Komunikaty PR

Lechendom z muzyką do twarzy! Rusza kolejna edycja muzycznego quizu Lecha

2021-06-07  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata  powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest aż 18 000 koszulek z wyjątkowymi grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów.

 

Lech Premium Kompanii Piwowarskiej jest silnie związany ze środowiskiem muzycznym. W ubiegłych latach patronował takim wydarzeniom jak Pol’and’Rock, OFF Festival, Audioriver czy Polish Hip-Hop Festival. W tym roku jest także partnerem tytularnym wielkiej gali rozdania nagród hip-hopowych – Lech Polish Hip-Hop Music Awards. To nie koniec muzycznych atrakcji. 1 czerwca, na stronie marki, wystartował lubiany przez konsumentów quiz, w którym każdy może sprawdzić swoją wiedzę muzyczną i zagrać o EKOkoszulki.

 

W konkursie do zdobycia jest 18 000 T-shirtów z grafikami młodych polskich artystów. Marka przygotowała aż 10 unikatowych wzorów autorstwa Michała SEPE Wręgi, Barta Sucharskiego, Tomassa Pienczaka, Anny COXIE Szejdewik, Klaudiusza RETOU Kędziory, Igora AQUALOOPA Chołdy, Izy Turskiej i Marcina TYBER Tubusia. Projekt nawiązujący do 27. edycji Pol’and’Rock Festival tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak. W tym roku powstała także koszulka dedykowana I edycji Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

 

Aby zagrać o nagrody należy wejść na stronę www.lech.pl, wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem piwa Lech i wziąć udział w muzycznym quizie.  Szczęśliwcy, którzy w danym dniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, wygrają T-shirty wykonane z ekobawełny posiadającej wysokie certyfikaty jakości. Aktywacja konsumencka trwa od 01.06 do 29.08.2021. Każdego dnia do wygrania jest 200 koszulek. W promocji biorą udział piwa Lech Premium, Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% oraz Lech Pils.

 

Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły dwie limitowane puszki piwa Lech Premium, które cieszyć będą nie tylko kubki smakowe, ale i oczy konsumentów. Jedna z nich została zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a swym stylem i wielobarwnością nawiązuje do Pol’and’Rock Festival. Druga promuje wspomniane wcześniej wydarzenie – Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

 

Koncepcję kreatywną platformy „Lechendom z muzyką do twarzy” przygotowała agencja Bardzo a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Kropka Bordo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.