Komunikaty PR

Smartney odpowiada na trendy i zaczyna nową promocję dla konsumentów

2020-08-11  |  08:00
Biuro prasowe

Smartney -  instytucja finansowa należąca do francuskiej Grupy Oney Bank, wystartowała z nową akcją promocyjną. Wszyscy konsumenci, którzy zdecydują się na pożyczkę w Smartney mogą otrzymać kod rabatowy lub voucher o wartości nawet 500 zł na zakup produktów TEFAL. Powodem, dla którego Smartney zdecydował się na promocje z marką TEFAL (wiodącym Producentem AGD) były widoczne wzrosty zainteresowania tą kategorią e-commerce i „smartnymi” rozwiązaniami do domu, które mają nas wyręczać w niektórych domowych obowiązkach.

 

Z najnowszego badania dotyczącego smart living, przeprowadzonego na zlecenie Smartney wynika, że coraz większa liczba Polaków żyje w duchu smart. Większość z nich korzysta z nowych technologii w pracy, domu i codziennym życiu. Blisko 90 proc. rodaków używa smartfona, a 81 proc. tabletu lub laptopa. Urządzenia domowe „smart home” znajdują zastosowanie w domu co piątego Polaka,  podobnie jak inteligentny sprzęt RTV/AGD.

– Od dawna obserwujemy oraz badamy trendy związane ze smart living a także skłonnością Polaków do wykorzystywania nowych technologii m.in. w codziennych obowiązkach. Nasze cykliczne badania opinii są częścią projektu #Smartnology, który realizujemy od początku tego roku. W ramach hasła „Możesz mądrzej” promujemy  wśród  konsumentów podejmowanie mądrych, przemyślanych decyzji zarówno tych dotyczących codziennych zakupów, jak i finansów – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney. – Podczas pandemii z zainteresowaniem przyglądaliśmy się  trendom e-commerce oraz zwiększonemu zainteresowaniu kategorią tzw. „małego AGD”. Lockdown zamknął nas w domach, które  z dnia na dzień musieliśmy przekształcić w biura, przedszkola, szkoły i jadłodajnie… Łączenie licznych obowiązków spowodowało, że zaczęliśmy poszukiwać rozwiązań, które wyręczą nas chociaż w części obowiązków. Wychodząc naprzeciw  potrzebom konsumenckim zrodził się pomysł na naszą akcję promocyjną. Do współpracy wybraliśmy wiodącą markę w tej kategorii produktowej, czyli Tefal – dodaje Olga Kulmaczewska.

 

Sprzedaż małego AGD znacznie wzrosła

Z raportu „e-commerce w Polsce 2020”, który powstał po analizie danych sprzedażowych Allegro, wynika, że sprzedaż sprzętu AGD w tym roku wzrosła o ponad 70 proc. względem roku ubiegłego. W opracowaniu przeanalizowano i porównano transakcje zawarte w serwisie Allegro od marca do kwietnia tego roku i porównano je z analogicznym okresem roku 2019.[1]

– Staramy się odpowiadać na potrzeby konsumentów i to nie tylko te związane z pożyczaniem pieniędzy i finansami. Teraz postanowiliśmy każdemu klientowi, który weźmie u nas pożyczkę zaoferować kody rabatowe oraz vouchery o wartości nawet 500 zł na zakupy produktów Tefal – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu Smartney.

Promocja „SMART BON z Tefal” trwa od 29.07.2020 do końca sierpnia. Konsumenci, którzy wezmą pożyczkę za pośrednictwem strony Smartney (w powyższym terminie) mogą liczyć na kody rabatowe lub vouchery na zakupy dowolnego sprzętu Tefal na dedykowanej, zamkniętej platformie zakupowej. Rodzaj i wysokość nagrody zależy od wysokości zaciągniętej pożyczki.

Promocja będzie szeroko komunikowana w mediach digitalowych wykorzystujących nowoczesne formy dotarcia do klientów zainteresowanych zarówno tematyką korzystnych rozwiązań finansowych jak i inteligentnych sprzętów do domu.

 

 

 

 

 

 


[1] https://cyrekdigital.com/pl/blog/raport-e-commerce/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.