Magazyn „Atlas Fachowca” powraca w odświeżonej formule. Od teraz więcej online
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Zmiany graficzne i redakcyjne, więcej treści online, bezpośredni dostęp do dodatkowych artykułów dzięki kodom QR – to i jeszcze więcej oferuje nowe wydanie „Atlasa Fachowca”. Bezpłatny kwartalnik wydawany przez firmę Atlas od lat cieszący się popularnością wśród wykonawców i osób związanych z branżą budowlaną przeszedł gruntowną metamorfozę. Wszystko po to, by dostarczać czytelnikom wartościowych treści w atrakcyjnej formie, która idzie z duchem czasu.
Najnowszy „Atlas Fachowca” jest już dostępny. Tytuł powrócił po dłuższej nieobecności związanej z tworzeniem nowej koncepcji magazynu. Listopadowe wydanie można otrzymać bezpłatnie w wersji drukowanej (dla osób zarejestrowanych w programie Fachowiec Atlasa), a także online za pośrednictwem strony www.magazynatlasfachowca.pl/. Redakcja ATLAS przekonuje, że warto było czekać, ponieważ odświeżony numer, będący nowym otwarciem dla magazynu, zawiera dużo nowości wpływających na większą przyjemność z czytania. Czasopismu przyświeca zupełnie inne podejście strategiczne. Od teraz „Atlas Fachowca” odpowiada na potrzeby wykonawców – daje im dużą porcję merytorycznych treści skrojonych specjalnie pod nich, nie zapominając o czasie po godzinach – lifestylu i rozrywce.
Nowe ułożenie treści
W odświeżonym „Atlasie Fachowca” pojawiły się nowe, lepiej oznaczone i poukładane działy tematyczne. Każdy materiał znajduje się w konkretnej kategorii tematycznej, gdzie każda zyskała swój unikalny kolor. Artykuły są także opatrzone miniaturą oraz podpisane imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem autora.
– Tworzymy magazyn nie tylko dla Fachowców, ale przede wszystkim z Fachowcami. Zachęcamy do współtworzenia redakcji wszystkich, którzy mają ciekawe doświadczenia, pomysły i zagadnienia. Jesteśmy w stałym kontakcie – zasięgamy opinii “z pierwszej ręki”, spotykamy się, rozmawiamy. Na okładce i wewnątrz nie zobaczycie przypadkowych modeli – publikujemy twarze i opinie prawdziwych Wykonawców, wierząc, że tylko w taki sposób podnosimy wiarygodność i prestiż naszego czasopisma – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.
Część zatytułowana „Co u nas” to nowa rozkładówka, w której pojawiają się najważniejsze newsy z ostatnich wydarzeń w branży. Dalej znajdziemy „Na celowniku” poświęcony przedstawieniu produktów Atlasa, a także ich zastosowaniu i wskazówkom związanym z pracą. Kluczowym działem jest „Temat numeru”. W nim będą pojawiać się najważniejsze w danym momencie materiały problemowe, edukacyjne, produktowe, a nawet lifestylowe. W magazynie pojawią się także działy „Poznajmy się” ujawniające nieco kulis z wewnątrz firmy i jej funkcjonowania czy „Na fajrant” poświęcony czasowi po godzinach.
Najwięcej artykułów znajdzie się w części nazwanej „Fachowa rada”. To przestrzeń poświęcona odpowiedziom na pytania i problemy Fachowców, tym co zawodowo ich interesuje i bezpośrednio dotyczy. Autorami treści są nie tylko osoby związane z Atlasem, ale także eksperci z zewnątrz – np. fizjoterapeuci i trenerzy, którzy w listopadowym numerze doradzają, jak odpowiednio podnosić ciężkie przedmioty w codziennej pracy.
Magazyn to też miejsce, w którym Atlas informuje o swoich promocjach i kampaniach. Przykładowo w najnowszym numerze można znaleźć kupony na bezpłatne 2-kilogramowe próbki nowego Gruntu NKP, dzięki którym każdy Fachowiec może zapoznać się z produktem.
Jeszcze więcej online
Kolejną, dużą zmianą związaną z „Atlasem Fachowca” jest wydanie go w rozszerzonej wersji online. W przypadku nowego numeru ten dostępny w sieci jest obszerniejszy od tradycyjnego o 30 stron. Magazyn dostępny na nowej stronie zawiera artykuły, których nie ma w wersji drukowanej. By zachęcić czytelników do sięgnięcia po treści online, zastosowano kody QR.
– Odpowiadamy na potrzeby współczesnych czytelników - łączymy światy offline z onlinem. To zamierzone działanie, które pozwala użytkownikowi czytać magazyn zawsze i wszędzie – na komputerze czy telefonie, w domu czy w pracy. Nam jako redakcji umożliwia pełne wyczerpanie tematu i udostępnienie wszystkich materiałów związanych z zagadnieniem, co często jest niemożliwe na łamach gazety drukowanej. W wersji online kody QR zastąpiliśmy klikalnymi linkami – znajdują się w każdym z artykułów – tłumaczy Aneta Dobrzyńska.
Po wprowadzonych zmianach magazyn jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby Fachowców. Jest nie tylko przewodnikiem po branży budowlanej, ale także angażującą i ciekawą lekturą po pracy, która pozwoli nam relaks i odrobinę uśmiechu po ciężkim dniu.
Listopadowy Atlas Fachowca w odświeżonej wersji jest dostępny na stronie internetowej: https://magazynatlasfachowca.pl/
![„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1195468387,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
![Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS](/files/_uploaded/glownekonf_20710510,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
![Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt](/files/_uploaded/glownekonf_2092464546,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.