji biorą udział piwa Lech Premium, Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% oraz Lech Pils.
Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły dwie limitowane puszki piwa Lech Premium, które cieszyć będą nie tylko kubki smakowe, ale i oczy konsumentów. Jedna z nich została zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a swym stylem i wielobarwnością nawiązuje do Pol’and’Rock Festival. Druga promuje wspomniane wcześniej wydarzenie – Lech Polish Hip-Hop Music Awards.
Koncepcję kreatywną platformy „Lechendom z muzyką do twarzy” przygotowała agencja Bardzo a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Kropka Bordo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.