Komunikaty PR

Marka Orbit® zachęca do bycia sobą w nowej kampanii: „Rób to, co dodaje Ci Błys

2022-11-09  |  15:00
Biuro prasowe

Znasz to uczucie, kiedy słyszysz swoją ulubioną piosenkę? Jakaś część Ciebie chce tańczyć, śpiewać i dawać czadu, ale wtedy... coś Cię powstrzymuje. Coś głęboko w środku tłumi Twoją radość i ekspresję mówiąc Ci, żeby da sobie spokój. Otóż - to nie jest fajne! 

 

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit® w swojej najnowszej aktywacji namawia, aby powiedzieć takim sytuacjom: nigdy więcej! Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed radosnym i pełnym wyrażaniem siebie, przed podkręceniem muzyki i pląsaniem tak, jakby nikt nie patrzył, przed robieniem tego…co dodaje Ci błysku. A już na pewno nie Ty sam.

 

Stworzona przez agencję reklamową Energy BBDO i Mars Wrigley, globalna kampania marki Orbit® „Rób to, co dodaje Ci błysku” (w ang. wersji: Do What Makes You Ding) jest kontynuacją zainicjowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej. Wraz z wielokrotnie nagradzaną reżyserką Hanna Marią Heidrich, twórcy zdecydowali się na wykorzystanie w spotach piosenki Call Me Maybe, wykonywanej przez Carly Rae Jepsen. 

 

Link do spotów: Rób To, Co Dodaje Ci Błysku 15" - YouTube

Rób To, Co Dodaje Ci Błysku 6" - YouTube

 

W ramach kampanii reklamowej marka Orbit® podkreśla, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już jesteś swoją najlepszą wersją.

 

Kampania „Rób to, co dodaje Ci Błysku” wystartowała z początkiem listopada. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w telewizji (15s i 6s) oraz na online video. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.