Komunikaty PR

Marka Orbit® zachęca do bycia sobą w nowej kampanii: „Rób to, co dodaje Ci Błys

2022-11-09  |  15:00
Biuro prasowe

Znasz to uczucie, kiedy słyszysz swoją ulubioną piosenkę? Jakaś część Ciebie chce tańczyć, śpiewać i dawać czadu, ale wtedy... coś Cię powstrzymuje. Coś głęboko w środku tłumi Twoją radość i ekspresję mówiąc Ci, żeby da sobie spokój. Otóż - to nie jest fajne! 

 

Marka bezcukrowych gum do żucia Orbit® w swojej najnowszej aktywacji namawia, aby powiedzieć takim sytuacjom: nigdy więcej! Teraz już nic nie powstrzyma Cię przed radosnym i pełnym wyrażaniem siebie, przed podkręceniem muzyki i pląsaniem tak, jakby nikt nie patrzył, przed robieniem tego…co dodaje Ci błysku. A już na pewno nie Ty sam.

 

Stworzona przez agencję reklamową Energy BBDO i Mars Wrigley, globalna kampania marki Orbit® „Rób to, co dodaje Ci błysku” (w ang. wersji: Do What Makes You Ding) jest kontynuacją zainicjowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej. Wraz z wielokrotnie nagradzaną reżyserką Hanna Marią Heidrich, twórcy zdecydowali się na wykorzystanie w spotach piosenki Call Me Maybe, wykonywanej przez Carly Rae Jepsen. 

 

Link do spotów: Rób To, Co Dodaje Ci Błysku 15" - YouTube

Rób To, Co Dodaje Ci Błysku 6" - YouTube

 

W ramach kampanii reklamowej marka Orbit® podkreśla, że pewność siebie to uświadomienie sobie, że nie musisz stać się najlepszą wersją siebie, ponieważ już jesteś swoją najlepszą wersją.

 

Kampania „Rób to, co dodaje Ci Błysku” wystartowała z początkiem listopada. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w telewizji (15s i 6s) oraz na online video. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.