Komunikaty PR

Pierwsze takie wydanie w Polsce. Historyczny numer „Food Service” już na rynku!

2021-12-29  |  11:00
Biuro prasowe

Wczoraj miała miejsce premiera wyjątkowego wydania magazynu „Food Service”, które – z okazji wegańskiego miesiąca Veganuary przypadającego na styczeń – jest w całości poświęcone kuchni bezmięsnej. Numer został przygotowany przy współpracy z kampanią RoślinnieJemy oferującą profesjonalne wsparcie dla firm i restauracji w rozwoju oraz promocji roślinnych dań i produktów.

Bohaterami okładki są ambasadorowie projektu Chefs For Change działającego na rzecz propagowania idei roślinnego jedzenia w restauracjach, barach, stołówkach i na polskich stołach: Dominika Targosz, Natalia Stachowska, Laura Monti, Tadeusz Müller oraz Krzysztof Konieczny. Autorką zdjęcia okładkowego jest redaktor naczelna „Food Service” – Agata Godlewska.

Dlaczego prestiżowy miesięcznik HoReCa wspierający wszystkie „odmiany” polskiej gastronomii zdecydował się na tak odważny krok?

- Roślinna rewolucja dzieje się na naszych oczach. Trudno zignorować ten fakt, bo tendencja dotyczy nie tylko wyboru diety, ale także stylu życia, zakupów oraz ogólnoświatowych zmian gospodarczych i klimatycznych. Temat jest złożony i nie podejmujemy się jego szczegółowej analizy. Ale to, co pragnęliśmy w „Food Service” zrealizować, to przyjrzeć się, w jakim stopniu z weganizmem zaprzyjaźniona jest branża gastronomiczna. Czy przed kucharzami stoją nowe wyzwania? Z jakiej oferty mogą dziś skorzystać? - podkreśla w słowie wstępnym Agata Godlewska, redaktor naczelna „Food Service”.

Historyczny 211 numer magazynu obfituje w ciekawe treści, m.in. inspirujący wywiad z jednym z najbardziej rozpoznawalnych kucharzy w Polsce – Robertem Makłowiczem. Ponadto, czytelnicy dowiedzą się, jak gotować bez grama mięsa, ale ze smakiem, poznają wegańskie alkohole i roślinne zamienniki tradycyjnych produktów. Historia wegańskiej kuchni w Polsce została przedstawiona na osi czasu obrazującej wydarzenia, które miały wpływ na kształt „roślinnej rewolucji” na polskich stołach. Wydanie wzbogacono także o praktyczne porady z zakresu marketingu i biznesu.

Magazyn można kupić w wybranych salonach Empik oraz w e-sklepie wydawnictwa VFP Communications na stronie: www.sklep.media.com.pl. Wydanie można też pobrać za pośrednictwem aplikacji Google Play i AppStore.

Ponad ćwierć wieku na rynku

Pierwszy numer „Food Service” ukazał się w 1994 roku, czyli 27 lat temu. W tym okresie branża HoReCa przeszła ogromną metamorfozę. Ostatnie lata pandemii zmusiły pracowników sektorów usługowych do przystosowania się do postępującej digitalizacji społeczeństwa i działania na zmniejszonych przez obostrzenia „obrotach”. Polska gastronomia wymagała w tym czasie szczególnego wsparcia. Redakcja magazynu „Food Service” i siostrzanego portalu Ouichef.pl podjęła wyzwanie. Dedykowane treści z poradami od prawników, agencji marketingowych oraz darmowe wydania magazynów dla czytelników w czasie lockdownów to dodatkowa praca, która została doceniona przez branżę. W czerwcu tego roku magazyn „Food Service” oraz portal Ouichef.pl zostały nagrodzone prestiżowym tytułem AIG Prix Multimedia 2020 za wyjątkowe zasługi w promocji dobrego gustu i etyki w zawodzie szefa kuchni. Tytuły AIG Prix Multimedia przyznaje Międzynarodowa Akademia Gastronomiczna z siedzibą w Paryżu na wniosek Akademii Gastronomicznej w Polsce. Warto zaznaczyć, że „Food Service” & Ouichef.pl jest jedynym wydawnictwem branżowym, które otrzymało nagrodę główną Międzynarodowej Akademii Gastronomicznej za swój wkład w promocję polskiej gastronomii.

Więcej informacji: www.ouichef.pl


Food Service” to wydawany od 1994 r. prestiżowy magazyn specjalistyczny skierowany do szefów kuchni, właścicieli restauracji oraz kadry zarządzającej renomowanych placówek gastronomicznych i hoteli. Zawiera tematy z zakresu ekonomii, prawa, marketingu i zarządzania, informuje o wydarzeniach w kraju i za granicą, przedstawia zmiany oraz trendy w branży gastronomicznej.

Wydawcą miesięczników: „Handel”, „Media Marketing Polska” i „Food Service” oraz serwisów internetowych: HandelExtra, MMPOnline oraz Food Service/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group – jednego z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie); dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: media, FMCG, HoReCa. VFP Communications jest też organizatorem branżowych konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG - Hit Handlu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Muzycy zespołu Enej: Technika i budżety od wielkiej powodzi sprzed 27 lat poszły w górę. A jednak nadal nie jesteśmy w stanie sobie poradzić z żywiołem i go przewidzieć

Muzycy zespołu Enej do końca nie chcieli wierzyć, że powtórzy się czarny scenariusz sprzed 27 lat i na południu Polski dojdzie do powodzi na południu Polski. Niestety najgorsze przewidywania meteorologów i hydrologów spełniły się. Artyści mocno nad tym ubolewają i solidaryzują się z tymi, którzy przeżywają teraz dramat, bo z dnia na dzień zostali z niczym, bez dachu nad głową. W takich sytuacjach Polacy stanęli na wysokości zadania. Szybko ruszyły zbiórki pieniędzy i potrzebnych produktów dla powodzian. Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie szczędzą pochwał i słów uznania wobec wszystkich, którzy wykazują się empatią i zrozumieniem.

Gwiazdy

Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska: Filipińczycy są ludźmi otwartymi i im mniej mają, tym więcej chcą ci dać. To jest wzruszające i na pewno dające do myślenia

Uczestniczki programu „Azja Express” nie ukrywają, że na początku trudno im było przełamać barierę wstydu, zapukać do cudzego domu i poprosić o nocleg. Zadania nie ułatwiała obecność pozostałych członków ekipy, bo nawet jeśli właściciele domu byli skłonni pomóc dwóm pięknym kobietom, to już kamery budziły pewien niepokój. Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska zaznaczają jednak, że również w tym przypadku trening czyni mistrza i za każdym kolejnym razem było już coraz łatwiej. Zdążyły się też przekonać, że Filipińczycy są niezwykle otwarci, życzliwi i gościnni.

Gwiazdy

Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać

Wokalistka przyznaje, że ona również z niepokojem patrzy na kolejne prognozy hydrologów. Jest wstrząśnięta relacjami z obszarów powodziowych i ma świadomość, że w obliczu żywiołu ludzie są bezsilni. Magda Bereda wspiera także swoich znajomych, którzy mieszkają we Wrocławiu i ma nadzieję, że nie nadejdą od nich kolejne złe informacje. Artystka zachęca do wszelkiej pomocy powodzianom i do włączania się w zbiórki najbardziej potrzebnych produktów.