Studio Katarzyny Bosackiej – trzeci odcinek Open the door for Tubądzin
Programy prowadzone przez Katarzynę Bosacką przyciągają przed ekrany tysiące widzów. Studio telewizyjne, w którym je nagrywa, zostało dopracowane w najmniejszych szczegółach. Znajduje się w nim wiele naturalnych produktów, takich jak drewno, ekologiczne farby czy ceramika. W kolejnym odcinku „Open the door for Tubądzin” zajrzymy za kulisy „Eko Bosackiej” i przekonamy się, które kolekcje płytek od Grupy Tubądzin prezenterka wybrała do swoich wnętrz!
W trzecim już odcinku cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mają niezwykłą okazję zajrzeć do studia nagraniowego Katarzyny Bosackiej. Przestrzeń produkcyjna, w której realizowany jest program „Eko Bosacka”, wykończona została płytkami od Macieja Zienia. W kuchni, gdzie powstają zdjęcia, pojawiła się zjawiskowa kolekcja Timeless przywodząca na myśl boazerie typowe dla stylu prowansalskiego. Na podłogach znalazły się płytki gresowe z kolekcji Wood, doskonale odzwierciedlające naturalny wzór drewna.
- Studio programu opowiadającego o ekologii samo powinno być wykończone i wyposażone w elementy przyjazne naturze. Dlatego na ściany i podłogi wybrałam ceramikę – produkt wpisujący się w konwencję eko i powstający w zgodzie z naturą. Niezwykle interesujące są płytki, które znalazły się na ścianach w kuchni – trudno uwierzyć, że nie jest to drewno a ceramika! Efekt jaki udało nam się uzyskać doskonale pasuje do mojej osobowości. – mówi Katarzyna Bosacka.
W najnowszym odcinku „Open the door for Tubądzin” zaglądamy jednak nie tylko do przestrzeni nagraniowej, ale też za kulisy. W łazience także znalazły się płytki od Macieja Zienia, tym razem z kolekcji Boho. Błękitny mozaikowy wzór, przypominający spłowiały jeans, wprowadza do wnętrza nutę swobody i lekkości. W połączeniu z klasycznymi białymi dodatkami płytki prezentują się niezwykle pięknie.
W kolejnych odcinkach cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mogą zapoznać się z podejściem twórców do projektowania i tworzenia miejsc idealnie dopasowanych do preferencji, osobowości czy wyznawanych wartości. W swobodnej, domowej atmosferze przedstawiciele świata sztuki, architektury i mediów dzielą się historiami dotyczącymi swoich prywatnych wnętrz. Opowiadają także o wpływie aranżacji na samopoczucie, nastrój i proces kreacji. Dowiadujemy się więc jak przestrzeń może pobudzać do działania czy koić zmysły. To spora dawka wiedzy i praktycznych porad dla osób poszukujących kreatywnych pomysłów oraz wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia idealnej przestrzeni.
Trzeci odcinek cyklu „Open the door for Tubądzin” można oglądać już od 14 września. Odcinek pojawił się równocześnie na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.