#MaczLove, czyli akcja wspierająca seniorów zorganizowana przez catering diet
Nie ustają apele, by w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 w Polsce, w trosce o swoje zdrowie i bezpieczeństwo, osoby szczególnie narażone w miarę możliwości pozostały w domach. W odpowiedzi na zalecenia na profilach marki Maczfit w mediach społecznościowych pojawił się wyjątkowy komunikat, który zwrócił uwagę internautów. Firma zachęcała, by wszyscy zainteresowani wypełnili ankietę i w kilku zdaniach opisali historię seniorów, którzy z powodu niepewnej sytuacji związanej z epidemią, powinni otrzymać wsparcie w postaci posiłków. Spośród wielu zgłoszeń wybrano kilkadziesiąt osób, którym bezpiecznie i bezdotykowo przekazano dania cateringu dietetycznego pod same drzwi.
„Jesteśmy marką odpowiedzialną społecznie, a zatem naszym obowiązkiem jest, by wspierać tych, którzy dzisiaj tego najbardziej potrzebują. Inicjatywa #MaczLove była efektem pracy wielu osób z zespołu Maczfit i ogromnie się cieszę, że po raz kolejny mieliśmy szansę, by podzielić się dobrem” – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.
12 listopada z siedziby firmy w Szymanowie wyruszyły pierwsze posiłki, które dostarczono na terenie wielu polskich miast. Dzięki temu seniorzy mogli pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia. Łącznie wydano aż 500 posiłków, a wśród potrzebujących znalazły się głównie osoby samotne, które przebywały na kwarantannie.
Materiały z inicjatywy znajdziemy na kanałach marki Maczfit w mediach społecznościowych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.