Komunikaty PR

Magazyn „Atlas Fachowca” powraca w odświeżonej formule. Od teraz więcej online

2023-01-17  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Zmiany graficzne i redakcyjne, więcej treści online, bezpośredni dostęp do dodatkowych artykułów dzięki kodom QR – to i jeszcze więcej oferuje nowe wydanie „Atlasa Fachowca”. Bezpłatny kwartalnik wydawany przez firmę Atlas od lat cieszący się popularnością wśród wykonawców i osób związanych z branżą budowlaną przeszedł gruntowną metamorfozę. Wszystko po to, by dostarczać czytelnikom wartościowych treści w atrakcyjnej formie, która idzie z duchem czasu.

Najnowszy „Atlas Fachowca” jest już dostępny. Tytuł powrócił po dłuższej nieobecności związanej z tworzeniem nowej koncepcji magazynu. Listopadowe wydanie można otrzymać bezpłatnie w wersji drukowanej (dla osób zarejestrowanych w programie Fachowiec Atlasa), a także online za pośrednictwem strony www.magazynatlasfachowca.pl/. Redakcja ATLAS przekonuje, że warto było czekać, ponieważ odświeżony numer, będący nowym otwarciem dla magazynu, zawiera dużo nowości wpływających na większą przyjemność z czytania. Czasopismu przyświeca zupełnie inne podejście strategiczne. Od teraz „Atlas Fachowca” odpowiada na potrzeby wykonawców – daje im dużą porcję merytorycznych treści skrojonych specjalnie pod nich, nie zapominając o czasie po godzinach – lifestylu i rozrywce.

Nowe ułożenie treści

W odświeżonym „Atlasie Fachowca” pojawiły się nowe, lepiej oznaczone i poukładane działy tematyczne. Każdy materiał znajduje się w konkretnej kategorii tematycznej, gdzie każda zyskała swój unikalny kolor. Artykuły są także opatrzone miniaturą oraz podpisane imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem autora.

– Tworzymy magazyn nie tylko dla Fachowców, ale przede wszystkim z Fachowcami. Zachęcamy do współtworzenia redakcji wszystkich, którzy mają ciekawe doświadczenia, pomysły i zagadnienia. Jesteśmy w stałym kontakcie – zasięgamy opinii “z pierwszej ręki”, spotykamy się, rozmawiamy. Na okładce i wewnątrz nie zobaczycie przypadkowych modeli – publikujemy twarze i opinie prawdziwych Wykonawców, wierząc, że tylko w taki sposób podnosimy wiarygodność i prestiż naszego czasopisma – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.

Część zatytułowana „Co u nas” to nowa rozkładówka, w której pojawiają się najważniejsze newsy z ostatnich wydarzeń w branży. Dalej znajdziemy „Na celowniku” poświęcony przedstawieniu produktów Atlasa, a także ich zastosowaniu i wskazówkom związanym z pracą.  Kluczowym działem jest „Temat numeru”. W nim będą pojawiać się najważniejsze w danym momencie materiały problemowe, edukacyjne, produktowe, a nawet lifestylowe. W magazynie pojawią się także działy „Poznajmy się” ujawniające nieco kulis z wewnątrz firmy i jej funkcjonowania czy „Na fajrant” poświęcony czasowi po godzinach.

Najwięcej artykułów znajdzie się w części nazwanej „Fachowa rada”. To przestrzeń poświęcona odpowiedziom na pytania i problemy Fachowców, tym co zawodowo ich interesuje i bezpośrednio dotyczy. Autorami treści są nie tylko osoby związane z Atlasem, ale także eksperci z zewnątrz – np. fizjoterapeuci i trenerzy, którzy w listopadowym numerze doradzają, jak odpowiednio podnosić ciężkie przedmioty w codziennej pracy.

Magazyn to też miejsce, w którym Atlas informuje o swoich promocjach i kampaniach. Przykładowo w najnowszym numerze można znaleźć kupony na bezpłatne 2-kilogramowe próbki nowego Gruntu NKP, dzięki którym każdy Fachowiec może zapoznać się z produktem.

Jeszcze więcej online

Kolejną, dużą zmianą związaną z „Atlasem Fachowca” jest wydanie go w rozszerzonej wersji online. W przypadku nowego numeru ten dostępny w sieci jest obszerniejszy od tradycyjnego o 30 stron. Magazyn dostępny na nowej stronie zawiera artykuły, których nie ma w wersji drukowanej. By zachęcić czytelników do sięgnięcia po treści online, zastosowano kody QR.

– Odpowiadamy na potrzeby współczesnych czytelników - łączymy światy offline z onlinem. To zamierzone działanie, które pozwala użytkownikowi czytać magazyn zawsze i wszędzie – na komputerze czy telefonie, w domu czy w pracy. Nam jako redakcji umożliwia pełne wyczerpanie tematu i udostępnienie wszystkich materiałów związanych z zagadnieniem, co często jest niemożliwe na łamach gazety drukowanej. W wersji online kody QR zastąpiliśmy klikalnymi linkami – znajdują się w każdym z artykułów – tłumaczy Aneta Dobrzyńska.

Po wprowadzonych zmianach magazyn jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby Fachowców. Jest nie tylko przewodnikiem po branży budowlanej, ale także angażującą i ciekawą lekturą po pracy, która pozwoli nam relaks i odrobinę uśmiechu po ciężkim dniu.

Listopadowy Atlas Fachowca w odświeżonej wersji jest dostępny na stronie internetowej: https://magazynatlasfachowca.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Biuro prasowe
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.