Ten Fajny Management poszerza muzyczne grono twórców
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Firma Ten Fajny Management (TFM) wzmacnia działania na rynku muzycznym. Wspiera młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej i jednocześnie wzbogaca ofertę o kampanie w tym obszarze dla klientów, którzy korzystają z influencer marketingu.
Ten Fajny Management stawia na jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Włączając w swoje szeregi młodych twórców, których pasją jest muzyka, nie ogranicza się do konkretnej specjalizacji. Zintensyfikowanie działań w branży muzycznej to wyjście ku potrzebom influencerów, dla agencji rozwój, a dla klientów unikatowe i kompleksowe rozwiązania.
– Ten kierunek pozwala nam wzmacniać pozycję na rynku managementów w Polsce i jednocześnie otwiera drzwi do dalszego rozwoju naszych twórców muzycznych, a również tych, którzy chcieliby spróbować sił w branży – wyjaśnia Mateusz Bill z firmy TFM.
Wschodzące gwiazdy
Wśród młodych talentów, które w ostatnim czasie dołączyły do agencji, znajduje się Anastazja Maciąg. Wiele osób może kojarzyć wokalistkę z programu The Voice of Kids i jako zwyciężczynię konkursu TikTok Rising Star Polska. 17-letnia artystka mocno stąpa po ziemi, czym wpisuje się w spójny system wartości firmy.
– Anastazja jest niezwykle utalentowana, a co ważne, mimo młodego wieku świadoma drogi, którą chce podążać. Fantastycznie, że dzięki nawiązanej współpracy, możemy zdjąć z jej barków wszelkie formalności, a artystka może skupić się na tworzeniu – podkreśla Mateusz Bill.
Najnowszy utwór Anastazji pt. „Koniec zabawy” , który powstał we współpracy z wytwórnią Universal, został zgłoszony do tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W klipie wystąpiło wielu polskich twórców internetowych, w tym influencerów związanych z TFM, takich jak: Kamil Szymczak, Stuknięty Mikka, Baoiln, Jasper i Charazinsky. Za choreografię odpowiadał Tomasz Nakielski, który współpracował wcześniej między innymi z Julią Wieniawą, Dodą i Viki Gabor.
Unikatowy know-how TFM
Rozbudowa oferty muzycznej bazuje na wieloletniej praktyce oraz know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się pracownicy odpowiedzialni za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji nowych teledysków czy wydawcy muzyki. Całość pozwala zaoferować skuteczną współpracę i kompleksowe rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby kontrahentów. Pogłębienie muzycznej specjalizacji jest uzupełnieniem obszarów działania firmy TFM i kreuje nowe możliwości dla twórców i marek.
– Często rola naszej agencji wykracza poza standardowy biznes, gdyż ukierunkowujemy twórców, pomagamy w podejmowaniu kluczowych decyzji. Otrzymują od nas profesjonalne wsparcie, dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie – dodaje Mateusz Bill.
Już wkrótce ukażą się nowe klipy Szaliny Maliny i Izabeli Zabielskiej, kolejnych artystek, którymi opiekuje się TFM. Warto także wspomnieć o zaangażowaniu agencji w promocję i dystrybucję teledysku „Serce gotowe” Wojtka Paszkiewicza, będącego spełnieniem jego marzeń i symbolem tego, że niemożliwe nie istnieje.
Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!
McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.