Milka zbliża się ku końcowi sezonu skoków narciarskich i prezentuje w Zakopanem
Milka, producent czekolady z alpejskiego mleka, w wyjątkowym stylu zbliża się ku końcowi tegorocznego sezonu skoków narciarskich. Po intensywnych miesiącach, podczas których marka zachęcała całą Polskę do tego, aby fani zimowych sportów byli sercem z naszymi, przyszedł czas na wielki finał kampanii, w ramach którego w Zakopanem zaprezentowano wielki pomnik nart z podpisami fanów.
Cała Polska Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, trzeci rok z rzędu jest Sercem z Naszymi, zachęcając do tego również polskich konsumentów. Chociaż w tym roku z racji obostrzeń pandemicznych marka nie mogła spotkać się z nimi pod skoczniami lub w strefach kibica, ulokowanych przy stokach narciarskich, Milka aktywnie wspierała polskich zawodników, podczas ich sportowych zmagań. Tegoroczna kampania 360°, realizowana pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, objęła m.in. współpracę z partnerami handlowymi (Carrefour, Tesco, Żabka) oraz kampanię digitalową i telewizyjną. Najważniejszym elementem komunikacji była jednak loteria konsumencka, w której odnotowano prawie 300 tysięcy zgłoszeń. Polacy w ramach wyjątkowej akcji mogli wygrać nawet 100 000 zł, a dodatkowo wysłać życzenia i słowa wsparcia polskim zawodnikom, składając podpisy na wirtualnych nartach. Zwieńczeniem loterii, poprzez którą konsumenci mogli dodać skoczkom narciarskim wiatru pod nartami, było odsłonięcie w Zakopanem, tuż przy Wielkiej Krokwi, wielkiego pomniku nart z podpisami zwycięzców.
Pomnik nart w Zakopanem
Sześciometrowy pomnik nart z podpisami zwycięzców, pokazano w sobotę 13 marca w Zakopanem. Jego umieszczenie tuż przy Wielkiej Krokwi nie jest przypadkowe. To właśnie w tym miejscu gromadzą się dziesiątki tysięcy fanów skoków narciarskich, którzy zacięcie dopingują polskich skoczków. Mimo że w tym roku było to niemożliwe, a Polacy kibicowali zawodnikom głównie z domu, Milka w niestandardowy sposób postanowiła upamiętnić wyjątkowy i obfity w sportowe sukcesy sezon. Na pomniku umieszczono podpisy zwycięzców loterii, między innymi takie jak „Zawsze z Wami”, „Dalekich lotów” czy „Sercem z Wami”. Instalacja będzie dostępna przy Wielkiej Krokwi do grudnia 2021 roku. Od teraz aż do kolejnej zimy, każdy kto odwiedzi Zakopane będzie mógł na własne oczy zobaczyć pomnik nart przy Wielkiej Krokwi i sprawdzić, czy znalazły się na nim jego pozdrowienia.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.