Komunikaty PR

Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®

2023-02-14  |  01:00
Biuro prasowe

Czas z rodziną i znajomymi przeniesiony w zupełnie nowy, wyższy wymiar. To główny motyw nowej kampanii marki Ptasie Mleczko®, lidera w kategorii pralin[1], będący osią szeroko zasięgowych działań marketingowych pod hasłem „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”. Ptasie Mleczko® Waniliowe, flagowy produkt marki, pojawi się w reklamie telewizyjnej, działaniach digital i PR.

Najlepiej razem

Tegoroczna kampania marki Ptasie Mleczko® „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”, to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich. W nowej komunikacji marka przedstawia, że wystarczy otworzyć Ptasie Mleczko®,  żeby dobre chwile z bliskimi stały się jeszcze lepsze. Ptasie Mleczko® wzbogaca wspólne momenty i dodaje do nich odrobinę magii. Komunikacja utrzymana jest w radosnym, pogodnym i zarazem optymistycznym nastroju. Wyróżniającym elementem spotu jest muzyka. Utwór „Cheek to Cheek”, obecnie już kojarzony przez konsumentów z marką Ptasie Mleczko®, został użyty po raz pierwszy w reklamie marki już 10 lat temu. Aktualnie został on unowocześniony, nadając komunikacji jeszcze większej lekkości. W rytym piosenki tańczy utalentowana polska baletnica - Hanna Jankowska-Sech, którą podziwiać można na największych scenach w Polsce. W spocie nawiązuje ona swoim tańcem do wyjątkowej delikatności i lekkości pianek.  

Mamy świadomość, jak ważna dla polskich konsumentów jest marka Ptasie Mleczko®. Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą, to znany i lubiany smak, który od lat towarzyszy naszym konsumentom. W nowej kampanii pokazujemy, że nie potrzeba wyłącznie specjalnych okazji, aby celebrować czas z bliskimi, możemy te momenty tworzyć na co dzień. Często to właśnie drobne gesty sprawiają, że nasze relacje stają się silniejsze i czujemy się dobrze, szczególnie gdy jesteśmy razem. Dlatego w kampanii prezentujemy, że będąc razem z bliskimi, wystarczy otworzyć pudełko pianek Ptasie Mleczko® a nasze wspólne chwile uniosą się „dwa pięterka wyżej” – mówi Magdalena Cichocka-Fronc, starsza kierowniczka marki Ptasie Mleczko®

Kampania marki Ptasie Mleczko® „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” dostępna jest w telewizji, na kanałach VOD oraz w social mediach. 

https://www.youtube.com/watch?v=8jSWtbhoMP4

Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi,  planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a komunikację Public Relations – Walk PR. Spot został wyprodukowany przez studio Lemon Film w reżyserii Marcina Dubińca. 

[1] E.Wedel za NielsenIQ - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wartościowa, okres skumulowany styczeń 2022-grudzień 2022, kategoria: Słodycze, Praliny

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.