Moc świątecznych atrakcji w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Skrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mieszkańców Wrocławia, którzy odwiedzą Centrum Korona do 24 grudnia 2020 r. Gwiazdkowe zakupy umilą dodatkowo świąteczne dekoracje w postaci licznych złotych światełek zdobiących całą galerię.
Mimo trwającej pandemii oraz wielu związanych z nią ograniczeń w Centrum Korona nie zabrakło świątecznych atrakcji umilających klientom przedświąteczne zakupy. Na odwiedzających już przy wejściu do galerii czekają dwie czerwone skrzynki, do których dzieci oraz młodzież do 16 lat mogą wrzucać listy oraz pozdrowienia do świętego Mikołaja. To nie tylko ciekawe doświadczenie dla najmłodszych, ale również szansa na wygranie atrakcyjnych nagród. Po wigilii skrzynki zostaną zabrane, a 100 najciekawszych listów zostanie nagrodzonych gwiazdkowymi upominkami, w postaci klocków, gier planszowych oraz zestawów słodyczy. Upominki dla najmłodszych można też odebrać w ramach akcji prosprzedażowej. Klienci, którzy zrobią zakupy w Centrum Korona w dniach 11-24 grudnia za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach otrzymają w prezencie pluszowego pieska. Maskotkę można odebrać w Punkcie Obsługi Akcji po okazaniu dowodu zakupu. Dodatkowo za każdy zarejestrowany paragon Centrum Korona przekaże datek na bezdomne i potrzebujące pomocy czworonogi.
„Staraliśmy się zapewnić klientom choć namiastkę klimatu świąt Bożego Narodzenia, które w tym roku z uwagi na trwającą pandemię będą inne niż zazwyczaj. Zapewnione przez nas atrakcje umilają odwiedzającym zakupy i wprowadzają w gwiazdkowy nastrój, a jednocześnie nie zagrażają zdrowiu i bezpieczeństwu klientów. Tymi zasadami kierowaliśmy się też przy wyborze dekoracji świątecznych. Wszystkie z nich są podwieszane. Pozwoliło nam to uniknąć wszelkich niepotrzebnych barier i przeszkód w częściach wspólnych, zapewniając w ten sposób jak największą przestrzeń” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.
Wszyscy klienci Centrum Korona mogą również skorzystać ze strefy pakowania prezentów „Dekoratornia” znajdującej się przy wejściu Tumskim, między salonem Plus a księgarnią Świat Książki. Wystarczy okazać paragon, a elfy Mikołaja spakują bezpłatnie wszystkie znajdujące się na nim prezenty. Na terenie galerii nie zabrakło też gwiazdkowych dekoracji w postaci girland świetlnych zawieszonych wzdłuż alejek i świetlika oraz rozmieszczonych na filarach kurtyn z lampek LED. Wewnątrz obiektu pojawiły się również podwieszane gwiazdy oraz oświetlona szyba w strefie restauracyjnej, które wraz z pozostałymi dekoracjami wprawiają w prawdziwie gwiazdkowy nastrój.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.