Platige Image przygotowało reklamę dla marki Versace
Polskie studio postprodukcyjne stworzyło efekty graficzne do najnowszej reklamy linii zapachów Versace Bright Crystal. Reżyserem clipu jest Gordon von Steiner, artysta znany ze współpracy z najsłynniejszymi modowymi markami na świecie. W spocie wystąpiła angielska aktorka Lily James.
Praca Platige Image polegała na wkomponowaniu efektów graficznych do scenografii stworzonej przez Gordona von Steinera, reżysera mającego na koncie współpracę z markami, takimi jak: Givenchy, Prada, Hermès, Louis Vuitton, Dior czy Vogue.
– Naszą rolą było wymyślenie, stworzenie, a następnie nałożenie efektów wygenerowanych komputerowo w przestrzeń zbudowaną z wielu luster. Co ciekawe większość czasu spędziliśmy nie nad samymi pracami graficznymi, ale stworzeniem takich konceptów, które będą odpowiadały wyobrażeniom reżysera. Zadanie to było o tyle łatwiejsze, że znaliśmy się już z poprzednich realizacji – mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor.
W roku 2019 Platige Image oraz Steiner stworzyli reklamę polskiej marki Reserved. Klip z Kendall Jenner przygotowany w konwencji włoskiego kina lat 70. zebrał doskonałe recenzje zarówno wśród branży modowej, jak i opinii publicznej.
O pracy przy reklamie Versace mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor. – Każdy projekt jest unikalny i każdy wymaga indywidualnego podejścia. Ten wyróżniał się swoją oryginalnością. Ciesząc się dużym zaufaniem reżysera mieliśmy duże polu do popisu. Zarówno ja, jak i cały pracujący przy projekcie zespół Platige jest niesamowicie zadowolony z tej współpracy.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.