Komunikaty PR

„NOWA NORMALNOŚĆ” - program na kanale France 24

2020-06-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Każdy piątek o godz. 12.45 na France 24

Co tydzień France 24 oferuje widzom

Raporty o pandemii Covid-19 tworzone przez korespondentów

ze wszystkich stron świata.

 

W najnowszym programie:

• Kamerun: placówki opieki zdrowotnej i osoby prywatne organizują się by pomagać najsłabszym zagrożonym Covid-19, w tym osobom starszym. Kamerun to jeden z najbardziej dotkniętych pandemią krajów na kontynencie afrykańskim.

 

• Tunezja: pomimo pandemii koronawirusa w Tunezji działalność wznowiły szajki zajmujące się przerzucaniem migrantów z Afryki do Europy – korespondent specjalny France 24 w Tunisie rozmawia z ludźmi chcącymi przedostać się do Europy.

 

• Stany Zjednoczone: pomimo kryzysu spowodowanego pandemią, główną bolaczką kraju są obecnie problemy społeczne, związane zwłaszcza z ruchem Black Lives Matter. Nowojorski Kościół Episkopalny, założył specjalny fundusz na rzecz potomków niewolników.

 

• Wenecja: miasto przeszło metamorfozę po lockdownie: spokój, czysta woda w kanałach… wiele zmian, które sprawiają, że władze miejskie zastanawiają się nad przedefiniowaniem tego jak ma wyglądać turystyka w Wenecji po pandemii.

 

• Kenia: pandemia, zamknięcie granic i spadek ruchu turystycznego bezpośrednio dotyka Masajów.

 

Czas trwania: 12 minut

Program cotygodniowy na France 24

Czas trwania: 12 minut

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.