NOWY MAGAZYN DOUGLAS „Beauty Stories” WYDANIE ŚWIĄTECZNE
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W świątecznej edycji „Beauty Stories”, której mottem przewodnim jest „Podaruj piękno
na święta”, podpowiadamy, jakie prezenty sprawią radość naszym bliskim. Znajdziesz tu ogromny wybór kultowych i ponadczasowych zapachów, produktów z Douglas Collection
i dla miłośniczek eco, a także kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. Doradzamy również, jak stworzyć klimatyczny nastrój w swoim wnętrzu, a także, jak zrelaksować się w domowym zaciszu.
Douglas dba również o bezpieczeństwo swoich klientów i środowisko naturalne. To już drugie wydanie magazynu „Beauty Stories”, którego okładka została pokryta specjalnym lakierem antybakteryjnym i antywirusowym, bezpiecznym dla ludzi i środowiska. To wydanie zostało też wydrukowane na ekologicznym papierze pozyskanym z lasów zarządzanych według zasad gospodarki przyjaznej środowisku naturalnemu. Świadczą o tym załączone certyfikaty. Drukujemy w drukarni Quad/Graphics Europe Sp. z o.o., która jest zasilana energią elektryczną pochodzącą w 100% z odnawialnych źródeł.
Wydanie świąteczne „Beauty Stories” trafiło już do klientów, którzy posiadają Kartę Douglas, a także było insertowane w magazynie „Viva” nr 23 br.
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.