Komunikaty PR

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z Wrzućnaluz

2021-04-16  |  15:15
Biuro prasowe

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z nowym projektem motoryzacyjnym „Wrzuć na luz”.

Znani dziennikarze Tomasz Gorazdowski oraz Juliusz Szalek za namową słuchaczy postanowili wystartować z nowym projektem - podcastem „Wrzuć na luz”, w którym wraz z zaproszonymi gośćmi rozmawiają o motoryzacji.

„To niekoniecznie śmiertelnie poważnie, ale zawsze fachowo i profesjonalnie. W podcaście „Wrzuć na luz opowiadamy nie tylko o samochodach, ale o całej motoryzacji, zachodzących w niej zmianach, bezpieczeństwie, dwóch kółkach no i technologii. Będziemy informować, pytać, dociekać, czasami się dziwić a także komentować, ale przede wszystkim mówić co się nam podoba, a co nie” - zapowiadają autorzy.

Prowadzący podejmują rożne tematy związany z motoryzacją w sposób nieszablonowy. W każdym odcinku, możemy liczyć na sporą dawkę informacji ze świata motoryzacji, jak również bardzo ciekawych gości. Stałe felietony we „Wrzuć na Luz” mają również: rajdowy mistrz Polski Tomasz Czopik, znany dziennikarz, który oddał serce motocyklom Piotr „Barry” Baryła, niekwestionowany autorytet i „technologiczny „freak” z „Auto Świata” Tomasz Okurowski czy Jarosław Kazberuk, 9-cio krotny uczestnik Dakaru, który będzie się dzielił swoją ogromną wiedzą na temat off-roadu W każdym odcinku do rozmowy są zapraszani liczni goście, którzy podejmują bardzo szerokie spektrum tematów.

Tomasz Gorazdowski Przez 25 lat pracował w Trójce zajmując się sportem, motoryzacją i podróżami. Był na 7 Igrzyskach Olimpijskich. Ma za sobą kilka mniej czy bardziej wymagających wyjazdów jak np. motocyklem dookoła świata. Miłośnik samochodów, autor programu Na Trzecim Biegu.

Juliusz Szałek „Motoryzacja? To nie tylko praca ale i praktyka. W garażu powoli zaczyna brakować miejsc na kolejne skarby, a w weekendy czasu, by nimi jeździć. W swojej pracy zawodowej miałem przyjemność prowadzić największe serwisy motoryzacyjnych w Polsce. Pisałem felietony, prowadziłem audycje radiowe, współtworzyłem scenariusze telewizyjne a ostatnio nagrywam materiały wideo. Teraz przyszedł czas, by trochę pogadać. Nie tylko o motoryzacji. Za dudniący głos z góry przepraszam”- sumuje dziennikarz.

Wrzuć na luz dostępne na stronie wrzucnaluz.net oraz Spotify (https://open.spotify.com/show/1xOKWh4tp9YgKLhH3XKmLu)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO Biuro prasowe
2024-03-06 | 12:00

BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO

Już 12 marca 2024 r. Pepsi zaprasza wszystkich fanów “spragnionych więcej” na taras wieżowca Varso Tower, gdzie na tle spektakularnej panoramy Warszawy marka oficjalnie
Media Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
2024-03-06 | 09:50

Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze
Media Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?
2024-02-13 | 13:00

Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?

To święto uwielbiane przez miliony na całym świecie, jednak przeprowadzone badania sugerują, że dla niektórych może to być wyjątkowo trudny i stresujący czas[1]. Marka Orbit®

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.