Komunikaty PR

“Nie różnimy się tak bardzo” - wyjątkowy konkurs fotograficzny Fundacji Avalon

2022-11-23  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać społeczeństwu temat niepełnosprawności. Jednym z nich jest konkurs fotograficzny, który wystartuje już 21 listopada. Dla laureatów I, II, III miejsca oraz nagrody publiczności przewidziane są karty podarunkowe do sklepu katalogmarzen.pl.

Niepełnosprawność w fotograficznych kadrach

Konkurs “Nie różnimy się tak bardzo” organizowany przez Fundację Avalon ma na celu przełamywanie stereotypów dotyczących życia osób z niepełnosprawnościami, rozbudzanie wśród społeczeństwa zainteresowania tematami związanymi z niepełnosprawnością oraz dostępnością. Organizacja konkursu z pewnością wpłynie na rozwijanie wrażliwości artystycznej wśród pasjonatów fotografii na sprawy związane z tematyką niepełnosprawności, zwrócenie uwagi na nierówność w kwestii postrzegania codzienności osób pełnosprawnych i osób z niepełnosprawnością.

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać na adres: konkurs@fundacjaavalon.pl fotografię przedstawiającą codzienność osób z niepełnosprawnościami.

"Poprzez organizację konkursu chcemy pokazać, że osoby z niepełnosprawnością są pełnowartościowe. Zależy nam na tym, aby uchwycić na zdjęciu urywki z codziennego życia osób z niepełnosprawnościami, dlatego do udziału w konkursie zapraszamy wszystkich pasjonatów fotografii. W Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami 3 grudnia zostaną opublikowane 4 zwycięskie prace konkursowe, czym chcemy pokazać, że codzienność osób z niepełnosprawnościami niczym nie różni się od codzienności innych osób."- Filip Królak, specjalista ds. graficznych i użytkowych. 

Regulamin konkursu znajduję się na stronie internetowej.

Przebieg konkursu

Konkurs fotograficzny “Nie różnimy się tak bardzo” ma ustalony harmonogram. Od 21 listopada uczestnicy będą mogli przesyłać prace konkursowe na adres mailowy. Termin zgłoszeń upływa 27 listopada o godzinie 23.59.

Fundacja Avalon w dniu 28 listopada powoła jury, które oceni nadesłane prace. Spośród wszystkich zostanie wyłonionych 10 zdjęć, które 29 listopada zostaną opublikowane na facebooku Fundacji Avalon. Wtedy to publiczność zadecyduje, która praca dostanie nagrodę publiczności.

W Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami tj. 3 grudnia nastąpi rozstrzygnięcie konkursu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.