Komunikaty PR

Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive

2023-05-15  |  13:00

Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.

Komunikacja została podzielona na dwa etapy. W marcu Tchibo rozpoczęło szeroką kampanię telewizyjną. Emitowany spot w humorystyczny sposób pokazuje poranek bohaterki, która w rezultacie natłoku codziennych zadań, zapomina, że budzi się w sobotę, a nie w dzień roboczy. Filiżanka kawy Tchibo Exclusive pozwala jej jednak rozjaśnić myśli – złapać chwilę oddechu w momencie wewnętrznego chaosu – i cieszyć się weekendem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Tchibo w spocie promuje ziarnisty wariant kawy.

– Pierwszym motywem, z jakim automatycznie kojarzy się picie kawy, jest energia. Z naszych badań wynika jednak, że to nie jest jedyna potrzeba, jaką ten produkt może zaspokajać. Odświeżając pozycjonowanie marki, bazowaliśmy na insighcie, który mówi o tym, że wielu z nas nie tyle potrzebuje o poranku „kopa energetycznego”, ile chwili dla siebie, spokojnego momentu na poukładanie myśli, planów i zadań do wykonania w nadchodzącym dniu. Chwila z filiżanką Tchibo Exclusive ma pomóc rozjaśnić myśli. Dodatkowo, ponieważ to segment kawy ziarnistej notuje najbardziej dynamiczny wzrost w kategorii, w tym roku w spocie telewizyjnym oraz materiałach digitalowych wzmocniliśmy komunikat dotyczący ziaren w portfolio Tchibo Exclusive – mówi Małgorzata Kicia, brand menedżerka Tchibo Exclusive.

15 maja ruszyła także dwumiesięczna, ogólnopolska kampania online. Marka Tchibo Exclusive będzie obecna na Facebooku, Instagramie, YouTube, VOD, a także w formie display’ów na dużych portalach informacyjnych, np. Onet, Wirtualna Polska, Interia. Planowane są również działania na TikToku i Spotify (marka szykuje specjalne playlisty, które pomogą zebrać myśli) – a więc w kanałach, w których Tchibo do tej pory nie było aktywne. Podstawą komunikacji digitalowej będą bliskie konsumentom życiowe sytuacje, w których potrzebne bywa rozjaśnienie myśli, a rozwiązanie pojawia się właśnie po wypiciu filiżanki Tchibo Exclusive. W warstwie kreatywnej marka bawi się konwencją drobnych pomyłek, które zdarzają się każdemu z nas, a wykorzystywane w kampanii komunikaty dostosowano do różnych grup wiekowych i zachowań konsumentów.

Spot telewizyjny oraz kreacje do kampanii online przygotowała agencja Grey, za część materiałów video odpowiada także agencja Mullenlowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.