Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. Nadrzędnym celem marki – już od 11 lat – jest bowiem zapewnienie klientom dostępu do wymarzonych, komfortowych hoteli w najatrakcyjniejszych cenach na rynku.
Marzy Ci się komfortowy hotel w najlepszej cenie, ALE…
Wraz z początkiem czerwca w największych stacjach telewizyjnych w Polsce pojawiły się najnowsze spoty reklamowe Travelist.pl. Są one częścią nowej, odświeżonej komunikacji marketingowej. Działania mają na celu zwiększanie świadomości marki oraz podkreślenie jej najmocniejszych przewag konkurencyjnych, takich jak: komfort, ekspercka selekcja obiektów oraz gwarancja najlepszej ceny. Działaniom towarzyszy nowe hasło: „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. To jednak nie jedyne nowości.
- Osią narracyjną naszej nowej kampanii jest „usuwamy ALE”. W domyśle oznacza to wyeliminowanie wszelkich przeszkód z marzeń naszych klientów o komfortowym, udanym wypoczynku. Często myślimy o idealnym hotelu, ale zawsze pojawia się jakieś „ALE” – np. zbyt duży wybór obiektów albo brak pewności, czy dana oferta na pewno jest tą najkorzystniejszą. W Travelist.pl zapewniamy wyjątkowe promocje i najlepsze ceny, a jeśli użytkownik zgubi się w gąszczu różnych ofert dostępnych w sieci, wychodzimy mu naprzeciw z ekspercką selekcją najlepszych ofert hotelowych na rynku – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.
Hotelowe marzenia w spotach reklamowych
Miejsce, w którym zostały nagrane spoty, nie jest przypadkowe. Wszystkie ujęcia kręcone były w hotelu Lake Hill Mazury Resort & Spa ***** w Ostródzie. To jeden z najchętniej wybieranych obiektów na stronie Travelist.pl, który doskonale odzwierciedla marzenia o hotelowym komforcie. A to m.in. za sprawą szerokiej oferty udogodnień, takich jak chociażby aquapark, spa, kręgle czy balkony z widokiem na wodę. Mimo że główną scenerią do nagrań był obiekt położony na Mazurach, to w spotach prezentowanych będzie także 11 innych hoteli – w tym aż 3 zagraniczne. To oczywiście nie jedyne obiekty spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów Travelist.pl. Na portalu dostępnych jest łącznie ponad 750 ofert.
Działania 360 stopni i focus na kluczowy segment klientów
Podobnie jak w poprzednich ogólnopolskich kampaniach, realizowanych od 2022 r. pod hasłem „Mamy Twój pomysł na…”, portal stawia na działania 360°. Obejmują one m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu public relations. Każdy z 4 spotów (1x30 s. i 3x15 s.) przedstawia hotelowe historie, w których główną rolę odgrywa rodzina – kluczowy segment wśród klientów portalu.
Ramy czasowe kampanii
Kampania rozpoczęła się w poniedziałek 3 czerwca i potrwa do początku sierpnia. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za koncepcję kampanii oraz część kreatywną odpowiada agencja White Bits, za produkcję spotu dom produkcyjny PARANO Films, natomiast media plan powstał we współpracy z agencją Value Media. Działania z zakresu public relations poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.
Spoty dostępne są m.in. na platformie You Tube: https://youtu.be/Z2iHLpnK-5U. Najlepszych hotelowych ofert można szukać z kolei na stronie Travelist.pl.
![Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_20710510,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
![Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt](/files/_uploaded/glownekonf_2092464546,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
![Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions](/files/_uploaded/glownekonf_1380709571,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mastercard i McCANN Poland drugi rok z rzędu na shortliście Titanium CannesLions
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.