Komunikaty PR

Moc świątecznych atrakcji w Centrum Korona

2020-12-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

 

Skrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mieszkańców Wrocławia, którzy odwiedzą Centrum Korona do 24 grudnia 2020 r. Gwiazdkowe zakupy umilą dodatkowo świąteczne dekoracje w postaci licznych złotych światełek zdobiących całą galerię.

Mimo trwającej pandemii oraz wielu związanych z nią ograniczeń w Centrum Korona nie zabrakło świątecznych atrakcji umilających klientom przedświąteczne zakupy. Na odwiedzających już przy wejściu do galerii czekają dwie czerwone skrzynki, do których dzieci oraz młodzież do 16 lat mogą wrzucać listy oraz pozdrowienia do świętego Mikołaja. To nie tylko ciekawe doświadczenie dla najmłodszych, ale również szansa na wygranie atrakcyjnych nagród. Po wigilii skrzynki zostaną zabrane, a 100 najciekawszych listów zostanie nagrodzonych gwiazdkowymi upominkami, w postaci klocków, gier planszowych oraz zestawów słodyczy. Upominki dla najmłodszych można też odebrać w ramach akcji prosprzedażowej. Klienci, którzy zrobią zakupy w Centrum Korona w dniach 11-24 grudnia za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach otrzymają w prezencie pluszowego pieska. Maskotkę można odebrać w Punkcie Obsługi Akcji po okazaniu dowodu zakupu. Dodatkowo za każdy zarejestrowany paragon Centrum Korona przekaże datek na bezdomne i potrzebujące pomocy czworonogi.

Staraliśmy się zapewnić klientom choć namiastkę klimatu świąt Bożego Narodzenia, które w tym roku z uwagi na trwającą pandemię będą inne niż zazwyczaj. Zapewnione przez nas atrakcje umilają odwiedzającym zakupy i wprowadzają w gwiazdkowy nastrój, a jednocześnie nie zagrażają zdrowiu i bezpieczeństwu klientów. Tymi zasadami kierowaliśmy się też przy wyborze dekoracji świątecznych. Wszystkie z nich są podwieszane. Pozwoliło nam to uniknąć wszelkich niepotrzebnych barier i przeszkód w częściach wspólnych, zapewniając w ten sposób jak największą przestrzeń” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.

Wszyscy klienci Centrum Korona mogą również skorzystać ze strefy pakowania prezentów „Dekoratornia” znajdującej się przy wejściu Tumskim, między salonem Plus a księgarnią Świat Książki. Wystarczy okazać paragon, a elfy Mikołaja spakują bezpłatnie wszystkie znajdujące się na nim prezenty. Na terenie galerii nie zabrakło też gwiazdkowych dekoracji w postaci girland świetlnych zawieszonych wzdłuż alejek i świetlika oraz rozmieszczonych na filarach kurtyn z lampek LED. Wewnątrz obiektu pojawiły się również podwieszane gwiazdy oraz oświetlona szyba w strefie restauracyjnej, które wraz z pozostałymi dekoracjami wprawiają w prawdziwie gwiazdkowy nastrój.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.