NOWY MAGAZYN DOUGLAS „Beauty Stories” WYDANIE ŚWIĄTECZNE
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W świątecznej edycji „Beauty Stories”, której mottem przewodnim jest „Podaruj piękno
na święta”, podpowiadamy, jakie prezenty sprawią radość naszym bliskim. Znajdziesz tu ogromny wybór kultowych i ponadczasowych zapachów, produktów z Douglas Collection
i dla miłośniczek eco, a także kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. Doradzamy również, jak stworzyć klimatyczny nastrój w swoim wnętrzu, a także, jak zrelaksować się w domowym zaciszu.
Douglas dba również o bezpieczeństwo swoich klientów i środowisko naturalne. To już drugie wydanie magazynu „Beauty Stories”, którego okładka została pokryta specjalnym lakierem antybakteryjnym i antywirusowym, bezpiecznym dla ludzi i środowiska. To wydanie zostało też wydrukowane na ekologicznym papierze pozyskanym z lasów zarządzanych według zasad gospodarki przyjaznej środowisku naturalnemu. Świadczą o tym załączone certyfikaty. Drukujemy w drukarni Quad/Graphics Europe Sp. z o.o., która jest zasilana energią elektryczną pochodzącą w 100% z odnawialnych źródeł.
Wydanie świąteczne „Beauty Stories” trafiło już do klientów, którzy posiadają Kartę Douglas, a także było insertowane w magazynie „Viva” nr 23 br.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.