Komunikaty PR

Studio Katarzyny Bosackiej – trzeci odcinek Open the door for Tubądzin

2022-09-14  |  13:46
Biuro prasowe

Programy prowadzone przez Katarzynę Bosacką przyciągają przed ekrany tysiące widzów. Studio telewizyjne, w którym je nagrywa, zostało dopracowane w najmniejszych szczegółach. Znajduje się w nim wiele naturalnych produktów, takich jak drewno, ekologiczne farby czy ceramika. W kolejnym odcinku „Open the door for Tubądzin” zajrzymy za kulisy „Eko Bosackiej” i przekonamy się, które kolekcje płytek od Grupy Tubądzin prezenterka wybrała do swoich wnętrz!

W trzecim już odcinku cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mają niezwykłą okazję zajrzeć do studia nagraniowego Katarzyny Bosackiej. Przestrzeń produkcyjna, w której realizowany jest program „Eko Bosacka”, wykończona została płytkami od Macieja Zienia. W kuchni, gdzie powstają zdjęcia, pojawiła się zjawiskowa kolekcja Timeless przywodząca na myśl boazerie typowe dla stylu prowansalskiego. Na podłogach znalazły się płytki gresowe z kolekcji Wood, doskonale odzwierciedlające naturalny wzór drewna.

- Studio programu opowiadającego o ekologii samo powinno być wykończone i wyposażone w elementy przyjazne naturze. Dlatego na ściany i podłogi wybrałam ceramikę – produkt wpisujący się w konwencję eko i powstający w zgodzie z naturą. Niezwykle interesujące są płytki, które znalazły się na ścianach w kuchni – trudno uwierzyć, że nie jest to drewno a ceramika! Efekt jaki udało nam się uzyskać doskonale pasuje do mojej osobowości. – mówi Katarzyna Bosacka.

W najnowszym odcinku „Open the door for Tubądzin” zaglądamy jednak nie tylko do przestrzeni nagraniowej, ale też za kulisy. W łazience także znalazły się płytki od Macieja Zienia, tym razem z kolekcji Boho. Błękitny mozaikowy wzór, przypominający spłowiały jeans, wprowadza do wnętrza nutę swobody i lekkości. W połączeniu z klasycznymi białymi dodatkami płytki prezentują się niezwykle pięknie.

W kolejnych odcinkach cyklu „Open the door for Tubądzin” widzowie mogą zapoznać się z podejściem twórców do projektowania i tworzenia miejsc idealnie dopasowanych do preferencji, osobowości czy wyznawanych wartości. W swobodnej, domowej atmosferze przedstawiciele świata sztuki, architektury i mediów dzielą się historiami dotyczącymi swoich prywatnych wnętrz. Opowiadają także o wpływie aranżacji na samopoczucie, nastrój i proces kreacji. Dowiadujemy się więc jak przestrzeń może pobudzać do działania czy koić zmysły. To spora dawka wiedzy i praktycznych porad dla osób poszukujących kreatywnych pomysłów oraz wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia idealnej przestrzeni.

Trzeci odcinek cyklu „Open the door for Tubądzin” można oglądać już od 14 września. Odcinek pojawił się równocześnie na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Nowości Grupy Tubądzin na targach Cersaie 2022 Biuro prasowe
2022-09-27 | 13:30

Nowości Grupy Tubądzin na targach Cersaie 2022

Na Cersaie 2022 Grupa Tubądzin przygotowała wiele nietuzinkowych kolekcji. Projektanci, architekci, producenci oraz miłośnicy pięknych wnętrz chętnie odwiedzają stoisko firmy. Podczas
Media Kolekcja Cielo e Terra w nowej odsłonie na targach Cersaie 2022 w Boloni
2022-09-27 | 13:30

Kolekcja Cielo e Terra w nowej odsłonie na targach Cersaie 2022 w Boloni

Cielo e Terra to kolekcja płyt wielkoformatowych, która swoją prapremierę miała w 2016, podczas wystawy „Dorota Koziara” w Muzeum Miejskim we Wrocławiu. Kuratorem
Media Grupa Tubądzin z premierowymi kolekcjami na Targach Cersaie
2022-09-22 | 16:00

Grupa Tubądzin z premierowymi kolekcjami na Targach Cersaie

Najnowsze kolekcje Grupy Tubądzin zostaną zaprezentowane na Międzynarodowych Targach Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji Grupa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.