Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. Nadrzędnym celem marki – już od 11 lat – jest bowiem zapewnienie klientom dostępu do wymarzonych, komfortowych hoteli w najatrakcyjniejszych cenach na rynku.
Marzy Ci się komfortowy hotel w najlepszej cenie, ALE…
Wraz z początkiem czerwca w największych stacjach telewizyjnych w Polsce pojawiły się najnowsze spoty reklamowe Travelist.pl. Są one częścią nowej, odświeżonej komunikacji marketingowej. Działania mają na celu zwiększanie świadomości marki oraz podkreślenie jej najmocniejszych przewag konkurencyjnych, takich jak: komfort, ekspercka selekcja obiektów oraz gwarancja najlepszej ceny. Działaniom towarzyszy nowe hasło: „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. To jednak nie jedyne nowości.
- Osią narracyjną naszej nowej kampanii jest „usuwamy ALE”. W domyśle oznacza to wyeliminowanie wszelkich przeszkód z marzeń naszych klientów o komfortowym, udanym wypoczynku. Często myślimy o idealnym hotelu, ale zawsze pojawia się jakieś „ALE” – np. zbyt duży wybór obiektów albo brak pewności, czy dana oferta na pewno jest tą najkorzystniejszą. W Travelist.pl zapewniamy wyjątkowe promocje i najlepsze ceny, a jeśli użytkownik zgubi się w gąszczu różnych ofert dostępnych w sieci, wychodzimy mu naprzeciw z ekspercką selekcją najlepszych ofert hotelowych na rynku – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.
Hotelowe marzenia w spotach reklamowych
Miejsce, w którym zostały nagrane spoty, nie jest przypadkowe. Wszystkie ujęcia kręcone były w hotelu Lake Hill Mazury Resort & Spa ***** w Ostródzie. To jeden z najchętniej wybieranych obiektów na stronie Travelist.pl, który doskonale odzwierciedla marzenia o hotelowym komforcie. A to m.in. za sprawą szerokiej oferty udogodnień, takich jak chociażby aquapark, spa, kręgle czy balkony z widokiem na wodę. Mimo że główną scenerią do nagrań był obiekt położony na Mazurach, to w spotach prezentowanych będzie także 11 innych hoteli – w tym aż 3 zagraniczne. To oczywiście nie jedyne obiekty spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów Travelist.pl. Na portalu dostępnych jest łącznie ponad 750 ofert.
Działania 360 stopni i focus na kluczowy segment klientów
Podobnie jak w poprzednich ogólnopolskich kampaniach, realizowanych od 2022 r. pod hasłem „Mamy Twój pomysł na…”, portal stawia na działania 360°. Obejmują one m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu public relations. Każdy z 4 spotów (1x30 s. i 3x15 s.) przedstawia hotelowe historie, w których główną rolę odgrywa rodzina – kluczowy segment wśród klientów portalu.
Ramy czasowe kampanii
Kampania rozpoczęła się w poniedziałek 3 czerwca i potrwa do początku sierpnia. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za koncepcję kampanii oraz część kreatywną odpowiada agencja White Bits, za produkcję spotu dom produkcyjny PARANO Films, natomiast media plan powstał we współpracy z agencją Value Media. Działania z zakresu public relations poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.
Spoty dostępne są m.in. na platformie You Tube: https://youtu.be/Z2iHLpnK-5U. Najlepszych hotelowych ofert można szukać z kolei na stronie Travelist.pl.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.