NOWA KAMERA STUDYJNA PANASONIC DO PRODUKCJI TV NA ŻYWO Z MAŁĄ GŁĘBIĄ OSTROŚCI
Popyt na wysokiej jakości treści wideo na platformach streamingowych stale rośnie, dlatego Panasonic Connect Europe ogłosił, że jego nowa kamera studyjna AK-PLV100GJ 4K, zaprojektowana tak, aby wesprzeć produkcję w strumieniowym przesyłaniu treści, będzie dostępna w pierwszym kwartale 2023 r. Dzięki niej zawartość dostępna w streamingu będzie jeszcze bardziej ekscytująca i wciągająca.
Dzięki przetwornikowi MOS Super 35 mm 5,7 tys. i mocowaniu PL, znanemu jeszcze z kamery VariCam, Panasonic wprowadza swoją pionierską technologię „cine live” do linii kamer studyjnych, umożliwiając produkcję zaawansowanych materiałów wideo z małą głębią ostrości, aby jak najbardziej odzwierciedlić reżyserską wizję produkcji.
Prosta produkcja na żywo oparta na protokole IP bez CCU
Aby wspierać studia produkcyjne w przechodzeniu na pracę w środowisku IP, kamera jest kompatybilna z SMPTE ST 2110. Umożliwia to sprawniejsze połączenie z platformą KAIROS IT/IP (uruchomioną w maju 2020 r.), która daje profesjonalistom nieograniczone możliwości produkcji bogatych treści na wiele ekranów i strumieni.
Wejście/wyjście SMPTE ST 2110 jest możliwe bezpośrednio z głowicy kamery AK-PLV100GJ bez podłączania do jednostki CCU[1], umożliwiając produkcję na żywo opartą na protokole IP za pomocą samej kamery, eliminując potrzebę stosowania skomplikowanych systemów. Możliwe jest również przesyłanie sygnałów 12G-SDI bezpośrednio z głowicy kamery, co pozwala na elastyczną konstrukcję systemu i szeroki zakres operacji.
Przełączanie głowicy kamery w dowolnym momencie
Głowica kamery jest w pełni kompatybilna z akcesoriami do 2/3-calowej linii kamer studyjnych Panasonic. Zastępując istniejącą głowicę kamery AK-PLV100GJ, można stworzyć kinowe wideo z istniejącym CCU (AK-UCU600 lub AK-HCU250).
AK-PLV100GJ zapewnia specjalistom od mediów i rozrywki elastyczność i kontrolę, która nie wpływa na jakość produkcji, mówi Andre Meterian, dyrektor ds. profesjonalnych systemów wideo w Panasonic Connect Europe. Zapewnia innowacyjne połączenie funkcji i możliwości kamery studyjnej, a jednocześnie bezproblemowo integruje się z AK-UCU600 lub AK-HCU250 w celu usystematyzowanego sterowania kamerą i kinowej jakości. Będziemy nadal ulepszać transmisję wideo na żywo z wydarzeń muzycznych i sportowych dzięki innowacyjnym rozwiązaniom do produkcji na miejscu, w tym kamerom studyjnym opartym na PROTOKOLE IP do zaawansowanej i elastycznej produkcji.
Więcej informacji na temat pełnej oferty profesjonalnych kamer studyjnych Panasonic Connect można znaleźć na stronie internetowej producenta.
[1] Przyszła aktualizacja

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.