Komunikaty PR

OZE w pigułce w filmowym cyklu Columbus News

2022-04-14  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/

Krótkie komentarze, ciekawe wnioski, ważne informacje o odnawialnych źródłach energii. I wszystko w atrakcyjnej formie, z charakterystyczną dla Columbusa grafiką. Seria filmów Columbus News cieszy się coraz większą popularnością na YouTube. 

Columbus News to krótkie, kilkuminutowe filmy, podsumowujące dany miesiąc w branży odnawialnych źródeł energii (OZE). Filmowy cykl, utworzony pod koniec 2021 r. przez firmę Columbus, z każdym miesiącem zyskuje coraz więcej sympatyków. Seria najświeższych newsów pomaga być na bieżąco w tematyce OZE i nie zgubić się w ekoenergetycznym szumie informacyjnym.

  • Naszą intencją było, aby udostępnić zainteresowanym wyselekcjonowane informacje nie tylko z branży fotowoltaicznej, ale z całego rynku OZE. Ilość i jakość przekazu, który obserwujemy w Internecie, nie zawsze idzie w parze z merytoryką. Postanowiliśmy temu zaradzić i bazując na wiedzy naszych ekspertów, wyłonić kluczowe, a przede wszystkim rzetelne informacje, dzięki którym łatwiej jest się zorientować w tematach ekoenergetycznych - mówi Beata Kunc, wicedyrektor marketingu Columbus Energy S.A. 

Nieszablonowy przekaz to główny atut projektu Columbus News. Wszystkie kluczowe fakty, statystyki i liczby przewijają się przez film w formie columbusowych animacji, dzięki czemu są łatwiej przyswajalne. W rolę prezentera wcielił się pracownik Columbus - Mateusz Suchy (na co dzień zajmujący się obsługą klientów biznesowych w ramach Działu Wsparcia Klienta), którego niski głos również bardzo uatrakcyjnia przekaz. Spostrzegawczym widzom na pewno nie umknie też dodatkowy smaczek serii Columbus News, jakim są koszulki prowadzącego. Utrzymane w stylistyce zespołów metalowych, humorystycznie nawiązują do branży OZE. Dotychczas mogliśmy zobaczyć takie "zespoły" jak: "Fotowoltaica", "Solar Force" czy "Darkness over my panels".

Czego dowiemy się z serii filmów? Przede wszystkim poznamy najnowsze doniesienia o zmianach w prawie, statystyki i prognozy rozwoju rynku OZE w Polsce i Europie. Nie brakuje też informacji o planowanych innowacjach w zakresie zielonej energetyki, ciekawostek klimatycznych, nowinek technologicznych i produktowych. 

Obecnie powstało już 5 odcinków z serii Columbus News. Każdy kolejny film ma coraz większą liczbę wyświetleń. Wszystkie są dostępne na firmowym kanale Columbus na YouTube

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.