Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024 przyznawaną przez magazyn Fast Company. To wyróżnienie to kolejny dowód uznania dla jej innowacyjności, kreatywności i ogromnego wpływu na globalny rynek marketingowy.
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" została wyróżniona główną nagrodą Innovation by Design 2024, za unikalne podejście do problematyki wyboru miejsca do życia oraz wykorzystanie technologii i danych analitycznych by dostarczyć użytkownikom spersonalizowane rekomendacje. Jury Fast Company doceniło kampanię za jej innowacyjność, zaangażowanie społeczne oraz skuteczność w kształtowaniu decyzji konsumentów. To pierwsza tej rangi nagroda dla kampanii z Polski.
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę. Jej celem jest wsparcie uchodźców, oferując im platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania, nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach. Platforma dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonych wynagrodzeń w różnych regionach Polski, a także umożliwia wyszukiwanie ofert pracy i wynajmu mieszkania.
- Jesteśmy niezwykle dumni z nagrody Innovation by Design 2024, przyznawanej przez wiodący na świecie miesięcznik z obszaru technologii, biznesu i designu. Ta wygrana potwierdza naszą czołową pozycję w branży marketingowej i docenia zaangażowanie w tworzenie kampanii łączącej technologię z adresowaniem realnych potrzeby społecznych i konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland. Współpraca z Mastercard pozwoliła nam osiągnąć doskonałe wyniki i stworzyć kampanię, która rzeczywiście ma znaczenie dla społeczeństwa. Fakt, że jest ona tak doceniania z perspektywy globalnej nie pozostaje dla naszej agencji bez znaczenia, ale równolegle buduję też pozycję naszego polskiego rynku na świecie. – dodał.
"Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła uznanie nie tylko za swoje innowacyjne podejście, ale także za istotny wpływ na społeczności lokalne i ich codzienne życie. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi analitycznych oraz interaktywnych, kampania pozwoliła użytkownikom na wybór odpowiedniego miejsca do życia zgodnie z ich indywidualnymi oczekiwaniami.
Fast Company Innovation by Design Awards to jedno z najważniejszych światowych wyróżnień w dziedzinie designu i innowacji, przyznawane projektom, które łączą estetykę z funkcjonalnością oraz mają realny wpływ na społeczeństwo.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.