Komunikaty PR

Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”

2021-01-07  |  16:25
Biuro prasowe
Do pobrania Piątnica ( 0.32 MB )

Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja smakowitych produktów Piątnicy – idealnych na dobry początek dnia! W ramach kampanii zaplanowano spoty telewizyjne, działania w digitalu oraz w social mediach.

W trwającej do 7 lutego kampanii Piątnicy po raz kolejny pojawi się znana już konsumentom Babcia Eugenia. W rodzinnej, pełnej ciepła atmosferze komunikuje ona, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę oraz energię na cały dzień. Najlepsze natomiast śniadanie to takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach – jak wiejski twaróg czy serki do smarowania – z Piątnicy, no bo skąd!

Bez śniadania to nie robota!

W kampanii oraz na specjalnej stronie www.sniadanie.piatnica.com.pl OSM Piątnica podkreśla rolę śniadania w codziennej diecie. Powinno ono być najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, a niestety często bywa lekceważone i traktowane jako luksus dla wybranych, którym wystarczy czasu, by je rano przygotować. Tymczasem regularne spożywanie śniadań przynosi wiele korzyści. Siła i energia, bystry umysł, zdrowy układ pokarmowy, a do tego cudowne chwile porannej rozmowy przy wspólnym stole – to wszystko czeka na tych, dla których śniadanie to podstawa. Im lepsze i bardziej wartościowe śniadanie, tym więcej energii dostarcza na resztę dnia. Nabiał to jeden z podstawowych elementów dobrego śniadania (obok pełnoziarnistego pieczywa, otrębów lub płatków, owoców i warzyw). Mleko, jogurty, serki i twarogi są znakomitym źródłem białka. Istotne jest jednak, by zwracać uwagę na ich skład i pochodzenie.

Najlepsze śniadanie – z produktami z Piątnicy!

Produkty śniadaniowe OSM Piątnica są źródłem licznych inspiracji kulinarnych. Można je spożywać na wiele sposobów, przez co każdy dzień rozpoczniemy smakowicie. Bo przecież rano trzeba wstać, a z łóżka najlepiej wyciąga człowieka pyszne śniadanie!

Serki śmietankowe Twój Smak, w tym nowość – Twój Smak Aksamitny, zachwycają wyjątkową delikatnością smaku oraz gładką konsystencją. To pyszne serki o prostym, naturalnym składzie, które wspaniale rozsmarowują się na pieczywie. Dostępne są w wielu wariantach smakowych, co pozwala na przygotowanie śniadaniowych przysmaków dla każdego z domowników.

Twaróg Wiejski z Piątnicy w formie klinka to naturalny sposób na pyszne śniadanie. Doskonały na słodko – z dodatkiem miodu, wspaniale smakuje też w wersji wytrawnej – z warzywami.
Produkty OSM Piątnica produkowane są z najwyższej jakości lokalnego mleka, bez GMO.

Kampania informacyjno-promocyjna

Intensywna kampania OSM Piątnica ma na celu promocję produktów śniadaniowych oraz budowanie świadomości roli śniadania w odżywianiu. Zaplanowano działania w telewizji, na VOD, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. Za kreację spotów TV, działania digitalowe oraz w social media odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

 

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników, których gospodarstwa położone są na zielonych, czystych ekologicznie terenach Mazowsza, Podlasia i Kurpi. Priorytetem Spółdzielni jest dbałość o najwyższą jakość i naturalność produktów. Bogate tradycje mleczarskie regionu, szacunek do natury i otwartość na innowacje pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie. Najlepszym tego dowodem są liczne nagrody, świadczące o dużym zaufaniu konsumentów oraz uznaniu ekspertów. To m.in. przyznane tytuły Superbrands 2018, Superbrands 2019 oraz wyróżnienie w raporcie „1000 Companies to Inspire Europe” opublikowanym w 2018 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie.


Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich. OSM Piątnica pozycję jednego z liderów rynku zyskała m.in dzięki wprowadzeniu w 1992 roku do sprzedaży Serka Wiejskiego. Piątnica oferuje także takie kategorie jak: śmietany, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia), twarożki, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, masło oraz kefir. Uzupełnieniem oferty jest segment produktów deserowych i funkcjonalnych – to m.in. jogurty naturalne, jogurty typu greckiego, jogurty typu islandzkiego - Skyr i Skyr pitny oraz Koktajle z białkiem serwatkowym.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy to pierwszy w Polsce producent, który wprowadził na rynek Mleko Wiejskie świeże w innowacyjnej butelce z uchwytem oraz Bez laktozy – pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny. Spółdzielnia dynamicznie rozwija także linię produktów BIO – dostępne są w niej: Twaróg Półtłusty, Śmietana 18%, Serek Wiejski i Jogurt Naturalny. Wszystkie powstają z mleka ekologicznego, pochodzącego z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, prowadzących tradycyjną pastwiskową hodowlę krów.

