Komunikaty PR

#MaczLove, czyli akcja wspierająca seniorów zorganizowana przez catering diet

2020-11-19  |  13:00
Biuro prasowe

Nie ustają apele, by w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 w Polsce, w trosce o swoje zdrowie i bezpieczeństwo, osoby szczególnie narażone w miarę możliwości pozostały w domach. W odpowiedzi na zalecenia na profilach marki Maczfit w mediach społecznościowych pojawił się wyjątkowy komunikat, który zwrócił uwagę internautów. Firma zachęcała, by wszyscy zainteresowani wypełnili ankietę i w kilku zdaniach opisali historię seniorów, którzy z powodu niepewnej sytuacji związanej z epidemią, powinni otrzymać wsparcie w postaci posiłków. Spośród wielu zgłoszeń wybrano kilkadziesiąt osób, którym bezpiecznie i bezdotykowo przekazano dania cateringu dietetycznego pod same drzwi.

„Jesteśmy marką odpowiedzialną społecznie, a zatem naszym obowiązkiem jest, by wspierać tych, którzy dzisiaj tego najbardziej potrzebują. Inicjatywa #MaczLove była efektem pracy wielu osób z zespołu Maczfit i ogromnie się cieszę, że po raz kolejny mieliśmy szansę, by podzielić się dobrem” – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.

12 listopada z siedziby firmy w Szymanowie wyruszyły pierwsze posiłki, które dostarczono na terenie wielu polskich miast. Dzięki temu seniorzy mogli pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia. Łącznie wydano aż 500 posiłków, a wśród potrzebujących znalazły się głównie osoby samotne, które przebywały na kwarantannie.

Materiały z inicjatywy znajdziemy na kanałach marki Maczfit w mediach społecznościowych.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.