Komunikaty PR

Papaya New Directors - rusza 10 edycja konkursu dla młodych twórców

2023-02-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania 02 ( 0.18 MB )

FLAGOWY PROGRAM DLA MŁODYCH FILMOWCÓW SYGNOWANY PRZEZ PAPAYA FILMS WRACA W NOWEJ ODSŁONIE.

Rusza dziesiąta edycja kultowego konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.

„W 9 edycjach programu wzięło udział ponad 12 tys. młodych twórców, którzy wysyłali i  realizowali swoje pomysły dla 50 topowych marek. Dziś wielu z nich rozwija swój talent w branży kreatywnej lub realizuje się reżysersko. Właśnie ze względu na nich, w tej edycji zmieniamy nieco zasady gry. Doceniamy tych, którzy wytrwale i konsekwentnie dążą do celu, rozwijając swój potencjał w krótkich formach, teledyskach czy contencie brandowanym”- mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films.

Do udziału w tej edycji konkursu i realizacji filmów dla znanych marek- partnerów projektu, zostaną zaproszeni twórcy i twórczynie, którzy swoje pierwsze kroki w świecie filmu mają już za sobą, ale jeszcze nie rozwinęli w pełni skrzydeł. Konkurs da im możliwość pokazania swojego potencjału i sprawdzenia się w nowych dla nich formach.

Nie oznacza to, że Papaya New Directors zamyka się na nowe talenty. Nadal każdy młody adept lub adeptka sztuki filmowej może wziąć w nim udział nadsyłając swoje prace i tym samym mieć szansę na realizację filmów dla marek partnerskich. Jeśli nadesłane prace spodobają się jury konkursu, ich autor lub autorka zostaną zaproszeni do przedstawienia pomysłu na scenariusz na zadany temat. O wyborze osoby, która zrealizuje film zadecyduje przedstawiciel marki (partnera). O produkcję filmów zadba zespół producencki Papaya Films.

Zarówno filmy zaproszonych do konkursu twórców jak i tych, którzy sami się do niego zgłosili, będą realizowane na zasadach komercyjnych.

„Ostatnie miesiące spędziliśmy na rozmowach z marketerami zastanawiając się nad kierunkiem rozwoju programu. Nowa formuła konkursu jest więc odpowiedzią dobrze skrojoną do ich potrzeb. To również odpowiedź na zmieniającą się rzeczywistość: nadprodukcję treści i zalew szybkiego, powtarzalnego contentu. Wracamy do wielkich idei i poszerzamy spektrum treści o kolejne gatunki. To wszystko odzwierciedla już dzisiaj zmieniona nazwa projektu." – dodaje Sawicki.

Wszystkie prace stworzone w ramach Papaya New Directors będą miały szansę powalczyć o wyróżnienie podczas finałowej gali wieńczącej konkurs, która odbędzie się pod koniec 2023 roku.

Więcej szczegółów wkrótce i na stronie www.papayanewdirectors.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.