Komunikaty PR

Smartney odpowiada na trendy i zaczyna nową promocję dla konsumentów

2020-08-11  |  08:00
Biuro prasowe

Smartney -  instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank, wystartowała z nową akcją promocyjną. Wszyscy konsumenci, którzy zdecydują się na pożyczkę w Smartney mogą otrzymać kod rabatowy lub voucher o wartości nawet 500 zł na zakup produktów TEFAL. Powodem, dla którego Smartney zdecydował się na promocje z marką TEFAL (wiodącym Producentem AGD) były widoczne wzrosty zainteresowania tą kategorią e-commerce i „smartnymi” rozwiązaniami do domu, które mają nas wyręczać w niektórych domowych obowiązkach.

 

Z najnowszego badania dotyczącego smart living, przeprowadzonego na zlecenie Smartney wynika, że coraz większa liczba Polaków żyje w duchu smart. Większość z nich korzysta z nowych technologii w pracy, domu i codziennym życiu. Blisko 90 proc. rodaków używa smartfona, a 81 proc. tabletu lub laptopa. Urządzenia domowe „smart home” znajdują zastosowanie w domu co piątego Polaka,  podobnie jak inteligentny sprzęt RTV/AGD.

– Od dawna obserwujemy oraz badamy trendy związane ze smart living a także skłonnością Polaków do wykorzystywania nowych technologii m.in. w codziennych obowiązkach. Nasze cykliczne badania opinii są częścią projektu #Smartnology, który realizujemy od początku tego roku. W ramach hasła „Możesz mądrzej” promujemy  wśród  konsumentów podejmowanie mądrych, przemyślanych decyzji zarówno tych dotyczących codziennych zakupów, jak i finansów – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney. – Podczas pandemii z zainteresowaniem przyglądaliśmy się  trendom e-commerce oraz zwiększonemu zainteresowaniu kategorią tzw. „małego AGD”. Lockdown zamknął nas w domach, które  z dnia na dzień musieliśmy przekształcić w biura, przedszkola, szkoły i jadłodajnie… Łączenie licznych obowiązków spowodowało, że zaczęliśmy poszukiwać rozwiązań, które wyręczą nas chociaż w części obowiązków. Wychodząc naprzeciw  potrzebom konsumenckim zrodził się pomysł na naszą akcję promocyjną. Do współpracy wybraliśmy wiodącą markę w tej kategorii produktowej, czyli Tefal – dodaje Olga Kulmaczewska.

 

Sprzedaż małego AGD znacznie wzrosła

Z raportu „e-commerce w Polsce 2020”, który powstał po analizie danych sprzedażowych Allegro, wynika, że sprzedaż sprzętu AGD w tym roku wzrosła o ponad 70 proc. względem roku ubiegłego. W opracowaniu przeanalizowano i porównano transakcje zawarte w serwisie Allegro od marca do kwietnia tego roku i porównano je z analogicznym okresem roku 2019.[1]

– Staramy się odpowiadać na potrzeby konsumentów i to nie tylko te związane z pożyczaniem pieniędzy i finansami. Teraz postanowiliśmy każdemu klientowi, który weźmie u nas pożyczkę zaoferować kody rabatowe oraz vouchery o wartości nawet 500 zł na zakupy produktów Tefal – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney.

Promocja „SMART BON z Tefal” trwa od 29.07.2020 do końca sierpnia. Konsumenci, którzy wezmą pożyczkę za pośrednictwem strony Smartney (w powyższym terminie) mogą liczyć na kody rabatowe lub vouchery na zakupy dowolnego sprzętu Tefal na dedykowanej, zamkniętej platformie zakupowej. Rodzaj i wysokość nagrody zależy od wysokości zaciągniętej pożyczki.

Promocja będzie szeroko komunikowana w mediach digitalowych wykorzystujących nowoczesne formy dotarcia do klientów zainteresowanych zarówno tematyką korzystnych rozwiązań finansowych jak i inteligentnych sprzętów do domu.

 

 

 

 

 

 


[1] https://cyrekdigital.com/pl/blog/raport-e-commerce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV! Biuro prasowe
2021-01-19 | 16:00

MIESIĄC ZAKOCHANYCH TYLKO Z ROMANCE TV!

Luty to jeden z najważniejszych miesięcy dla Romance TV, świętujemy przecież Walentynki! Ponieważ miłość i uczucia należy celebrować każdego dnia, stacja przygotowała wspaniałe
Media Co na początek roku od Empik Go?
2021-01-19 | 12:00

Co na początek roku od Empik Go?

Druga seria specjalnych odcinków jednego z najpopularniejszych polskich podcastów true crime, biografia legendy polskiej sceny hip-hopowej i wzpółzałożyciela kultowej
Media Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”
2021-01-07 | 16:25

Promocyjno-informacyjna kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”

Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Paweł Tur: Uroda jest ważna dla nas wszystkich. Chcemy otaczać się ludźmi, którzy są ładni. Panuje kult ciała

17 stycznia podczas finału Miss Polska wokalista po raz pierwszy zaprezentuje swój nowy utwór pod tytułem „Wiosna”. Bardzo cieszy się z możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu. Tłumaczy, że wielokrotnie zdarzało mu się oglądać konkursy piękności w telewizji. Dużym wyróżnieniem będzie więc dla niego zobaczyć najpiękniejsze Polki na żywo. Paweł Tur zauważa, że obecnie na świecie zewnętrzne piękno i młodość mają ogromne znaczenie. Przyznaje, że lubi przebywać w wyjątkowych przestrzeniach i otaczać się niezwykłymi ludźmi.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.

 

Medycyna

Można już skorzystać z testów wykrywających COVID-19 w zaledwie pięć minut. Dostępne są także superszybkie i skuteczne testy molekularne

Tylko w Polsce od początku pandemii koronawirusa przeprowadzono blisko 8 mln testów. Początkowo popularnością cieszyły się zwłaszcza testy PCR, które potwierdzają lub wykluczają chorobę COVID-19. Obecnie, podczas drugiej fali, częściej wykonywane są testy na przeciwciała, które pozwalają określić, czy dana osoba przeszła już chorobę. Na rynku pojawiają się kolejne, superszybkie testy, które wykrywają koronawirusa  w ciągu kilku minut, jednak mają mniejszą wiarygodność niż testy PCR. W Polsce można wykonać tzw. ultraekspresy, czyli test molekularny RT-PCR, który wyniki podaje do trzech godzin po badaniu.