Komunikaty PR

Moc świątecznych atrakcji w Centrum Korona

2020-12-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

 

Skrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mieszkańców Wrocławia, którzy odwiedzą Centrum Korona do 24 grudnia 2020 r. Gwiazdkowe zakupy umilą dodatkowo świąteczne dekoracje w postaci licznych złotych światełek zdobiących całą galerię.

Mimo trwającej pandemii oraz wielu związanych z nią ograniczeń w Centrum Korona nie zabrakło świątecznych atrakcji umilających klientom przedświąteczne zakupy. Na odwiedzających już przy wejściu do galerii czekają dwie czerwone skrzynki, do których dzieci oraz młodzież do 16 lat mogą wrzucać listy oraz pozdrowienia do świętego Mikołaja. To nie tylko ciekawe doświadczenie dla najmłodszych, ale również szansa na wygranie atrakcyjnych nagród. Po wigilii skrzynki zostaną zabrane, a 100 najciekawszych listów zostanie nagrodzonych gwiazdkowymi upominkami, w postaci klocków, gier planszowych oraz zestawów słodyczy. Upominki dla najmłodszych można też odebrać w ramach akcji prosprzedażowej. Klienci, którzy zrobią zakupy w Centrum Korona w dniach 11-24 grudnia za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach otrzymają w prezencie pluszowego pieska. Maskotkę można odebrać w Punkcie Obsługi Akcji po okazaniu dowodu zakupu. Dodatkowo za każdy zarejestrowany paragon Centrum Korona przekaże datek na bezdomne i potrzebujące pomocy czworonogi.

Staraliśmy się zapewnić klientom choć namiastkę klimatu świąt Bożego Narodzenia, które w tym roku z uwagi na trwającą pandemię będą inne niż zazwyczaj. Zapewnione przez nas atrakcje umilają odwiedzającym zakupy i wprowadzają w gwiazdkowy nastrój, a jednocześnie nie zagrażają zdrowiu i bezpieczeństwu klientów. Tymi zasadami kierowaliśmy się też przy wyborze dekoracji świątecznych. Wszystkie z nich są podwieszane. Pozwoliło nam to uniknąć wszelkich niepotrzebnych barier i przeszkód w częściach wspólnych, zapewniając w ten sposób jak największą przestrzeń” – powiedziała Paulina Sip, dyrektor Centrum Korona.

Wszyscy klienci Centrum Korona mogą również skorzystać ze strefy pakowania prezentów „Dekoratornia” znajdującej się przy wejściu Tumskim, między salonem Plus a księgarnią Świat Książki. Wystarczy okazać paragon, a elfy Mikołaja spakują bezpłatnie wszystkie znajdujące się na nim prezenty. Na terenie galerii nie zabrakło też gwiazdkowych dekoracji w postaci girland świetlnych zawieszonych wzdłuż alejek i świetlika oraz rozmieszczonych na filarach kurtyn z lampek LED. Wewnątrz obiektu pojawiły się również podwieszane gwiazdy oraz oświetlona szyba w strefie restauracyjnej, które wraz z pozostałymi dekoracjami wprawiają w prawdziwie gwiazdkowy nastrój.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.