Pepsi łączy siły z Bedoesem 2115 w nowatorskiej kampanii
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia - Bedoes 2115.
Pepsi, marka będąca częścią portfolio firmy PepsiCo, startuje z pionierską i zaskakującą kampanią PEPSI SPACE. W jej ramach marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe w ręce Gen Z, tworząc w ten sposób swoistą platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online. To wyjątkowa okazja dla młodych, którzy chcą podzielić się swoją twórczością z szeroką publicznością.
- W kampanii Pepsi Space oddajemy głos młodym. Chcemy wesprzeć ich w szukaniu swoich dróg do wyrażania się, ekspresji, jak również rozwijania kreatywności. Po prostu dodać im sił i wiary w swoje możliwości. Pepsi Space to także kampania skupiona przede wszystkim na społeczności - młodej, wielowymiarowej Generacji Z - mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager marki Pepsi.
Ambasadorami i mentorami kampanii są przedstawiciele głosu młodego pokolenia: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.
- Stworzenie własnej puszki Pepsi czy kreatywne działania nad śmiesznym spotem to była dla mnie super możliwość, ale w tej całej kampanii najlepsze jest to, że tworzymy ją razem z ludźmi, że ich rzeczy będą pojawiać się na mieście i że to jest naprawdę, a nie tylko w reklamie - mówi Bedoes 2115.
Młodzi, chcący wziąć udział w konkursie, mogą przesyłać swoje prace w 5 kategoriach: wideo, foto, print, audio, text, oddające ideę hasła Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam co tworzysz. Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi.
Konkurs PEPSI SPACE trwa od 01.06.2023 r. do 16.07.2023 r., gdzie zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem strony pepsispace.com.
Regulamin konkursu dostępny na stronie: pepsispace.com
Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.