Komunikaty PR

OZE w pigułce w filmowym cyklu Columbus News

2022-04-14  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/

Krótkie komentarze, ciekawe wnioski, ważne informacje o odnawialnych źródłach energii. I wszystko w atrakcyjnej formie, z charakterystyczną dla Columbusa grafiką. Seria filmów Columbus News cieszy się coraz większą popularnością na YouTube. 

Columbus News to krótkie, kilkuminutowe filmy, podsumowujące dany miesiąc w branży odnawialnych źródeł energii (OZE). Filmowy cykl, utworzony pod koniec 2021 r. przez firmę Columbus, z każdym miesiącem zyskuje coraz więcej sympatyków. Seria najświeższych newsów pomaga być na bieżąco w tematyce OZE i nie zgubić się w ekoenergetycznym szumie informacyjnym.

  • Naszą intencją było, aby udostępnić zainteresowanym wyselekcjonowane informacje nie tylko z branży fotowoltaicznej, ale z całego rynku OZE. Ilość i jakość przekazu, który obserwujemy w Internecie, nie zawsze idzie w parze z merytoryką. Postanowiliśmy temu zaradzić i bazując na wiedzy naszych ekspertów, wyłonić kluczowe, a przede wszystkim rzetelne informacje, dzięki którym łatwiej jest się zorientować w tematach ekoenergetycznych - mówi Beata Kunc, wicedyrektor marketingu Columbus Energy S.A. 

Nieszablonowy przekaz to główny atut projektu Columbus News. Wszystkie kluczowe fakty, statystyki i liczby przewijają się przez film w formie columbusowych animacji, dzięki czemu są łatwiej przyswajalne. W rolę prezentera wcielił się pracownik Columbus - Mateusz Suchy (na co dzień zajmujący się obsługą klientów biznesowych w ramach Działu Wsparcia Klienta), którego niski głos również bardzo uatrakcyjnia przekaz. Spostrzegawczym widzom na pewno nie umknie też dodatkowy smaczek serii Columbus News, jakim są koszulki prowadzącego. Utrzymane w stylistyce zespołów metalowych, humorystycznie nawiązują do branży OZE. Dotychczas mogliśmy zobaczyć takie "zespoły" jak: "Fotowoltaica", "Solar Force" czy "Darkness over my panels".

Czego dowiemy się z serii filmów? Przede wszystkim poznamy najnowsze doniesienia o zmianach w prawie, statystyki i prognozy rozwoju rynku OZE w Polsce i Europie. Nie brakuje też informacji o planowanych innowacjach w zakresie zielonej energetyki, ciekawostek klimatycznych, nowinek technologicznych i produktowych. 

Obecnie powstało już 5 odcinków z serii Columbus News. Każdy kolejny film ma coraz większą liczbę wyświetleń. Wszystkie są dostępne na firmowym kanale Columbus na YouTube

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.