Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, ale też w drodze do pracy – gdziekolwiek spędzają swój czas.
Pierwsze ciepłe dni roku to okres ciągłego bycia w drodze oraz aktywnego spędzania wolnych chwil na świeżym powietrzu. Marka Snickers® doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wraz z hasłem „Snickers® Weź na drogę!” wychodzi naprzeciw konsumentom, towarzysząc im na każdym kroku i przypominając, że głodni nie są sobą, a baton Snickers® jest tym, czego potrzebują będąc w ruchu.
W trakcie kampanii specjalnie stworzone animacje, przypominające o potrzebie „doładowania baterii” oraz zabrania batona Snickers® „na drogę” będą wyświetlane na digital billboardach w całej Polsce m.in. na dworcach kolejowych, w pociągach, w komunikacji miejskiej, na lotniskach czy w galeriach handlowych – wszędzie tam, gdzie możemy zapomnieć, że potrzebujemy uzupełnienia naszej energii.
Co więcej, w serwisie YouTube oraz w serwisach typu „video na życzenie” zobaczymy dedykowany kampanii, 15-sekundowy spot, przedstawiający podróż pociągiem do pracy. W żartobliwy sposób pokazana zostaje tam sytuacja, w której głodna bohaterka robi się nerwowa i nie jest w stanie znieść siorbania pasażera obok.
Reklamy marki będzie można również usłyszeć na Spotify oraz zauważyć na TikToku. Wykorzystane zostanie także narzędzie TEADS, precyzyjnie targetujące odbiorców. Dodatkowo, przez cały czerwiec prowadzone będą działania w serwisach META – na Instagramie oraz Facebooku. Działania będą trwać od połowy maja do końca czerwca b.r.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.