Ten Fajny Management poszerza muzyczne grono twórców
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Firma Ten Fajny Management (TFM) wzmacnia działania na rynku muzycznym. Wspiera młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej i jednocześnie wzbogaca ofertę o kampanie w tym obszarze dla klientów, którzy korzystają z influencer marketingu.
Ten Fajny Management stawia na jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Włączając w swoje szeregi młodych twórców, których pasją jest muzyka, nie ogranicza się do konkretnej specjalizacji. Zintensyfikowanie działań w branży muzycznej to wyjście ku potrzebom influencerów, dla agencji rozwój, a dla klientów unikatowe i kompleksowe rozwiązania.
– Ten kierunek pozwala nam wzmacniać pozycję na rynku managementów w Polsce i jednocześnie otwiera drzwi do dalszego rozwoju naszych twórców muzycznych, a również tych, którzy chcieliby spróbować sił w branży – wyjaśnia Mateusz Bill z firmy TFM.
Wschodzące gwiazdy
Wśród młodych talentów, które w ostatnim czasie dołączyły do agencji, znajduje się Anastazja Maciąg. Wiele osób może kojarzyć wokalistkę z programu The Voice of Kids i jako zwyciężczynię konkursu TikTok Rising Star Polska. 17-letnia artystka mocno stąpa po ziemi, czym wpisuje się w spójny system wartości firmy.
– Anastazja jest niezwykle utalentowana, a co ważne, mimo młodego wieku świadoma drogi, którą chce podążać. Fantastycznie, że dzięki nawiązanej współpracy, możemy zdjąć z jej barków wszelkie formalności, a artystka może skupić się na tworzeniu – podkreśla Mateusz Bill.
Najnowszy utwór Anastazji pt. „Koniec zabawy” , który powstał we współpracy z wytwórnią Universal, został zgłoszony do tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W klipie wystąpiło wielu polskich twórców internetowych, w tym influencerów związanych z TFM, takich jak: Kamil Szymczak, Stuknięty Mikka, Baoiln, Jasper i Charazinsky. Za choreografię odpowiadał Tomasz Nakielski, który współpracował wcześniej między innymi z Julią Wieniawą, Dodą i Viki Gabor.
Unikatowy know-how TFM
Rozbudowa oferty muzycznej bazuje na wieloletniej praktyce oraz know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się pracownicy odpowiedzialni za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji nowych teledysków czy wydawcy muzyki. Całość pozwala zaoferować skuteczną współpracę i kompleksowe rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby kontrahentów. Pogłębienie muzycznej specjalizacji jest uzupełnieniem obszarów działania firmy TFM i kreuje nowe możliwości dla twórców i marek.
– Często rola naszej agencji wykracza poza standardowy biznes, gdyż ukierunkowujemy twórców, pomagamy w podejmowaniu kluczowych decyzji. Otrzymują od nas profesjonalne wsparcie, dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie – dodaje Mateusz Bill.
Już wkrótce ukażą się nowe klipy Szaliny Maliny i Izabeli Zabielskiej, kolejnych artystek, którymi opiekuje się TFM. Warto także wspomnieć o zaangażowaniu agencji w promocję i dystrybucję teledysku „Serce gotowe” Wojtka Paszkiewicza, będącego spełnieniem jego marzeń i symbolem tego, że niemożliwe nie istnieje.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.