Komunikaty PR

Nowości Grupy Tubądzin na targach Cersaie 2022

2022-09-27  |  13:30
Biuro prasowe

Na Cersaie 2022 Grupa Tubądzin przygotowała wiele nietuzinkowych kolekcji. Projektanci, architekci, producenci oraz miłośnicy pięknych wnętrz chętnie odwiedzają stoisko firmy. Podczas targów Grupa Tubądzin zapowiedziała też pojawienie się nowego formatu płyt wielkoformatowych 275x120 cm.

- Tubądzin od zawsze stara się sprostać wymaganiom klientów i utrzymać pozycję lidera producentów płytek nie tylko w Polsce i Europie, ale na całym świecie. Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom, musimy wciąż podejmować nowe wyzwania inwestycyjne. Ostatnim jest rozbudowa naszego zakładu w Sieradzu, gdzie będziemy produkować płyty w nowym formacie. Mówimy o wysokości sięgającej 275 cm. Nowy format cieszy się już ogromnym zainteresowaniem gości targów Cersaie. – wyjaśnia Mirosław Jędrzejczyk, Prezes Zarządu Grupy Tubądzin.

Dorota Koziara, światowej sławy projektantka, architekt wnętrz, art dyrektor i kurator wystaw, zaprojektowała dla Grupy Tubądzin kolekcję Cielo e Terra. Podczas targów Cersaie 2022 odbyła się premiera nowości w kolekcji. Pojawiło się 6 zjawiskowych dekorów uzupełniających dotychczasowe płytki oraz nowy kolor – Zielony – będący symbolem nadziei.

— Kolekcja Cielo e Terra wzbogaciła się o nowości, które ją uzupełniają. Do gładkich wielkoformatowych płyt chciałam dodać konceptualne rozwiązania, przejścia kolorów do bieli lub koloru w inny kolor. Podobnie wygląda niebo, które zależnie od pogody czy pory dnia, zmienia swoje barwy. Zależało mi na wprowadzeniu do architektury wnętrz elementów, które pozwolą poczuć lekkość powietrza, stąd gradienty, dla których bazą są kolory z kolekcji Cielo e Terra przechodzące do bieli — tłumaczy Dorota Koziara. — Zastosowanie tych płyt na elewacjach, w połączeniu z otaczającym je pejzażem, stworzy intrygujący zabieg optyczny. W zależności od światła i pory dnia bryła budynku może być bardzo wyraźna lub subtelnie wtapiać się w otoczenie– podsumowuje projektantka. — Są także dekory inspirowane naturą - skośne linie często występujące w pejzażu np. trawy kołyszące się pod wpływem wiatru, czy płynące na wodzie rośliny. Dekoracje pomyślane są w taki sposób, że mogą być harmonijnie aplikowane na wszystkich kolorach płyt z kolekcji Cielo e Terra. mają razem budować harmonijną całość, zarówno we wnętrzach, jak i na elewacjach.

Zarówno nowe kolekcje jak i samo stoisko są inspirowane tym, co najpiękniejsze w naturze.

- Ostatnie lata sprawiły, że mamy ochotę uciekać do natury. Dlatego wzornictwo naszych kolekcji odnosi się do struktury kamienia, szczególnie do mało znanych minerałów, takich jak niezwykle dekoracyjny kwarcyt patagoński. Postawiliśmy na wzory morskie, roślinne, ale także biżuteryjne, które zagościły na dużych formatach. Zależało nam na tym, aby stworzyć produkty zapewniające poczucie harmonii i spokoju. Zauważamy, że prezentowane produkty przyciągają tłumy miłośników wyszukanego designu, żywo komentujących zarówno wzornictwo, jak i nowe formaty. A my bacznie obserwujemy i wsłuchujemy się w każdą opinię. – podsumowuje Tomasz Smus, architekt marki Monolith.

Podczas Cersaie 2022 Grupa Tubądzin prezentuje również kolekcje marki Domino, które swoją kolorystyką i wzornictwem wpisują się w najgorętsze trendy.

- W kolekcjach Ceramiki Domino geometryczne dekoracje, które cieszą się sympatią klientów uzupełniliśmy wzorami tapetowymi, głównie inspirowanymi roślinnością tropikalną. Na szczególną uwagę zasługuje kolekcja z wieloelementowym obrazem gresowym, która prezentuje kwiaty lilii wodnej. Gresy Domino przeszły metamorfozę – pojawiło się wiele wyrazistych wzorów, które bardzo przypadły do gustu naszym gościom. Pokazujemy również bardziej stonowane płyty, utrzymane w beżach czy szarościach. Wybór produktów jest ogromny i myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. – opowiada Katarzyna Zaczek, architekt marki Ceramika Domino.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.