Komunikaty PR

MADOGZ otwiera dział Personal Branding

2020-07-01  |  12:20
Biuro prasowe

Nowym działem MADOGZ pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko - Account Director. Do grona klientów agencji dołączyła Agnieszka Winnicka.

Dział Personal Branding MADOGZ będzie odpowiadał za wspieranie rozwoju marek własnych klientów, zarządzanie ich wizerunkiem i działania sprzedażowe. Na jego czele stanęła Magdalena Loose, która posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami i influencerami.

Przed przejściem do MADOGZ Magdalena Loose pracowała w TalentMedia, gdzie jako Client Service Director zarządzała działami client service, produkcji i postprodukcji. W przeszłości była związana z agencjami Kalicińscy.com i Isobar. W dotychczasowej karierze realizowała projekty m.in. dla Ferrero, Disney Polska, Škody i Virgin Mobile.  

Agencja podpisała umowę z Agnieszką Winnicką. W ramach współpracy MADOGZ będzie świadczyć kompleksową obsługę influencerki obejmującą m.in. zarządzanie wizerunkiem, współpracę reklamową z markami i udział w konferencjach, eventach i szkoleniach.  

Agnieszka Winnicka jest od lat twarzą polskiej branży ślubnej, a obecnie pełni funkcję prezesa Polskiego Związku Branży Ślubnej. Popularność zdobyła jako prowadząca program "Ach, ten Ślub" emitowany na antenie stacji TVN Style.


MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. W swoim dorobku mają ponad 300 zrealizowanych projektów dla największych lokalnych i globalnych marek.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Osoby z chorobą otyłościową są stygmatyzowane. Hejterów nie obchodzi to, że po drugiej stronie jest człowiek z emocjami

Aktor przyznaje, że niejednokrotnie spotkał się w sieci z mową nienawiści pod swoim adresem, a najczęściej hejterzy krytykują go za wygląd. Przykre było dla niego to, że nieprzyjemne komentarze nasiliły się wtedy, kiedy po specjalistycznych zabiegach choroba otyłościowa niestety znów dała o sobie znać. Bartłomiej Nowosielski ubolewa nad tym, że szerokie grono osób nie postrzega otyłości w kategorii schorzenia, które niesie ze sobą wiele powikłań.

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.