Komunikaty PR

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

2024-04-17  |  10:00
Biuro prasowe

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter. Wzmocnienie zespołu to element nieustannego rozwoju struktur kreatywnych i dążenia McCANN do utrzymania pozycji lidera na rynku reklamowym.

Paweł Cholewa, który przez ostatni rok pracował w DDB, a wcześniej związany był z BBDO i VML, wnosi do McCANN imponujące doświadczenie i nowatorskie podejście do realizowanych projektów. Jest niewątpliwie ekspertem w tworzeniu angażujących kampanii kreatywnych, które niejednokrotnie zdobyły uznanie branży za swoją skuteczność i innowacyjność. Ma na swoim koncie 3 Effie, 2 nagrody w konkursie Eurobest, 2 Golden Drum oraz 3 nagrody KTR.

Kamil Kuć swoje bogate doświadczenie zdobywał m.in. w 180heartbeats + JUNG v. MATT czy VMLY&R Poland. Jego kreatywne podejście i zdolności strategiczne sprawiają, że tworzy kampanie, które nie tylko zwracają uwagę odbiorców, ale także przynoszą mierzalne efekty dla klientów, na rzecz których pracuje. Ma w swojej bogatej kolekcji wyróżnień 12 nagród KTR, 2 Golden Drum, 6 nagród Innovations, 2 nagrody Best of Facebook oraz KIAF i MIXX AWARDS.

Dołączenie Pawła i Kamila do McCANN Poland przyczyni się do dalszego rozwoju agencji oraz jej klientów. Ich doświadczenie, kreatywności i sukcesy w branży są gwarancją, że McCANN będzie kontynuować swoją misję dostarczania innowacyjnych i efektywnych rozwiązań reklamowych na najwyższym poziomie. – powiedział Bartosz Jeglejewski, Creative Director w McCANN Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.