Komunikaty PR

LECHENDY WCHODZĄ W EKO! STARTUJE NOWA AKTYWACJA KONSUMENCKA MARKI LECH

2020-10-12  |  01:00
Biuro prasowe

Lech od lat wspiera ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do eko aktywności. Tym razem marka startuje
z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych
z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu!

Lech Premium, który od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc energię
z wiatru, rozpoczyna nową aktywację konsumencką „Lechendy wchodzą w eko”. Konkurs przeprowadzany jest na www.lech.pl
i trwa od 12 października do 27 grudnia br. Eko – quiz powstał w ramach platformy Lechend, czyli zwykłych ludzi, których codzienne, drobne gesty mają wielkie znaczenie. Każde działanie skierowane w dobrą stronę może okazać się bohaterskim czynem, dzięki któremu można stać się prawdziwą Lechendą! Pogłębianie swojej wiedzy z zakresu ochrony środowiska, segregacja śmieci czy oszczędność energii – każda nawet najmniejsza inicjatywa proekologiczna, którą podejmujemy ma znaczenie.

Konkurs ma charakter eko-quizu, w którym można sprawdzić swoją wiedzę na temat ochrony środowiska, odpowiadając na szereg pytań dotyczących ekologii. Co zrobić, aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygraną? Już teraz do sklepów trafią opakowania Lecha z informacją o konkursie oraz grafiką „GRAJ O EKO BLUZY”. W promocyjnej wersji dostępne będą piwa o pojemności 500 ml (puszki i butelki) Lech Premium, Lech Free (lager), Lech Pils, a także Lech Premium (puszka 550 ml). Pod każdym kapslem i zawleczką Lecha objętego promocją znajduje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w eko-quizie. Osoby, które w danym tygodniu udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi zostaną nagrodzone wyjątkową bluzą. Do wygrania jest aż 10 000 egzemplarzy dostępnych w 10 różnych wzorach.

Wszystkie konkursowe bluzy zostały zaprojektowane przez Lechendy polskiego Streetartu (Sepe, Zbiok, Tuse oraz Noriaki). Stworzone przez artystów wzory nadruków nawiązują do ekologii, zaś same bluzy wykonane są w 80% z bawełny organicznej oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Posiadają także certyfikaty Organic Content Blended (OCS blended) oraz Oeko-Tex Standard 100. Nadruk na bluzach został uzyskany dzięki wykorzystaniu ekologicznych, certyfikowanych farb wodnych.

Każdy gest, nawet ten z pozoru niewielki ma znaczenie i może dać powód do stania się Lechendą! To jedno z głównych przesłań akcji, która podkreśla olbrzymia wagę codziennych czynów, w tym drobnych gestów, które pomagają polepszyć stan środowiska.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Lechendy wchodzą w eko” oraz przebieg konkursu odpowiada agencja Afekt. Kreację , działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Dynamo, postprodukcją – Televisor, zaś pomysł na koncept kreatywny TVC leżał po stronie agencji Bardzo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za współpracę z influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.