Komunikaty PR

Studio Katarzyny Bosackiej – trzeci odcinek Open the door for Tubądzin

2022-09-14  |  13:46
Biuro prasowe

Programy prowadzone przez Katarzynę Bosacką przyciągają przed ekrany tysiące widzów. Studio telewizyjne, w którym je nagrywa, zostało dopracowane w najmniejszych szczegółach. Znajduje się w nim wiele naturalnych produktów, takich jak drewno, ekologiczne farby czy ceramika. W kolejnym odcinku „Open the door for Tubądzin” zajrzymy za kulisy „Eko Bosackiej” i przekonamy się, które kolekcje płytek od Grupy Tubądzin prezenterka wybrała do swoich wnętrz!

W trzecim już odcinku cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mają niezwykłą okazję zajrzeć do studia nagraniowego Katarzyny Bosackiej. Przestrzeń produkcyjna, w której realizowany jest program „Eko Bosacka”, wykończona została płytkami od Macieja Zienia. W kuchni, gdzie powstają zdjęcia, pojawiła się zjawiskowa kolekcja Timeless przywodząca na myśl boazerie typowe dla stylu prowansalskiego. Na podłogach znalazły się płytki gresowe z kolekcji Wood, doskonale odzwierciedlające naturalny wzór drewna.

- Studio programu opowiadającego o ekologii samo powinno być wykończone i wyposażone w elementy przyjazne naturze. Dlatego na ściany i podłogi wybrałam ceramikę – produkt wpisujący się w konwencję eko i powstający w zgodzie z naturą. Niezwykle interesujące są płytki, które znalazły się na ścianach w kuchni – trudno uwierzyć, że nie jest to drewno a ceramika! Efekt jaki udało nam się uzyskać doskonale pasuje do mojej osobowości. – mówi Katarzyna Bosacka.

W najnowszym odcinku „Open the door for Tubądzin” zaglądamy jednak nie tylko do przestrzeni nagraniowej, ale też za kulisy. W łazience także znalazły się płytki od Macieja Zienia, tym razem z kolekcji Boho. Błękitny mozaikowy wzór, przypominający spłowiały jeans, wprowadza do wnętrza nutę swobody i lekkości. W połączeniu z klasycznymi białymi dodatkami płytki prezentują się niezwykle pięknie.

W kolejnych odcinkach cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mogą zapoznać się z podejściem twórców do projektowania i tworzenia miejsc idealnie dopasowanych do preferencji, osobowości czy wyznawanych wartości. W swobodnej, domowej atmosferze przedstawiciele świata sztuki, architektury i mediów dzielą się historiami dotyczącymi swoich prywatnych wnętrz. Opowiadają także o wpływie aranżacji na samopoczucie, nastrój i proces kreacji. Dowiadujemy się więc jak przestrzeń może pobudzać do działania czy koić zmysły. To spora dawka wiedzy i praktycznych porad dla osób poszukujących kreatywnych pomysłów oraz wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia idealnej przestrzeni.

Trzeci odcinek cyklu „Open the door for Tubądzin” można oglądać już od 14 września. Odcinek pojawił się równocześnie na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.