McCANN wzmacnia zespół kreacji
Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.
Mateusz Gaca dołączył do McCANN obejmując stanowisko Creative Group Head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura McCANN i koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych.
Mateusz wnosi do McCANN swoje ponad 11-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180 heartbeats + Jung v Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek, wśród których były: Bank Pekao S.A., mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, SEAT, Google, Huawei, Ben&Jerry's oraz McDonald’s. Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie, a jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.
Michał Sosiński, po ośmiu latach pracy w McCANN, w tym przez ostatnie cztery lata na stanowisku Senior Art Director dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest, awansuje na jej Creative Group Head. Michał pozostaje w strukturach zespołu obsługującego pioniera wśród restauracji szybkiej obsługi skupiając się nad dalszym rozwojem kreatywnym marki KFC.
Michał związany jest z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao S.A., Mastercard, oraz Nestle. Na swoim koncie ma kilka nagród EFFIE za efektywność kampanii, w tym dwie złote statuetki.
Bardzo się cieszę zarówno z dołączenia do naszego zespołu Mateusza Gacy, jak i z zasłużonego awansu Michała Sosińskiego. McCANN to miejsce, gdzie można rozwijać swoją kreatywność i mieć realny wpływ na rozwój marek na polskim i europejskim rynku reklamowym. Jestem pewien, że obaj Panowie doskonale odnajdą się w nowych rolach, a ich nowe funkcje będą miały widoczny wpływ na wzmocnienie naszego działu kreacji – powiedział Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director.
![Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_20710510,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
![Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt](/files/_uploaded/glownekonf_2092464546,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
![Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl](/files/_uploaded/glownekonf_1799016498,w_232,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/436913832-banasiuk-zonglerka-2,w_274,r_png,_small.png)
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](/files/1922771799/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
![](/files/1922771799/badullovich-protesty-klimat-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.