Studio Katarzyny Bosackiej – trzeci odcinek Open the door for Tubądzin
Programy prowadzone przez Katarzynę Bosacką przyciągają przed ekrany tysiące widzów. Studio telewizyjne, w którym je nagrywa, zostało dopracowane w najmniejszych szczegółach. Znajduje się w nim wiele naturalnych produktów, takich jak drewno, ekologiczne farby czy ceramika. W kolejnym odcinku „Open the door for Tubądzin” zajrzymy za kulisy „Eko Bosackiej” i przekonamy się, które kolekcje płytek od Grupy Tubądzin prezenterka wybrała do swoich wnętrz!
W trzecim już odcinku cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mają niezwykłą okazję zajrzeć do studia nagraniowego Katarzyny Bosackiej. Przestrzeń produkcyjna, w której realizowany jest program „Eko Bosacka”, wykończona została płytkami od Macieja Zienia. W kuchni, gdzie powstają zdjęcia, pojawiła się zjawiskowa kolekcja Timeless przywodząca na myśl boazerie typowe dla stylu prowansalskiego. Na podłogach znalazły się płytki gresowe z kolekcji Wood, doskonale odzwierciedlające naturalny wzór drewna.
- Studio programu opowiadającego o ekologii samo powinno być wykończone i wyposażone w elementy przyjazne naturze. Dlatego na ściany i podłogi wybrałam ceramikę – produkt wpisujący się w konwencję eko i powstający w zgodzie z naturą. Niezwykle interesujące są płytki, które znalazły się na ścianach w kuchni – trudno uwierzyć, że nie jest to drewno a ceramika! Efekt jaki udało nam się uzyskać doskonale pasuje do mojej osobowości. – mówi Katarzyna Bosacka.
W najnowszym odcinku „Open the door for Tubądzin” zaglądamy jednak nie tylko do przestrzeni nagraniowej, ale też za kulisy. W łazience także znalazły się płytki od Macieja Zienia, tym razem z kolekcji Boho. Błękitny mozaikowy wzór, przypominający spłowiały jeans, wprowadza do wnętrza nutę swobody i lekkości. W połączeniu z klasycznymi białymi dodatkami płytki prezentują się niezwykle pięknie.
W kolejnych odcinkach cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mogą zapoznać się z podejściem twórców do projektowania i tworzenia miejsc idealnie dopasowanych do preferencji, osobowości czy wyznawanych wartości. W swobodnej, domowej atmosferze przedstawiciele świata sztuki, architektury i mediów dzielą się historiami dotyczącymi swoich prywatnych wnętrz. Opowiadają także o wpływie aranżacji na samopoczucie, nastrój i proces kreacji. Dowiadujemy się więc jak przestrzeń może pobudzać do działania czy koić zmysły. To spora dawka wiedzy i praktycznych porad dla osób poszukujących kreatywnych pomysłów oraz wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia idealnej przestrzeni.
Trzeci odcinek cyklu „Open the door for Tubądzin” można oglądać już od 14 września. Odcinek pojawił się równocześnie na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.