Komunikaty PR

Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”

2021-01-07  |  16:25
Biuro prasowe
Do pobrania Piątnica ( 0.32 MB )

Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja smakowitych produktów Piątnicy – idealnych na dobry początek dnia! W ramach kampanii zaplanowano spoty telewizyjne, działania w digitalu oraz w social mediach.

W trwającej do 7 lutego kampanii Piątnicy po raz kolejny pojawi się znana już konsumentom Babcia Eugenia. W rodzinnej, pełnej ciepła atmosferze komunikuje ona, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę oraz energię na cały dzień. Najlepsze natomiast śniadanie to takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach – jak wiejski twaróg czy serki do smarowania – z Piątnicy, no bo skąd!

Bez śniadania to nie robota!

W kampanii oraz na specjalnej stronie www.sniadanie.piatnica.com.pl OSM Piątnica podkreśla rolę śniadania w codziennej diecie. Powinno ono być najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, a niestety często bywa lekceważone i traktowane jako luksus dla wybranych, którym wystarczy czasu, by je rano przygotować. Tymczasem regularne spożywanie śniadań przynosi wiele korzyści. Siła i energia, bystry umysł, zdrowy układ pokarmowy, a do tego cudowne chwile porannej rozmowy przy wspólnym stole – to wszystko czeka na tych, dla których śniadanie to podstawa. Im lepsze i bardziej wartościowe śniadanie, tym więcej energii dostarcza na resztę dnia. Nabiał to jeden z podstawowych elementów dobrego śniadania (obok pełnoziarnistego pieczywa, otrębów lub płatków, owoców i warzyw). Mleko, jogurty, serki i twarogi są znakomitym źródłem białka. Istotne jest jednak, by zwracać uwagę na ich skład i pochodzenie.

Najlepsze śniadanie – z produktami z Piątnicy!

Produkty śniadaniowe OSM Piątnica są źródłem licznych inspiracji kulinarnych. Można je spożywać na wiele sposobów, przez co każdy dzień rozpoczniemy smakowicie. Bo przecież rano trzeba wstać, a z łóżka najlepiej wyciąga człowieka pyszne śniadanie!

Serki śmietankowe Twój Smak, w tym nowość – Twój Smak Aksamitny, zachwycają wyjątkową delikatnością smaku oraz gładką konsystencją. To pyszne serki o prostym, naturalnym składzie, które wspaniale rozsmarowują się na pieczywie. Dostępne są w wielu wariantach smakowych, co pozwala na przygotowanie śniadaniowych przysmaków dla każdego z domowników.

Twaróg Wiejski z Piątnicy w formie klinka to naturalny sposób na pyszne śniadanie. Doskonały na słodko – z dodatkiem miodu, wspaniale smakuje też w wersji wytrawnej – z warzywami.
Produkty OSM Piątnica produkowane są z najwyższej jakości lokalnego mleka, bez GMO.

Kampania informacyjno-promocyjna

Intensywna kampania OSM Piątnica ma na celu promocję produktów śniadaniowych oraz budowanie świadomości roli śniadania w odżywianiu. Zaplanowano działania w telewizji, na VOD, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. Za kreację spotów TV, działania digitalowe oraz w social media odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

 

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.


Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce. W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.