NOWA KAMERA STUDYJNA PANASONIC DO PRODUKCJI TV NA ŻYWO Z MAŁĄ GŁĘBIĄ OSTROŚCI
Popyt na wysokiej jakości treści wideo na platformach streamingowych stale rośnie, dlatego Panasonic Connect Europe ogłosił, że jego nowa kamera studyjna AK-PLV100GJ 4K, zaprojektowana tak, aby wesprzeć produkcję w strumieniowym przesyłaniu treści, będzie dostępna w pierwszym kwartale 2023 r. Dzięki niej zawartość dostępna w streamingu będzie jeszcze bardziej ekscytująca i wciągająca.
Dzięki przetwornikowi MOS Super 35 mm 5,7 tys. i mocowaniu PL, znanemu jeszcze z kamery VariCam, Panasonic wprowadza swoją pionierską technologię „cine live” do linii kamer studyjnych, umożliwiając produkcję zaawansowanych materiałów wideo z małą głębią ostrości, aby jak najbardziej odzwierciedlić reżyserską wizję produkcji.
Prosta produkcja na żywo oparta na protokole IP bez CCU
Aby wspierać studia produkcyjne w przechodzeniu na pracę w środowisku IP, kamera jest kompatybilna z SMPTE ST 2110. Umożliwia to sprawniejsze połączenie z platformą KAIROS IT/IP (uruchomioną w maju 2020 r.), która daje profesjonalistom nieograniczone możliwości produkcji bogatych treści na wiele ekranów i strumieni.
Wejście/wyjście SMPTE ST 2110 jest możliwe bezpośrednio z głowicy kamery AK-PLV100GJ bez podłączania do jednostki CCU[1], umożliwiając produkcję na żywo opartą na protokole IP za pomocą samej kamery, eliminując potrzebę stosowania skomplikowanych systemów. Możliwe jest również przesyłanie sygnałów 12G-SDI bezpośrednio z głowicy kamery, co pozwala na elastyczną konstrukcję systemu i szeroki zakres operacji.
Przełączanie głowicy kamery w dowolnym momencie
Głowica kamery jest w pełni kompatybilna z akcesoriami do 2/3-calowej linii kamer studyjnych Panasonic. Zastępując istniejącą głowicę kamery AK-PLV100GJ, można stworzyć kinowe wideo z istniejącym CCU (AK-UCU600 lub AK-HCU250).
AK-PLV100GJ zapewnia specjalistom od mediów i rozrywki elastyczność i kontrolę, która nie wpływa na jakość produkcji, mówi Andre Meterian, dyrektor ds. profesjonalnych systemów wideo w Panasonic Connect Europe. Zapewnia innowacyjne połączenie funkcji i możliwości kamery studyjnej, a jednocześnie bezproblemowo integruje się z AK-UCU600 lub AK-HCU250 w celu usystematyzowanego sterowania kamerą i kinowej jakości. Będziemy nadal ulepszać transmisję wideo na żywo z wydarzeń muzycznych i sportowych dzięki innowacyjnym rozwiązaniom do produkcji na miejscu, w tym kamerom studyjnym opartym na PROTOKOLE IP do zaawansowanej i elastycznej produkcji.
Więcej informacji na temat pełnej oferty profesjonalnych kamer studyjnych Panasonic Connect można znaleźć na stronie internetowej producenta.
[1] Przyszła aktualizacja
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.