Platige Image przygotowało reklamę dla marki Versace
Polskie studio postprodukcyjne stworzyło efekty graficzne do najnowszej reklamy linii zapachów Versace Bright Crystal. Reżyserem clipu jest Gordon von Steiner, artysta znany ze współpracy z najsłynniejszymi modowymi markami na świecie. W spocie wystąpiła angielska aktorka Lily James.
Praca Platige Image polegała na wkomponowaniu efektów graficznych do scenografii stworzonej przez Gordona von Steinera, reżysera mającego na koncie współpracę z markami, takimi jak: Givenchy, Prada, Hermès, Louis Vuitton, Dior czy Vogue.
– Naszą rolą było wymyślenie, stworzenie, a następnie nałożenie efektów wygenerowanych komputerowo w przestrzeń zbudowaną z wielu luster. Co ciekawe większość czasu spędziliśmy nie nad samymi pracami graficznymi, ale stworzeniem takich konceptów, które będą odpowiadały wyobrażeniom reżysera. Zadanie to było o tyle łatwiejsze, że znaliśmy się już z poprzednich realizacji – mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor.
W roku 2019 Platige Image oraz Steiner stworzyli reklamę polskiej marki Reserved. Klip z Kendall Jenner przygotowany w konwencji włoskiego kina lat 70. zebrał doskonałe recenzje zarówno wśród branży modowej, jak i opinii publicznej.
O pracy przy reklamie Versace mówi Bartosz Krasicki, VFX Supervisor. – Każdy projekt jest unikalny i każdy wymaga indywidualnego podejścia. Ten wyróżniał się swoją oryginalnością. Ciesząc się dużym zaufaniem reżysera mieliśmy duże polu do popisu. Zarówno ja, jak i cały pracujący przy projekcie zespół Platige jest niesamowicie zadowolony z tej współpracy.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.