Komunikaty PR

Studio Katarzyny Bosackiej – trzeci odcinek Open the door for Tubądzin

2022-09-14  |  13:46
Biuro prasowe

Programy prowadzone przez Katarzynę Bosacką przyciągają przed ekrany tysiące widzów. Studio telewizyjne, w którym je nagrywa, zostało dopracowane w najmniejszych szczegółach. Znajduje się w nim wiele naturalnych produktów, takich jak drewno, ekologiczne farby czy ceramika. W kolejnym odcinku „Open the door for Tubądzin” zajrzymy za kulisy „Eko Bosackiej” i przekonamy się, które kolekcje płytek od Grupy Tubądzin prezenterka wybrała do swoich wnętrz!

W trzecim już odcinku cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mają niezwykłą okazję zajrzeć do studia nagraniowego Katarzyny Bosackiej. Przestrzeń produkcyjna, w której realizowany jest program „Eko Bosacka”, wykończona została płytkami od Macieja Zienia. W kuchni, gdzie powstają zdjęcia, pojawiła się zjawiskowa kolekcja Timeless przywodząca na myśl boazerie typowe dla stylu prowansalskiego. Na podłogach znalazły się płytki gresowe z kolekcji Wood, doskonale odzwierciedlające naturalny wzór drewna.

- Studio programu opowiadającego o ekologii samo powinno być wykończone i wyposażone w elementy przyjazne naturze. Dlatego na ściany i podłogi wybrałam ceramikę – produkt wpisujący się w konwencję eko i powstający w zgodzie z naturą. Niezwykle interesujące są płytki, które znalazły się na ścianach w kuchni – trudno uwierzyć, że nie jest to drewno a ceramika! Efekt jaki udało nam się uzyskać doskonale pasuje do mojej osobowości. – mówi Katarzyna Bosacka.

W najnowszym odcinku „Open the door for Tubądzin” zaglądamy jednak nie tylko do przestrzeni nagraniowej, ale też za kulisy. W łazience także znalazły się płytki od Macieja Zienia, tym razem z kolekcji Boho. Błękitny mozaikowy wzór, przypominający spłowiały jeans, wprowadza do wnętrza nutę swobody i lekkości. W połączeniu z klasycznymi białymi dodatkami płytki prezentują się niezwykle pięknie.

W kolejnych odcinkach cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mogą zapoznać się z podejściem twórców do projektowania i tworzenia miejsc idealnie dopasowanych do preferencji, osobowości czy wyznawanych wartości. W swobodnej, domowej atmosferze przedstawiciele świata sztuki, architektury i mediów dzielą się historiami dotyczącymi swoich prywatnych wnętrz. Opowiadają także o wpływie aranżacji na samopoczucie, nastrój i proces kreacji. Dowiadujemy się więc jak przestrzeń może pobudzać do działania czy koić zmysły. To spora dawka wiedzy i praktycznych porad dla osób poszukujących kreatywnych pomysłów oraz wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia idealnej przestrzeni.

Trzeci odcinek cyklu „Open the door for Tubądzin” można oglądać już od 14 września. Odcinek pojawił się równocześnie na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.