MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV!
Luty to jeden z najważniejszych miesięcy dla Romance TV, świętujemy przecież Walentynki! Ponieważ miłość i uczucia należy celebrować każdego dnia, stacja przygotowała wspaniałe propozycje nie tylko na Dzień Zakochanych. W każdy poniedziałek lutego o godz. 20:00 widzowie obejrzą premierę pełnych akcji komedii romantycznych. W same Walentynki Romance TV po raz pierwszy pokaże wzruszający film obyczajowy „Rebecca Ryman: Kto obiecuje miłość”. Niedzielne wieczory tradycyjnie należeć będą do komisarza Laurence’a i kryminalnych zagadek. Zaś 27 lutego Romance TV zaprasza na maraton cudownych filmów o miłości, która nie zna granic!
W imię miłości - premiery pełnych akcji komedii romantycznych
W miesiącu miłości i namiętności w Romance TV wszystko kręci się oczywiście wokół jednego tematu, czyli uczuć! Ale aby doszło do szczęśliwego zakończenia, najpierw często należy pokonać ogrom piętrzących się trudności i przeciwieństw. Niejednokrotnie bywa też tak, że robiąc coś w imię miłości, ludzie mijają się z prawdą… Tak dzieje się również w emitowanych przez Romance TV czterech premierach komedii romantycznych, które będzie można obejrzeć w każdy poniedziałek lutego o godzinie 20.00. Już 1 lutego zapraszamy na „Program: wirowanie”. Tydzień później pokażemy „Mój koszmarny przyjaciel”. 15 lutego wyemitujemy komedię „Teściowie”, a w ostatni poniedziałek miesiąca zapraszamy na „Oszust matrymonialny i jego żona”.
Premiera na Walentynki
Święto Zakochanych to magiczny dzień. Kochać i okazywać miłość powinniśmy sobie zawsze, ale Walentynki rządzą się swoimi prawami. Z tej okazji o godz. 17:50 Romance TV zaprasza swoich widzów na premierowy film „Rebecca Ryman: Kto obiecuje miłość”. Akcja wiedzie widzów do dziewiętnastowiecznych Indii, gdzie młoda Amerykanka zakochuje się w przystojnym i zawadiackim bracie przyrodnim pewnego maharadży, a to nieuchronnie prowadzi do nieoczekiwanych powikłań i nagłych zwrotów akcji.
Uczucia nie znają granic - cudowne filmy o miłości
Na sobotę 27 lutego Romance TV przygotował dla widzów maraton filmowy pełen miłości. W Ameryce - kraju nieograniczonych możliwości i niekończących się cudownych krajobrazów, samotne, opuszczone serca walczą o spokój ducha. Dziewięć wyjątkowych hitów telewizyjnych zaprowadzi nas do malowniczych miejsc i opowie historie, w których zawsze zwycięża miłość. Start już o godz. 9:05 filmem „Mój George”, następnie „Zaproszenie o godz. 10:55, o godz. 12:40 „Ratując Madison”, „Ucieczka w miłość” o godz. 14:30, „Niania wbrew woli” o godz. 16:25, o godz. 18:15 „Przeznaczenie”, o godz. 20:00 „Pan Hoppy i żółwie”, „Z całego serca: ślub” o godz. 21:50, a na koniec maratonu zapraszamy na „Art&Soul o godz. 23:40.
Kontynuacja kryminalnej serii filmowej "Kryminalne zagadki Agathy Christie"
W każdą niedzielę lutego o godz. 20:00 Romance TV tradycyjnie wyemituje jedną z czterech nowych, pełnych napięcia historii powstałych na kanwie powieści kryminalnych słynnej autorki Agathy Christie.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.