Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®
Czas z rodziną i znajomymi przeniesiony w zupełnie nowy, wyższy wymiar. To główny motyw nowej kampanii marki Ptasie Mleczko®, lidera w kategorii pralin[1], będący osią szeroko zasięgowych działań marketingowych pod hasłem „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”. Ptasie Mleczko® Waniliowe, flagowy produkt marki, pojawi się w reklamie telewizyjnej, działaniach digital i PR.
Najlepiej razem
Tegoroczna kampania marki Ptasie Mleczko® „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”, to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich. W nowej komunikacji marka przedstawia, że wystarczy otworzyć Ptasie Mleczko®, żeby dobre chwile z bliskimi stały się jeszcze lepsze. Ptasie Mleczko® wzbogaca wspólne momenty i dodaje do nich odrobinę magii. Komunikacja utrzymana jest w radosnym, pogodnym i zarazem optymistycznym nastroju. Wyróżniającym elementem spotu jest muzyka. Utwór „Cheek to Cheek”, obecnie już kojarzony przez konsumentów z marką Ptasie Mleczko®, został użyty po raz pierwszy w reklamie marki już 10 lat temu. Aktualnie został on unowocześniony, nadając komunikacji jeszcze większej lekkości. W rytym piosenki tańczy utalentowana polska baletnica - Hanna Jankowska-Sech, którą podziwiać można na największych scenach w Polsce. W spocie nawiązuje ona swoim tańcem do wyjątkowej delikatności i lekkości pianek.
„Mamy świadomość, jak ważna dla polskich konsumentów jest marka Ptasie Mleczko®. Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą, to znany i lubiany smak, który od lat towarzyszy naszym konsumentom. W nowej kampanii pokazujemy, że nie potrzeba wyłącznie specjalnych okazji, aby celebrować czas z bliskimi, możemy te momenty tworzyć na co dzień. Często to właśnie drobne gesty sprawiają, że nasze relacje stają się silniejsze i czujemy się dobrze, szczególnie gdy jesteśmy razem. Dlatego w kampanii prezentujemy, że będąc razem z bliskimi, wystarczy otworzyć pudełko pianek Ptasie Mleczko® a nasze wspólne chwile uniosą się „dwa pięterka wyżej” – mówi Magdalena Cichocka-Fronc, starsza kierowniczka marki Ptasie Mleczko®
Kampania marki Ptasie Mleczko® „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” dostępna jest w telewizji, na kanałach VOD oraz w social mediach.
https://www.youtube.com/watch?v=8jSWtbhoMP4
Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a komunikację Public Relations – Walk PR. Spot został wyprodukowany przez studio Lemon Film w reżyserii Marcina Dubińca.
[1] E.Wedel za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres skumulowany styczeń 2022-grudzień 2022, kategoria: Słodycze, Praliny
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.