Magazyn „Atlas Fachowca” powraca w odświeżonej formule. Od teraz więcej online
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Zmiany graficzne i redakcyjne, więcej treści online, bezpośredni dostęp do dodatkowych artykułów dzięki kodom QR – to i jeszcze więcej oferuje nowe wydanie „Atlasa Fachowca”. Bezpłatny kwartalnik wydawany przez firmę Atlas od lat cieszący się popularnością wśród wykonawców i osób związanych z branżą budowlaną przeszedł gruntowną metamorfozę. Wszystko po to, by dostarczać czytelnikom wartościowych treści w atrakcyjnej formie, która idzie z duchem czasu.
Najnowszy „Atlas Fachowca” jest już dostępny. Tytuł powrócił po dłuższej nieobecności związanej z tworzeniem nowej koncepcji magazynu. Listopadowe wydanie można otrzymać bezpłatnie w wersji drukowanej (dla osób zarejestrowanych w programie Fachowiec Atlasa), a także online za pośrednictwem strony www.magazynatlasfachowca.pl/. Redakcja ATLAS przekonuje, że warto było czekać, ponieważ odświeżony numer, będący nowym otwarciem dla magazynu, zawiera dużo nowości wpływających na większą przyjemność z czytania. Czasopismu przyświeca zupełnie inne podejście strategiczne. Od teraz „Atlas Fachowca” odpowiada na potrzeby wykonawców – daje im dużą porcję merytorycznych treści skrojonych specjalnie pod nich, nie zapominając o czasie po godzinach – lifestylu i rozrywce.
Nowe ułożenie treści
W odświeżonym „Atlasie Fachowca” pojawiły się nowe, lepiej oznaczone i poukładane działy tematyczne. Każdy materiał znajduje się w konkretnej kategorii tematycznej, gdzie każda zyskała swój unikalny kolor. Artykuły są także opatrzone miniaturą oraz podpisane imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem autora.
– Tworzymy magazyn nie tylko dla Fachowców, ale przede wszystkim z Fachowcami. Zachęcamy do współtworzenia redakcji wszystkich, którzy mają ciekawe doświadczenia, pomysły i zagadnienia. Jesteśmy w stałym kontakcie – zasięgamy opinii “z pierwszej ręki”, spotykamy się, rozmawiamy. Na okładce i wewnątrz nie zobaczycie przypadkowych modeli – publikujemy twarze i opinie prawdziwych Wykonawców, wierząc, że tylko w taki sposób podnosimy wiarygodność i prestiż naszego czasopisma – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.
Część zatytułowana „Co u nas” to nowa rozkładówka, w której pojawiają się najważniejsze newsy z ostatnich wydarzeń w branży. Dalej znajdziemy „Na celowniku” poświęcony przedstawieniu produktów Atlasa, a także ich zastosowaniu i wskazówkom związanym z pracą. Kluczowym działem jest „Temat numeru”. W nim będą pojawiać się najważniejsze w danym momencie materiały problemowe, edukacyjne, produktowe, a nawet lifestylowe. W magazynie pojawią się także działy „Poznajmy się” ujawniające nieco kulis z wewnątrz firmy i jej funkcjonowania czy „Na fajrant” poświęcony czasowi po godzinach.
Najwięcej artykułów znajdzie się w części nazwanej „Fachowa rada”. To przestrzeń poświęcona odpowiedziom na pytania i problemy Fachowców, tym co zawodowo ich interesuje i bezpośrednio dotyczy. Autorami treści są nie tylko osoby związane z Atlasem, ale także eksperci z zewnątrz – np. fizjoterapeuci i trenerzy, którzy w listopadowym numerze doradzają, jak odpowiednio podnosić ciężkie przedmioty w codziennej pracy.
Magazyn to też miejsce, w którym Atlas informuje o swoich promocjach i kampaniach. Przykładowo w najnowszym numerze można znaleźć kupony na bezpłatne 2-kilogramowe próbki nowego Gruntu NKP, dzięki którym każdy Fachowiec może zapoznać się z produktem.
Jeszcze więcej online
Kolejną, dużą zmianą związaną z „Atlasem Fachowca” jest wydanie go w rozszerzonej wersji online. W przypadku nowego numeru ten dostępny w sieci jest obszerniejszy od tradycyjnego o 30 stron. Magazyn dostępny na nowej stronie zawiera artykuły, których nie ma w wersji drukowanej. By zachęcić czytelników do sięgnięcia po treści online, zastosowano kody QR.
– Odpowiadamy na potrzeby współczesnych czytelników - łączymy światy offline z onlinem. To zamierzone działanie, które pozwala użytkownikowi czytać magazyn zawsze i wszędzie – na komputerze czy telefonie, w domu czy w pracy. Nam jako redakcji umożliwia pełne wyczerpanie tematu i udostępnienie wszystkich materiałów związanych z zagadnieniem, co często jest niemożliwe na łamach gazety drukowanej. W wersji online kody QR zastąpiliśmy klikalnymi linkami – znajdują się w każdym z artykułów – tłumaczy Aneta Dobrzyńska.
Po wprowadzonych zmianach magazyn jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby Fachowców. Jest nie tylko przewodnikiem po branży budowlanej, ale także angażującą i ciekawą lekturą po pracy, która pozwoli nam relaks i odrobinę uśmiechu po ciężkim dniu.
Listopadowy Atlas Fachowca w odświeżonej wersji jest dostępny na stronie internetowej: https://magazynatlasfachowca.pl/

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.