NOWA KAMERA STUDYJNA PANASONIC DO PRODUKCJI TV NA ŻYWO Z MAŁĄ GŁĘBIĄ OSTROŚCI
Popyt na wysokiej jakości treści wideo na platformach streamingowych stale rośnie, dlatego Panasonic Connect Europe ogłosił, że jego nowa kamera studyjna AK-PLV100GJ 4K, zaprojektowana tak, aby wesprzeć produkcję w strumieniowym przesyłaniu treści, będzie dostępna w pierwszym kwartale 2023 r. Dzięki niej zawartość dostępna w streamingu będzie jeszcze bardziej ekscytująca i wciągająca.
Dzięki przetwornikowi MOS Super 35 mm 5,7 tys. i mocowaniu PL, znanemu jeszcze z kamery VariCam, Panasonic wprowadza swoją pionierską technologię „cine live” do linii kamer studyjnych, umożliwiając produkcję zaawansowanych materiałów wideo z małą głębią ostrości, aby jak najbardziej odzwierciedlić reżyserską wizję produkcji.
Prosta produkcja na żywo oparta na protokole IP bez CCU
Aby wspierać studia produkcyjne w przechodzeniu na pracę w środowisku IP, kamera jest kompatybilna z SMPTE ST 2110. Umożliwia to sprawniejsze połączenie z platformą KAIROS IT/IP (uruchomioną w maju 2020 r.), która daje profesjonalistom nieograniczone możliwości produkcji bogatych treści na wiele ekranów i strumieni.
Wejście/wyjście SMPTE ST 2110 jest możliwe bezpośrednio z głowicy kamery AK-PLV100GJ bez podłączania do jednostki CCU[1], umożliwiając produkcję na żywo opartą na protokole IP za pomocą samej kamery, eliminując potrzebę stosowania skomplikowanych systemów. Możliwe jest również przesyłanie sygnałów 12G-SDI bezpośrednio z głowicy kamery, co pozwala na elastyczną konstrukcję systemu i szeroki zakres operacji.
Przełączanie głowicy kamery w dowolnym momencie
Głowica kamery jest w pełni kompatybilna z akcesoriami do 2/3-calowej linii kamer studyjnych Panasonic. Zastępując istniejącą głowicę kamery AK-PLV100GJ, można stworzyć kinowe wideo z istniejącym CCU (AK-UCU600 lub AK-HCU250).
AK-PLV100GJ zapewnia specjalistom od mediów i rozrywki elastyczność i kontrolę, która nie wpływa na jakość produkcji, mówi Andre Meterian, dyrektor ds. profesjonalnych systemów wideo w Panasonic Connect Europe. Zapewnia innowacyjne połączenie funkcji i możliwości kamery studyjnej, a jednocześnie bezproblemowo integruje się z AK-UCU600 lub AK-HCU250 w celu usystematyzowanego sterowania kamerą i kinowej jakości. Będziemy nadal ulepszać transmisję wideo na żywo z wydarzeń muzycznych i sportowych dzięki innowacyjnym rozwiązaniom do produkcji na miejscu, w tym kamerom studyjnym opartym na PROTOKOLE IP do zaawansowanej i elastycznej produkcji.
Więcej informacji na temat pełnej oferty profesjonalnych kamer studyjnych Panasonic Connect można znaleźć na stronie internetowej producenta.
[1] Przyszła aktualizacja
BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO
Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.