Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024 przyznawaną przez magazyn Fast Company. To wyróżnienie to kolejny dowód uznania dla jej innowacyjności, kreatywności i ogromnego wpływu na globalny rynek marketingowy.
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" została wyróżniona główną nagrodą Innovation by Design 2024, za unikalne podejście do problematyki wyboru miejsca do życia oraz wykorzystanie technologii i danych analitycznych by dostarczyć użytkownikom spersonalizowane rekomendacje. Jury Fast Company doceniło kampanię za jej innowacyjność, zaangażowanie społeczne oraz skuteczność w kształtowaniu decyzji konsumentów. To pierwsza tej rangi nagroda dla kampanii z Polski.
Kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" powstała jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę. Jej celem jest wsparcie uchodźców, oferując im platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania, nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach. Platforma dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonych wynagrodzeń w różnych regionach Polski, a także umożliwia wyszukiwanie ofert pracy i wynajmu mieszkania.
- Jesteśmy niezwykle dumni z nagrody Innovation by Design 2024, przyznawanej przez wiodący na świecie miesięcznik z obszaru technologii, biznesu i designu. Ta wygrana potwierdza naszą czołową pozycję w branży marketingowej i docenia zaangażowanie w tworzenie kampanii łączącej technologię z adresowaniem realnych potrzeby społecznych i konsumenckich. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland. Współpraca z Mastercard pozwoliła nam osiągnąć doskonałe wyniki i stworzyć kampanię, która rzeczywiście ma znaczenie dla społeczeństwa. Fakt, że jest ona tak doceniania z perspektywy globalnej nie pozostaje dla naszej agencji bez znaczenia, ale równolegle buduję też pozycję naszego polskiego rynku na świecie. – dodał.
"Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła uznanie nie tylko za swoje innowacyjne podejście, ale także za istotny wpływ na społeczności lokalne i ich codzienne życie. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi analitycznych oraz interaktywnych, kampania pozwoliła użytkownikom na wybór odpowiedniego miejsca do życia zgodnie z ich indywidualnymi oczekiwaniami.
Fast Company Innovation by Design Awards to jedno z najważniejszych światowych wyróżnień w dziedzinie designu i innowacji, przyznawane projektom, które łączą estetykę z funkcjonalnością oraz mają realny wpływ na społeczeństwo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.