Komunikaty PR

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z Wrzućnaluz

2021-04-16  |  15:15
Biuro prasowe

Tomasz Gorazdowski i Juliusz Szalek wystartowali z nowym projektem motoryzacyjnym „Wrzuć na luz”.

Znani dziennikarze Tomasz Gorazdowski oraz Juliusz Szalek za namową słuchaczy postanowili wystartować z nowym projektem - podcastem „Wrzuć na luz”, w którym wraz z zaproszonymi gośćmi rozmawiają o motoryzacji.

„To niekoniecznie śmiertelnie poważnie, ale zawsze fachowo i profesjonalnie. W podcaście „Wrzuć na luz opowiadamy nie tylko o samochodach, ale o całej motoryzacji, zachodzących w niej zmianach, bezpieczeństwie, dwóch kółkach no i technologii. Będziemy informować, pytać, dociekać, czasami się dziwić a także komentować, ale przede wszystkim mówić co się nam podoba, a co nie” - zapowiadają autorzy.

Prowadzący podejmują rożne tematy związany z motoryzacją w sposób nieszablonowy. W każdym odcinku, możemy liczyć na sporą dawkę informacji ze świata motoryzacji, jak również bardzo ciekawych gości. Stałe felietony we „Wrzuć na Luz” mają również: rajdowy mistrz Polski Tomasz Czopik, znany dziennikarz, który oddał serce motocyklom Piotr „Barry” Baryła, niekwestionowany autorytet i „technologiczny „freak” z „Auto Świata” Tomasz Okurowski czy Jarosław Kazberuk, 9-cio krotny uczestnik Dakaru, który będzie się dzielił swoją ogromną wiedzą na temat off-roadu W każdym odcinku do rozmowy są zapraszani liczni goście, którzy podejmują bardzo szerokie spektrum tematów.

Tomasz Gorazdowski Przez 25 lat pracował w Trójce zajmując się sportem, motoryzacją i podróżami. Był na 7 Igrzyskach Olimpijskich. Ma za sobą kilka mniej czy bardziej wymagających wyjazdów jak np. motocyklem dookoła świata. Miłośnik samochodów, autor programu Na Trzecim Biegu.

Juliusz Szałek „Motoryzacja? To nie tylko praca ale i praktyka. W garażu powoli zaczyna brakować miejsc na kolejne skarby, a w weekendy czasu, by nimi jeździć. W swojej pracy zawodowej miałem przyjemność prowadzić największe serwisy motoryzacyjnych w Polsce. Pisałem felietony, prowadziłem audycje radiowe, współtworzyłem scenariusze telewizyjne a ostatnio nagrywam materiały wideo. Teraz przyszedł czas, by trochę pogadać. Nie tylko o motoryzacji. Za dudniący głos z góry przepraszam”- sumuje dziennikarz.

Wrzuć na luz dostępne na stronie wrzucnaluz.net oraz Spotify (https://open.spotify.com/show/1xOKWh4tp9YgKLhH3XKmLu)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.