Komunikaty PR

#MaczLove, czyli akcja wspierająca seniorów zorganizowana przez catering diet

2020-11-19  |  13:00
Biuro prasowe

Nie ustają apele, by w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 w Polsce, w trosce o swoje zdrowie i bezpieczeństwo, osoby szczególnie narażone w miarę możliwości pozostały w domach. W odpowiedzi na zalecenia na profilach marki Maczfit w mediach społecznościowych pojawił się wyjątkowy komunikat, który zwrócił uwagę internautów. Firma zachęcała, by wszyscy zainteresowani wypełnili ankietę i w kilku zdaniach opisali historię seniorów, którzy z powodu niepewnej sytuacji związanej z epidemią, powinni otrzymać wsparcie w postaci posiłków. Spośród wielu zgłoszeń wybrano kilkadziesiąt osób, którym bezpiecznie i bezdotykowo przekazano dania cateringu dietetycznego pod same drzwi.

„Jesteśmy marką odpowiedzialną społecznie, a zatem naszym obowiązkiem jest, by wspierać tych, którzy dzisiaj tego najbardziej potrzebują. Inicjatywa #MaczLove była efektem pracy wielu osób z zespołu Maczfit i ogromnie się cieszę, że po raz kolejny mieliśmy szansę, by podzielić się dobrem” – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.

12 listopada z siedziby firmy w Szymanowie wyruszyły pierwsze posiłki, które dostarczono na terenie wielu polskich miast. Dzięki temu seniorzy mogli pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia. Łącznie wydano aż 500 posiłków, a wśród potrzebujących znalazły się głównie osoby samotne, które przebywały na kwarantannie.

Materiały z inicjatywy znajdziemy na kanałach marki Maczfit w mediach społecznościowych.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV! Biuro prasowe
2021-01-19 | 16:00

MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV!

Luty to jeden z najważniejszych miesięcy dla Romance TV, świętujemy przecież Walentynki! Ponieważ miłość i uczucia należy celebrować każdego dnia, stacja przygotowała wspaniałe
Media Co na początek roku od Empik Go?
2021-01-19 | 12:00

Co na początek roku od Empik Go?

Druga seria specjalnych odcinków jednego z najpopularniejszych polskich podcastów true crime, biografia legendy polskiej sceny hip-hopowej i wzpółzałożyciela kultowej
Media Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”
2021-01-07 | 16:25

Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”

Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Paweł Tur: Uroda jest ważna dla nas wszystkich. Chcemy otaczać się ludźmi, którzy są ładni. Panuje kult ciała

17 stycznia podczas finału Miss Polska wokalista po raz pierwszy zaprezentuje swój nowy utwór pod tytułem „Wiosna”. Bardzo cieszy się z możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu. Tłumaczy, że wielokrotnie zdarzało mu się oglądać konkursy piękności w telewizji. Dużym wyróżnieniem będzie więc dla niego zobaczyć najpiękniejsze Polki na żywo. Paweł Tur zauważa, że obecnie na świecie zewnętrzne piękno i młodość mają ogromne znaczenie. Przyznaje, że lubi przebywać w wyjątkowych przestrzeniach i otaczać się niezwykłymi ludźmi.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.

 

Medycyna

Można już skorzystać z testów wykrywających COVID-19 w zaledwie pięć minut. Dostępne są także superszybkie i skuteczne testy molekularne

Tylko w Polsce od początku pandemii koronawirusa przeprowadzono blisko 8 mln testów. Początkowo popularnością cieszyły się zwłaszcza testy PCR, które potwierdzają lub wykluczają chorobę COVID-19. Obecnie, podczas drugiej fali, częściej wykonywane są testy na przeciwciała, które pozwalają określić, czy dana osoba przeszła już chorobę. Na rynku pojawiają się kolejne, superszybkie testy, które wykrywają koronawirusa  w ciągu kilku minut, jednak mają mniejszą wiarygodność niż testy PCR. W Polsce można wykonać tzw. ultraekspresy, czyli test molekularny RT-PCR, który wyniki podaje do trzech godzin po badaniu.