Komunikaty PR

LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH

2020-10-12  |  01:00
Biuro prasowe

Lech od lat wspiera ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do eko aktywności. Tym razem marka startuje
z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych
z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu!

Lech Premium, który od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc energię
z wiatru, rozpoczyna nową aktywację konsumencką „Lechendy wchodzą w eko”. Konkurs przeprowadzany jest na www.lech.pl
i trwa od 12 października do 27 grudnia br. Eko – quiz powstał w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. Każde działanie skierowane w dobrą stronę może okazać się bohaterskim czynem, dzięki któremu można stać się prawdziwą Lechendą! Pogłębianie swojej wiedzy z zakresu ochrony środowiska, segregacja śmieci czy oszczędność energii – każda nawet najmniejsza inicjatywa proekologiczna, którą podejmujemy ma znaczenie.

Konkurs ma charakter eko-quizu, w którym można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii. Co zrobić, aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją o konkursie oraz grafiką „GRAJ O EKO BLUZY”. W promocyjnej wersji dostępne będą piwa o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie. Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.

Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez Lechendy polskiego Streetartu (Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki). Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80% z bawełny organicznej oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Posiadają także certyfikaty Organic Content Blended (OCS blended) oraz Oeko-Tex Standard 100. Nadruk na bluzach został uzyskany dzięki wykorzystaniu ekologicznych, certyfikowanych farb wodnych.

Każdy gest, nawet ten z pozoru niewielki ma znaczenie i może dać powód do stania się Lechendą! To jedno z głównych przesłań akcji, która podkreśla olbrzymia wagę codziennych czynów, w tym drobnych gestów, które pomagają polepszyć stan środowiska.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko” oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją – Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.