MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl
Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Kampania skupia się na podkreśleniu zalet platformy 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu. W efekcie, po uzyskaniu bezpłatnej wyceny online i umówieniu inspekcji samochodu, sprzedający może sfinalizować transakcję już podczas pierwszej wizyty.
Centralną część kampanii stanowi dwuminutowe video osadzone w konwencji dialogu pomiędzy ojcem i synem na temat sprzedaży auta. Przedstawione w filmie różnice międzypokoleniowe posłużyły do pokazania usługi 321Sprzedane.pl jako nowego i lepszego sposobu sprzedaży samochodu.
Usługa sprzedaży aut za pośrednictwem platformy 321Sprzedane.pl, choć bardzo wygodna i szybka, nie jest jeszcze powszechnie znana wśród właścicieli samochodów. Z tego powodu poszukiwaliśmy pomysłu na kampanię, która z jednej strony wyróżni się spośród reklam kierowanych do naszej grupy docelowej i jednocześnie wyjaśni najważniejsze benefity usługi – mówią przedstawiciele 321Sprzedane.pl.
Przygotowując kampanię dla 321Sprzedane.pl, wykorzystaliśmy nasz autorski produkt – modular video. Charakteryzuje się on dużo większą liczbą scen i ścieżek narracyjnych, które następnie wykorzystaliśmy do przetestowania kilku alternatywnych wersji filmu. Takie podejście pozwoliło na wybór wariantu najefektywniejszego pod kątem utrzymania uwagi widza czy konwersji na stronę www. W rezultacie klient może zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt procent budżetu mediowego i lepiej realizować cele kampanii – mówi Marcin Nagraba, Comms Planner w MADOGZ.
Na potrzeby kampanii „Bez cacania” powstało dwuminutowe video, a także seria 4 spotów 15-sekundowych, 4 spoty 6-sekundowe, video hero i explainer video. W ramach działań online kreacje reklamowe pojawią się na platformach społecznościowych: Facebook i YouTube.
Za ideę kreatywną kampanii i produkcję materiałów video odpowiada agencja MADOGZ. Za działania digital odpowiada dział marketingu 321Sprzedane.pl oraz w zakresie platformy YouTube agencja FormUp.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.