Komunikaty PR

Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii

2023-06-05  |  10:20
Biuro prasowe

Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia - Bedoes 2115.

Pepsi, marka będąca częścią portfolio firmy PepsiCo, startuje z pionierską i zaskakującą kampanią PEPSI SPACE. W jej ramach marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe w ręce Gen Z, tworząc w ten sposób swoistą platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online. To wyjątkowa okazja dla młodych, którzy chcą podzielić się swoją twórczością z szeroką publicznością.

 

- W kampanii Pepsi Space oddajemy głos młodym. Chcemy wesprzeć ich w szukaniu swoich dróg do wyrażania się, ekspresji, jak również rozwijania kreatywności. Po prostu dodać im sił i wiary w swoje możliwości. Pepsi Space to także kampania skupiona przede wszystkim na społeczności - młodej, wielowymiarowej Generacji Z - mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager marki Pepsi.

 

Ambasadorami i mentorami kampanii są przedstawiciele głosu młodego pokolenia: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. 

 

- Stworzenie własnej puszki Pepsi czy kreatywne działania nad śmiesznym spotem to była dla mnie super możliwość, ale w tej całej kampanii najlepsze jest to, że tworzymy ją razem z ludźmi, że ich rzeczy będą pojawiać się na mieście i że to jest naprawdę, a nie tylko w reklamie - mówi Bedoes 2115.

 

Młodzi, chcący wziąć udział w konkursie, mogą przesyłać swoje prace w 5 kategoriach: wideo, foto, print, audio, text, oddające ideę hasła Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam co tworzysz. Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi.

 

Konkurs PEPSI SPACE trwa od 01.06.2023 r. do 16.07.2023 r., gdzie zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem strony pepsispace.com.

Regulamin konkursu dostępny na stronie: pepsispace.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.