Komunikaty PR

MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV!

2021-01-19  |  16:00
Biuro prasowe

Luty to jeden z najważniejszych miesięcy dla Romance TV, świętujemy przecież Walentynki! Ponieważ miłość i uczucia należy celebrować każdego dnia, stacja przygotowała wspaniałe propozycje nie tylko na Dzień Zakochanych. W każdy poniedziałek lutego o godz. 20:00 widzowie obejrzą premierę pełnych akcji komedii romantycznych. W same Walentynki Romance TV po raz pierwszy pokaże wzruszający film obyczajowy „Rebecca Ryman: Kto obiecuje miłość”. Niedzielne wieczory tradycyjnie należeć będą do komisarza Laurence’a i kryminalnych zagadek. Zaś 27 lutego Romance TV zaprasza na maraton cudownych filmów o miłości, która nie zna granic!

W imię miłości - premiery pełnych akcji komedii romantycznych

W miesiącu miłości i namiętności w Romance TV wszystko kręci się oczywiście wokół jednego tematu, czyli uczuć! Ale aby doszło do szczęśliwego zakończenia, najpierw często należy pokonać ogrom piętrzących się trudności i przeciwieństw. Niejednokrotnie bywa też tak, że robiąc coś w imię miłości, ludzie mijają się z prawdą… Tak dzieje się również w emitowanych przez Romance TV czterech premierach komedii romantycznych, które będzie można obejrzeć w każdy poniedziałek lutego o godzinie 20.00. Już 1 lutego zapraszamy na „Program: wirowanie”. Tydzień później pokażemy „Mój koszmarny przyjaciel”. 15 lutego wyemitujemy komedię „Teściowie”, a w ostatni poniedziałek miesiąca zapraszamy na „Oszust matrymonialny i jego żona”.

Premiera na Walentynki

Święto Zakochanych to magiczny dzień. Kochać i okazywać miłość powinniśmy sobie zawsze, ale Walentynki rządzą się swoimi prawami. Z tej okazji o godz. 17:50 Romance TV zaprasza swoich widzów na premierowy film „Rebecca Ryman: Kto obiecuje miłość”. Akcja wiedzie widzów do dziewiętnastowiecznych Indii, gdzie młoda Amerykanka zakochuje się w przystojnym i zawadiackim bracie przyrodnim pewnego maharadży, a to nieuchronnie prowadzi do nieoczekiwanych powikłań i nagłych zwrotów akcji.

Uczucia nie znają granic - cudowne filmy o miłości

Na sobotę 27 lutego Romance TV przygotował dla widzów maraton filmowy pełen miłości. W Ameryce - kraju nieograniczonych możliwości i niekończących się cudownych krajobrazów, samotne, opuszczone serca walczą o spokój ducha. Dziewięć wyjątkowych hitów telewizyjnych zaprowadzi nas do malowniczych miejsc i opowie historie, w których zawsze zwycięża miłość. Start już o godz. 9:05 filmem „Mój George”, następnie „Zaproszenie o godz. 10:55, o godz. 12:40 „Ratując Madison”, „Ucieczka w miłość” o godz. 14:30, „Niania wbrew woli” o godz. 16:25, o godz. 18:15 „Przeznaczenie”, o godz. 20:00 „Pan Hoppy i żółwie”, „Z całego serca: ślub” o godz. 21:50, a na koniec maratonu zapraszamy na „Art&Soul o godz. 23:40.

Kontynuacja kryminalnej serii filmowej "Kryminalne zagadki Agathy Christie"

W każdą niedzielę lutego o godz. 20:00 Romance TV tradycyjnie wyemituje jedną z czterech nowych, pełnych napięcia historii powstałych na kanwie powieści kryminalnych słynnej autorki Agathy Christie.

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka - tel. 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.