Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, ale też w drodze do pracy – gdziekolwiek spędzają swój czas.
Pierwsze ciepłe dni roku to okres ciągłego bycia w drodze oraz aktywnego spędzania wolnych chwil na świeżym powietrzu. Marka Snickers® doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wraz z hasłem „Snickers® Weź na drogę!” wychodzi naprzeciw konsumentom, towarzysząc im na każdym kroku i przypominając, że głodni nie są sobą, a baton Snickers® jest tym, czego potrzebują będąc w ruchu.
W trakcie kampanii specjalnie stworzone animacje, przypominające o potrzebie „doładowania baterii” oraz zabrania batona Snickers® „na drogę” będą wyświetlane na digital billboardach w całej Polsce m.in. na dworcach kolejowych, w pociągach, w komunikacji miejskiej, na lotniskach czy w galeriach handlowych – wszędzie tam, gdzie możemy zapomnieć, że potrzebujemy uzupełnienia naszej energii.
Co więcej, w serwisie YouTube oraz w serwisach typu „video na życzenie” zobaczymy dedykowany kampanii, 15-sekundowy spot, przedstawiający podróż pociągiem do pracy. W żartobliwy sposób pokazana zostaje tam sytuacja, w której głodna bohaterka robi się nerwowa i nie jest w stanie znieść siorbania pasażera obok.
Reklamy marki będzie można również usłyszeć na Spotify oraz zauważyć na TikToku. Wykorzystane zostanie także narzędzie TEADS, precyzyjnie targetujące odbiorców. Dodatkowo, przez cały czerwiec prowadzone będą działania w serwisach META – na Instagramie oraz Facebooku. Działania będą trwać od połowy maja do końca czerwca b.r.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.