OZE w pigułce w filmowym cyklu Columbus News
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz@columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Krótkie komentarze, ciekawe wnioski, ważne informacje o odnawialnych źródłach energii. I wszystko w atrakcyjnej formie, z charakterystyczną dla Columbusa grafiką. Seria filmów Columbus News cieszy się coraz większą popularnością na YouTube.
Columbus News to krótkie, kilkuminutowe filmy, podsumowujące dany miesiąc w branży odnawialnych źródeł energii (OZE). Filmowy cykl, utworzony pod koniec 2021 r. przez firmę Columbus, z każdym miesiącem zyskuje coraz więcej sympatyków. Seria najświeższych newsów pomaga być na bieżąco w tematyce OZE i nie zgubić się w ekoenergetycznym szumie informacyjnym.
-
Naszą intencją było, aby udostępnić zainteresowanym wyselekcjonowane informacje nie tylko z branży fotowoltaicznej, ale z całego rynku OZE. Ilość i jakość przekazu, który obserwujemy w Internecie, nie zawsze idzie w parze z merytoryką. Postanowiliśmy temu zaradzić i bazując na wiedzy naszych ekspertów, wyłonić kluczowe, a przede wszystkim rzetelne informacje, dzięki którym łatwiej jest się zorientować w tematach ekoenergetycznych - mówi Beata Kunc, wicedyrektor marketingu Columbus Energy S.A.
Nieszablonowy przekaz to główny atut projektu Columbus News. Wszystkie kluczowe fakty, statystyki i liczby przewijają się przez film w formie columbusowych animacji, dzięki czemu są łatwiej przyswajalne. W rolę prezentera wcielił się pracownik Columbus - Mateusz Suchy (na co dzień zajmujący się obsługą klientów biznesowych w ramach Działu Wsparcia Klienta), którego niski głos również bardzo uatrakcyjnia przekaz. Spostrzegawczym widzom na pewno nie umknie też dodatkowy smaczek serii Columbus News, jakim są koszulki prowadzącego. Utrzymane w stylistyce zespołów metalowych, humorystycznie nawiązują do branży OZE. Dotychczas mogliśmy zobaczyć takie "zespoły" jak: "Fotowoltaica", "Solar Force" czy "Darkness over my panels".
Czego dowiemy się z serii filmów? Przede wszystkim poznamy najnowsze doniesienia o zmianach w prawie, statystyki i prognozy rozwoju rynku OZE w Polsce i Europie. Nie brakuje też informacji o planowanych innowacjach w zakresie zielonej energetyki, ciekawostek klimatycznych, nowinek technologicznych i produktowych.
Obecnie powstało już 5 odcinków z serii Columbus News. Każdy kolejny film ma coraz większą liczbę wyświetleń. Wszystkie są dostępne na firmowym kanale Columbus na YouTube.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.