Komunikaty PR

Milka zbliża się ku końcowi sezonu skoków narciarskich i prezentuje w Zakopanem

2021-03-22  |  10:00
Biuro prasowe

Milka, producent czekolady z alpejskiego mleka, w wyjątkowym stylu zbliża się ku końcowi tegorocznego sezonu skoków narciarskich. Po intensywnych miesiącach, podczas których marka zachęcała całą Polskę do tego, aby fani zimowych sportów byli sercem z naszymi, przyszedł czas na wielki finał kampanii, w ramach którego w Zakopanem zaprezentowano wielki pomnik nart z podpisami fanów.

Cała Polska Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, trzeci rok z rzędu jest Sercem z Naszymi, zachęcając do tego również polskich konsumentów. Chociaż w tym roku z racji obostrzeń pandemicznych marka nie mogła spotkać się z nimi pod skoczniami lub w strefach kibica, ulokowanych przy stokach narciarskich, Milka aktywnie wspierała polskich zawodników, podczas ich sportowych zmagań. Tegoroczna kampania 360°, realizowana pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, objęła m.in. współpracę z partnerami handlowymi (Carrefour, Tesco, Żabka) oraz kampanię digitalową i telewizyjną. Najważniejszym elementem komunikacji była jednak loteria konsumencka, w której odnotowano prawie 300 tysięcy zgłoszeń. Polacy w ramach wyjątkowej akcji mogli wygrać nawet 100 000 zł, a dodatkowo wysłać życzenia i słowa wsparcia polskim zawodnikom, składając podpisy na wirtualnych nartach. Zwieńczeniem loterii, poprzez którą konsumenci mogli dodać skoczkom narciarskim wiatru pod nartami, było odsłonięcie w Zakopanem, tuż przy Wielkiej Krokwi, wielkiego pomniku nart z podpisami zwycięzców.

Pomnik nart w Zakopanem
Sześciometrowy pomnik nart z podpisami zwycięzców, pokazano w sobotę 13 marca w Zakopanem. Jego umieszczenie tuż przy Wielkiej Krokwi nie jest przypadkowe. To właśnie w tym miejscu gromadzą się dziesiątki tysięcy fanów skoków narciarskich, którzy zacięcie dopingują polskich skoczków. Mimo że w tym roku było to niemożliwe, a Polacy kibicowali zawodnikom głównie z domu, Milka w niestandardowy sposób postanowiła upamiętnić wyjątkowy i obfity w sportowe sukcesy sezon. Na pomniku umieszczono podpisy zwycięzców loterii, między innymi takie jak „Zawsze z Wami”, „Dalekich lotów” czy „Sercem z Wami”. Instalacja będzie dostępna przy Wielkiej Krokwi do grudnia 2021 roku. Od teraz aż do kolejnej zimy, każdy kto odwiedzi Zakopane będzie mógł na własne oczy zobaczyć pomnik nart przy Wielkiej Krokwi i sprawdzić, czy znalazły się na nim jego pozdrowienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.