Komunikaty PR

Smartney odpowiada na trendy i zaczyna nową promocję dla konsumentów

2020-08-11  |  08:00
Biuro prasowe

Smartney -  instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank, wystartowała z nową akcją promocyjną. Wszyscy konsumenci, którzy zdecydują się na pożyczkę w Smartney mogą otrzymać kod rabatowy lub voucher o wartości nawet 500 zł na zakup produktów TEFAL. Powodem, dla którego Smartney zdecydował się na promocje z marką TEFAL (wiodącym Producentem AGD) były widoczne wzrosty zainteresowania tą kategorią e-commerce i „smartnymi” rozwiązaniami do domu, które mają nas wyręczać w niektórych domowych obowiązkach.

 

Z najnowszego badania dotyczącego smart living, przeprowadzonego na zlecenie Smartney wynika, że coraz większa liczba Polaków żyje w duchu smart. Większość z nich korzysta z nowych technologii w pracy, domu i codziennym życiu. Blisko 90 proc. rodaków używa smartfona, a 81 proc. tabletu lub laptopa. Urządzenia domowe „smart home” znajdują zastosowanie w domu co piątego Polaka,  podobnie jak inteligentny sprzęt RTV/AGD.

– Od dawna obserwujemy oraz badamy trendy związane ze smart living a także skłonnością Polaków do wykorzystywania nowych technologii m.in. w codziennych obowiązkach. Nasze cykliczne badania opinii są częścią projektu #Smartnology, który realizujemy od początku tego roku. W ramach hasła „Możesz mądrzej” promujemy  wśród  konsumentów podejmowanie mądrych, przemyślanych decyzji zarówno tych dotyczących codziennych zakupów, jak i finansów – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney. – Podczas pandemii z zainteresowaniem przyglądaliśmy się  trendom e-commerce oraz zwiększonemu zainteresowaniu kategorią tzw. „małego AGD”. Lockdown zamknął nas w domach, które  z dnia na dzień musieliśmy przekształcić w biura, przedszkola, szkoły i jadłodajnie… Łączenie licznych obowiązków spowodowało, że zaczęliśmy poszukiwać rozwiązań, które wyręczą nas chociaż w części obowiązków. Wychodząc naprzeciw  potrzebom konsumenckim zrodził się pomysł na naszą akcję promocyjną. Do współpracy wybraliśmy wiodącą markę w tej kategorii produktowej, czyli Tefal – dodaje Olga Kulmaczewska.

 

Sprzedaż małego AGD znacznie wzrosła

Z raportu „e-commerce w Polsce 2020”, który powstał po analizie danych sprzedażowych Allegro, wynika, że sprzedaż sprzętu AGD w tym roku wzrosła o ponad 70 proc. względem roku ubiegłego. W opracowaniu przeanalizowano i porównano transakcje zawarte w serwisie Allegro od marca do kwietnia tego roku i porównano je z analogicznym okresem roku 2019.[1]

– Staramy się odpowiadać na potrzeby konsumentów i to nie tylko te związane z pożyczaniem pieniędzy i finansami. Teraz postanowiliśmy każdemu klientowi, który weźmie u nas pożyczkę zaoferować kody rabatowe oraz vouchery o wartości nawet 500 zł na zakupy produktów Tefal – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney.

Promocja „SMART BON z Tefal” trwa od 29.07.2020 do końca sierpnia. Konsumenci, którzy wezmą pożyczkę za pośrednictwem strony Smartney (w powyższym terminie) mogą liczyć na kody rabatowe lub vouchery na zakupy dowolnego sprzętu Tefal na dedykowanej, zamkniętej platformie zakupowej. Rodzaj i wysokość nagrody zależy od wysokości zaciągniętej pożyczki.

Promocja będzie szeroko komunikowana w mediach digitalowych wykorzystujących nowoczesne formy dotarcia do klientów zainteresowanych zarówno tematyką korzystnych rozwiązań finansowych jak i inteligentnych sprzętów do domu.

 

 

 

 

 

 


[1] https://cyrekdigital.com/pl/blog/raport-e-commerce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.