LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH
Lech od lat wspiera ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do eko aktywności. Tym razem marka startuje
z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych
z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu!
Lech Premium, który od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc energię
z wiatru, rozpoczyna nową aktywację konsumencką „Lechendy wchodzą w eko”. Konkurs przeprowadzany jest na www.lech.pl
i trwa od 12 października do 27 grudnia br. Eko – quiz powstał w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. Każde działanie skierowane w dobrą stronę może okazać się bohaterskim czynem, dzięki któremu można stać się prawdziwą Lechendą! Pogłębianie swojej wiedzy z zakresu ochrony środowiska, segregacja śmieci czy oszczędność energii – każda nawet najmniejsza inicjatywa proekologiczna, którą podejmujemy ma znaczenie.
Konkurs ma charakter eko-quizu, w którym można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii. Co zrobić, aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją o konkursie oraz grafiką „GRAJ O EKO BLUZY”. W promocyjnej wersji dostępne będą piwa o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie. Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.
Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez Lechendy polskiego Streetartu (Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki). Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80% z bawełny organicznej oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Posiadają także certyfikaty Organic Content Blended (OCS blended) oraz Oeko-Tex Standard 100. Nadruk na bluzach został uzyskany dzięki wykorzystaniu ekologicznych, certyfikowanych farb wodnych.
Każdy gest, nawet ten z pozoru niewielki ma znaczenie i może dać powód do stania się Lechendą! To jedno z głównych przesłań akcji, która podkreśla olbrzymia wagę codziennych czynów, w tym drobnych gestów, które pomagają polepszyć stan środowiska.
Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko” oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją – Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.