Komunikaty PR

Ten Fajny Management poszerza muzyczne grono twórców

2022-07-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.09 MB )

Firma Ten Fajny Management (TFM) wzmacnia działania na rynku muzycznym. Wspiera młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej i jednocześnie wzbogaca ofertę o kampanie w tym obszarze dla klientów, którzy korzystają z influencer marketingu.

Ten Fajny Management stawia na jakość, dopasowanie i kreatywne pomysły. Włączając w swoje szeregi młodych twórców, których pasją jest muzyka, nie ogranicza się do konkretnej specjalizacji. Zintensyfikowanie działań w branży muzycznej to wyjście ku potrzebom influencerów, dla agencji rozwój, a dla klientów unikatowe i kompleksowe rozwiązania.

Ten kierunek pozwala nam wzmacniać pozycję na rynku managementów w Polsce i jednocześnie otwiera drzwi do dalszego rozwoju naszych twórców muzycznych, a również tych, którzy chcieliby spróbować sił w branży – wyjaśnia Mateusz Bill z firmy TFM.

Wschodzące gwiazdy

Wśród młodych talentów, które w ostatnim czasie dołączyły do agencji, znajduje się Anastazja Maciąg. Wiele osób może kojarzyć wokalistkę z programu The Voice of Kids i jako zwyciężczynię konkursu TikTok Rising Star Polska. 17-letnia artystka mocno stąpa po ziemi, czym wpisuje się w spójny system wartości firmy.

–  Anastazja jest niezwykle utalentowana, a co ważne, mimo młodego wieku świadoma drogi, którą chce podążać. Fantastycznie, że dzięki nawiązanej współpracy, możemy zdjąć z jej barków wszelkie formalności, a artystka może skupić się na tworzeniu – podkreśla Mateusz Bill.

Najnowszy utwór Anastazji pt. „Koniec zabawy” , który powstał we współpracy z wytwórnią Universal, został zgłoszony do tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W klipie wystąpiło wielu polskich twórców internetowych, w tym influencerów związanych z TFM, takich jak: Kamil Szymczak, Stuknięty Mikka, Baoiln, Jasper i Charazinsky. Za choreografię odpowiadał Tomasz Nakielski, który współpracował wcześniej między innymi z Julią Wieniawą, Dodą i Viki Gabor.

Unikatowy know-how TFM

Rozbudowa oferty muzycznej bazuje na wieloletniej praktyce oraz know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się pracownicy odpowiedzialni za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji nowych teledysków czy wydawcy muzyki. Całość pozwala zaoferować skuteczną współpracę i kompleksowe rozwiązania, które są odpowiedzią na potrzeby kontrahentów. Pogłębienie muzycznej specjalizacji jest uzupełnieniem obszarów działania firmy TFM i kreuje nowe możliwości dla twórców i marek.

– Często rola naszej agencji wykracza poza standardowy biznes, gdyż ukierunkowujemy twórców, pomagamy w podejmowaniu kluczowych decyzji. Otrzymują od nas profesjonalne wsparcie, dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie – dodaje Mateusz Bill.

Już wkrótce ukażą się nowe klipy Szaliny Maliny i Izabeli Zabielskiej, kolejnych artystek, którymi opiekuje się TFM. Warto także wspomnieć o zaangażowaniu agencji w promocję i dystrybucję teledysku „Serce gotowe” Wojtka Paszkiewicza, będącego spełnieniem jego marzeń i symbolem tego, że niemożliwe nie istnieje.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.