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. Stosowane przez Piątnicę normy są dwukrotnie wyższe niż wymagania unijne. W 2016 r. wszyscy dostawcy mleka rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Za wysokiej jakości surowiec Spółdzielnia już od 20 lat płaci rolnikom najwyższą cenę w Polsce. W 2019 r. OSM Piątnica dodatkowo wprowadziła najwyższą klasę skupowanego mleka - premium, która pięciokrotnie przewyższa wymagania unijne. OSM Piątnica corocznie zwiększa nakłady na inwestycje - obecnie są one najwyższe w stosunku do obrotów w całej branży.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel! Biuro prasowe
2021-02-25 | 01:00

Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel!

W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To
Media W styczniu strajk kobiet popularniejszy niż WOŚP. Najaktywniejsze miasta w sieci
2021-02-09 | 11:36

W styczniu strajk kobiet popularniejszy niż WOŚP. Najaktywniejsze miasta w sieci

Październikowy wyrok Trybunału Konstytucyjnego, orzekający niekonstytucyjność przepisów dopuszczających aborcję z powodu trwałych i nieodwracalnych wad płodu, mimo pandemii oraz
Media Pracownicy Amazon zadbali o seniorów
2021-01-28 | 14:55

Pracownicy Amazon zadbali o seniorów

Pandemia diametralnie zmieniła sposób funkcjonowania całego społeczeństwa. Problemy związane z izolacją i wprowadzonymi ograniczeniami dotknęły każdego. Jedną z grup, która

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Dereszowska: Będę grała zdecydowanie mniej spektakli. Moje dzieci bardziej mnie potrzebują niż widzowie w teatrze

Aktorka przyznaje, że pandemia zmusiła ją do refleksji, przewartościowania swojego dotychczasowego życia i ustalenia nowej listy priorytetów. Podczas lockdownu Anna Dereszowska miała wreszcie okazję, żeby przemyśleć wiele ważnych spraw. Przekonała się między innymi o tym, ile korzyści przynosi odpowiedni balans między pracą a życiem prywatnym. Wcześniej większość wieczorów spędzała na scenie, a w ciągu dnia w pośpiechu próbowała godzić ze sobą wiele różnych obowiązków. Teraz już wie, że można się spełniać zawodowo tak, by nie cierpieli na tym najbliżsi.

Muzyka

Rafał Szatan: Moim priorytetem jest to, żeby w końcu skończyć płytę. Czuję, że jest mi to potrzebne

Muzyk tłumaczy, że pandemia zmieniła sposób, w jaki planuje swój czas. Stara się koncentrować na teraźniejszości i nie wybiegać zbyt daleko w przyszłość. Przyznaje, że brakuje mu występów na żywo. Systematyczny kontakt z publicznością był dla niego zastrzykiem energii i motywacją do działania. Rafał Szatan ma nadzieję, że już wkrótce obostrzenia dotyczące pandemii zostaną zniesione i artyści będą mogli powrócić do regularnej aktywności zawodowej.

Farmacja

Badania naukowców potwierdzają, że w walce z wirusami skuteczne są ekstrakty roślinne. Mogą chronić także przed koronawirusem [DEPESZA]

Z analiz naukowych wynika, że koronawirus SARS-CoV-2, tak jak inne wirusy, wnika do organizmu przez otwarte śluzówki, głównie w nosie i ustach. Stąd powszechny nakaz zasłaniania ich maseczkami w miejscach publicznych. Zwłaszcza nos, którym oddychamy, stanowi podstawową barierę dla wnikania wirusów i drobnoustrojów, dlatego należy wspierać znajdujące się w nim naturalne mechanizmy ochronne. Naukowcy wzięli pod lupę spraye do nosa, zawierające m.in. naturalne ekstrakty czystka kreteńskiego czy szałwii lekarskiej, i wykazali, że hamują one namnażanie komórek wirusowych w warunkach in vitro, regenerując przy tym błonę śluzową nosa. To z kolei ogranicza możliwość przedostawania się wirusów do organizmu. Lekarze podkreślają, że zawarte w nosie i gardle naturalne funkcje obronne organizmu można wspierać naturalnymi metodami.