NOWA KAMERA STUDYJNA PANASONIC DO PRODUKCJI TV NA ŻYWO Z MAŁĄ GŁĘBIĄ OSTROŚCI
Popyt na wysokiej jakości treści wideo na platformach streamingowych stale rośnie, dlatego Panasonic Connect Europe ogłosił, że jego nowa kamera studyjna AK-PLV100GJ 4K, zaprojektowana tak, aby wesprzeć produkcję w strumieniowym przesyłaniu treści, będzie dostępna w pierwszym kwartale 2023 r. Dzięki niej zawartość dostępna w streamingu będzie jeszcze bardziej ekscytująca i wciągająca.
Dzięki przetwornikowi MOS Super 35 mm 5,7 tys. i mocowaniu PL, znanemu jeszcze z kamery VariCam, Panasonic wprowadza swoją pionierską technologię „cine live” do linii kamer studyjnych, umożliwiając produkcję zaawansowanych materiałów wideo z małą głębią ostrości, aby jak najbardziej odzwierciedlić reżyserską wizję produkcji.
Prosta produkcja na żywo oparta na protokole IP bez CCU
Aby wspierać studia produkcyjne w przechodzeniu na pracę w środowisku IP, kamera jest kompatybilna z SMPTE ST 2110. Umożliwia to sprawniejsze połączenie z platformą KAIROS IT/IP (uruchomioną w maju 2020 r.), która daje profesjonalistom nieograniczone możliwości produkcji bogatych treści na wiele ekranów i strumieni.
Wejście/wyjście SMPTE ST 2110 jest możliwe bezpośrednio z głowicy kamery AK-PLV100GJ bez podłączania do jednostki CCU[1], umożliwiając produkcję na żywo opartą na protokole IP za pomocą samej kamery, eliminując potrzebę stosowania skomplikowanych systemów. Możliwe jest również przesyłanie sygnałów 12G-SDI bezpośrednio z głowicy kamery, co pozwala na elastyczną konstrukcję systemu i szeroki zakres operacji.
Przełączanie głowicy kamery w dowolnym momencie
Głowica kamery jest w pełni kompatybilna z akcesoriami do 2/3-calowej linii kamer studyjnych Panasonic. Zastępując istniejącą głowicę kamery AK-PLV100GJ, można stworzyć kinowe wideo z istniejącym CCU (AK-UCU600 lub AK-HCU250).
AK-PLV100GJ zapewnia specjalistom od mediów i rozrywki elastyczność i kontrolę, która nie wpływa na jakość produkcji, mówi Andre Meterian, dyrektor ds. profesjonalnych systemów wideo w Panasonic Connect Europe. Zapewnia innowacyjne połączenie funkcji i możliwości kamery studyjnej, a jednocześnie bezproblemowo integruje się z AK-UCU600 lub AK-HCU250 w celu usystematyzowanego sterowania kamerą i kinowej jakości. Będziemy nadal ulepszać transmisję wideo na żywo z wydarzeń muzycznych i sportowych dzięki innowacyjnym rozwiązaniom do produkcji na miejscu, w tym kamerom studyjnym opartym na PROTOKOLE IP do zaawansowanej i elastycznej produkcji.
Więcej informacji na temat pełnej oferty profesjonalnych kamer studyjnych Panasonic Connect można znaleźć na stronie internetowej producenta.
[1] Przyszła aktualizacja

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.