Nowości Grupy Tubądzin na targach Cersaie 2022
Na Cersaie 2022 Grupa Tubądzin przygotowała wiele nietuzinkowych kolekcji. Projektanci, architekci, producenci oraz miłośnicy pięknych wnętrz chętnie odwiedzają stoisko firmy. Podczas targów Grupa Tubądzin zapowiedziała też pojawienie się nowego formatu płyt wielkoformatowych 275x120 cm.
- Tubądzin od zawsze stara się sprostać wymaganiom klientów i utrzymać pozycję lidera producentów płytek nie tylko w Polsce i Europie, ale na całym świecie. Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom, musimy wciąż podejmować nowe wyzwania inwestycyjne. Ostatnim jest rozbudowa naszego zakładu w Sieradzu, gdzie będziemy produkować płyty w nowym formacie. Mówimy o wysokości sięgającej 275 cm. Nowy format cieszy się już ogromnym zainteresowaniem gości targów Cersaie. – wyjaśnia Mirosław Jędrzejczyk, Prezes Zarządu Grupy Tubądzin.
Dorota Koziara, światowej sławy projektantka, architekt wnętrz, art dyrektor i kurator wystaw, zaprojektowała dla Grupy Tubądzin kolekcję Cielo e Terra. Podczas targów Cersaie 2022 odbyła się premiera nowości w kolekcji. Pojawiło się 6 zjawiskowych dekorów uzupełniających dotychczasowe płytki oraz nowy kolor – Zielony – będący symbolem nadziei.
— Kolekcja Cielo e Terra wzbogaciła się o nowości, które ją uzupełniają. Do gładkich wielkoformatowych płyt chciałam dodać konceptualne rozwiązania, przejścia kolorów do bieli lub koloru w inny kolor. Podobnie wygląda niebo, które zależnie od pogody czy pory dnia, zmienia swoje barwy. Zależało mi na wprowadzeniu do architektury wnętrz elementów, które pozwolą poczuć lekkość powietrza, stąd gradienty, dla których bazą są kolory z kolekcji Cielo e Terra przechodzące do bieli — tłumaczy Dorota Koziara. — Zastosowanie tych płyt na elewacjach, w połączeniu z otaczającym je pejzażem, stworzy intrygujący zabieg optyczny. W zależności od światła i pory dnia bryła budynku może być bardzo wyraźna lub subtelnie wtapiać się w otoczenie– podsumowuje projektantka. — Są także dekory inspirowane naturą - skośne linie często występujące w pejzażu np. trawy kołyszące się pod wpływem wiatru, czy płynące na wodzie rośliny. Dekoracje pomyślane są w taki sposób, że mogą być harmonijnie aplikowane na wszystkich kolorach płyt z kolekcji Cielo e Terra. mają razem budować harmonijną całość, zarówno we wnętrzach, jak i na elewacjach.
Zarówno nowe kolekcje jak i samo stoisko są inspirowane tym, co najpiękniejsze w naturze.
- Ostatnie lata sprawiły, że mamy ochotę uciekać do natury. Dlatego wzornictwo naszych kolekcji odnosi się do struktury kamienia, szczególnie do mało znanych minerałów, takich jak niezwykle dekoracyjny kwarcyt patagoński. Postawiliśmy na wzory morskie, roślinne, ale także biżuteryjne, które zagościły na dużych formatach. Zależało nam na tym, aby stworzyć produkty zapewniające poczucie harmonii i spokoju. Zauważamy, że prezentowane produkty przyciągają tłumy miłośników wyszukanego designu, żywo komentujących zarówno wzornictwo, jak i nowe formaty. A my bacznie obserwujemy i wsłuchujemy się w każdą opinię. – podsumowuje Tomasz Smus, architekt marki Monolith.
Podczas Cersaie 2022 Grupa Tubądzin prezentuje również kolekcje marki Domino, które swoją kolorystyką i wzornictwem wpisują się w najgorętsze trendy.
- W kolekcjach Ceramiki Domino geometryczne dekoracje, które cieszą się sympatią klientów uzupełniliśmy wzorami tapetowymi, głównie inspirowanymi roślinnością tropikalną. Na szczególną uwagę zasługuje kolekcja z wieloelementowym obrazem gresowym, która prezentuje kwiaty lilii wodnej. Gresy Domino przeszły metamorfozę – pojawiło się wiele wyrazistych wzorów, które bardzo przypadły do gustu naszym gościom. Pokazujemy również bardziej stonowane płyty, utrzymane w beżach czy szarościach. Wybór produktów jest ogromny i myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. – opowiada Katarzyna Zaczek, architekt marki Ceramika Domino.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.